Facciata della struttura

Recensioni per Diamond Of Bodrum

5 out of 5
Diamond Of Bodrum
Kumbahce Mh. Ataturk Cd No 136, Bodrum, Mugla

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 30 su 93 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 25 su 93 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 16 su 93 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 14 su 93 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 93 recensioni" "

7,2/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

6,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Alessandra

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Oksana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Oksana,we will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

8/10 Buono

Aya

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The hotel is not 5 stars first of all, but could go under 4 stars category. The staff are so welcoming, so helpful and nice all over the hotel. The food was good and so tasteful, unlike the reviews. Dessert buffet was amazing. Everyday they have a different menu. Buffet 3 times a day, and huge variation that suits all people. The terrace and view is so good. The location is perfect, walking distance to center. Beach is so clean, hotel is quite big. The only thing I didn’t quite like was the room, toilet is so small, needs renovation, and maybe different shampoo and shower gels cause they were bad. The bed was not really comfortable, but it was okay. I would definitely go again every summer. It was a nice trip overall. Thank you
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Shane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Otelin konumu harika. Sakin ve kalabaliktan uzak ama merkeze 5 dakika yürüme mesafesi. Odalar temizdi, oda manzarası harikaydı. Kesinlikle memnun kaldım
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

Oguz

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Ugurcan

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great scenery and terrace bars. Very friendly staff. Food was very average. Rooms was tired and needs a freshening up.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023

8/10 Buono

MARINA

Mi è piaciuto: Pulizia
Centrally located, privatr beach and a daily fresh buffet.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

rafet

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Konaklamamız ultra herşey dahil olmasına rağmen otel bizden kişi başı 1000 TL ek ücret aldı, ödemezsek sadece kahvaltı hizmeti olacak denildi, şikayetçiyiz
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

EMRAH

Non mi è piaciuto: Pulizia
konumu ve balkon manzarası çok güzel. otel eski, temizlik yetersiz, hizmet de vasat.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

4/10 Scarso

Cihan

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

JACQUELINE

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Brider

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Yassine

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Yassine,we will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

10/10 Eccellente

Tyurkyan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
top service! personeel was heel vriendelijk!
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Tyurkyan,we will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

10/10 Eccellente

Nadir

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Nadir,we will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

8/10 Buono

Muharrem

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Muharrem,we will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

10/10 Eccellente

Sinem

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The location of the hotel is amazing; it's right in downtown. No other hotel can beat the Diamond of Bodrum in that sense. The staff are extremely kind and helpful as well.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Sinem,Thank you for your review.We will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Avi

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Overall ok
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di serkan, il giorno 7 set 2023
Hello Dear Avi,we will be glad to see you again in Diamond of Bodrum.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Merve zeynep

Soggiorno di 4 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

trevor

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel with lovely pool and beach area would definitely recommend but only fault is air con is rubbish
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Ihsan Canıtez, il giorno 9 giu 2023
Dear Trevor,Thank you for your review.We hope to welcoming you again at Diamond of Bodrum.Have a nice day.Best regards,

8/10 Buono

Kian

Mi è piaciuto: Pulizia
The positive bits first. Staff were brilliant, very friendly and couldn’t do enough. Shout out to Omar at the desk who went over and above to help me. The hotel is immaculate and location is excellent. We paid to upgrade our room to a balcony/sea view which is worth the money. My son had a standard promo room which was small and dark but suited a teenager. The food would put me off returning to the hotel. I am not fussy but the AI buffet is poor. The saving grace is the snack bar on the ground floor, which is more of a mini restaurant that serves decent salads, burgers, pizza etc. Overall we had a great time and can’t complain for the money we paid. The staff are 5* although personally I’d rate it as a 3* in comparison to other place we’ve stayed.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Ihsan Canıtez, il giorno 19 mag 2023
Dear Kian,Thank you for your review.We hope to welcoming you on your next vacation at Diamond of Bodrum.Have a nice day.Best regards,

10/10 Eccellente

Kristina

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A great experience
This is a hotel with proffesionell service. Clean and asome food. Lived it
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Ihsan Canıtez, il giorno 20 apr 2023
Dear Kristina,Thank you for your review.We hope to welcoming you on your next vacation at Diamond of Bodrum.Best regards,

8/10 Buono

Lakesha

Soggiorno di 4 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Rrezarta

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was horrible, hotel is under poor management, no investment and always post old pictures of hotel to sell it. Not recommended at all. There's no seats by the beach. If you don't wake up at 7 morning to get one and stay there all day you will lose it.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2022
Risposta di GR, il giorno 9 set 2022
Hello Dear Rrezarta,We are upset to get your unsatisfiying comment howeverthe staff is always kind and helpfull to all our guests. The hotel is the same on our online pictures. You are right that there are limited seats on the beach as all other hotels. We have rule that the guests can reserve the seats on the beach or pool maximum one hour and if it is still reserved we are giving another guests. If the guests want the seats and if we don't have available seats we are getting their contact number for arranging the seats. When we applied this situation to you, you did not want to accept it. You kept reserving the seats 3 hours and you wanted the same seats from us. We offered you we can arrange you another seats but you didn't accept it. We always gave you solution but you didn't accept it you thought that you are just our guests and the other guests are irrevelant in your side. This was unacceptable.Best regards,Management

4/10 Scarso

Asmaa

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The pictures of the rooms in the website are very different from the reality. Many of the personels were not professional, rude and agressive in their way of comminication. It is not worth the price and definetly not 5stars hotel. I won't give it more than 2 stars at max.
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2022

4/10 Scarso

Derartu H

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Well, when a hotel is meant 5 star my expectation
Well, when a hotel is garded as 5 star, I expect it to be 5 star not equal to 2 stars. This place was far from being 5 star. 1. I thought grading is international and wondering how they got their 5 stars grading? 2. the room was so dusty on the surfaces and the shower box as well. The garbage bin was so rusted entirely. 3. The size of the room was horrible. I asked the receptionist to upgrade me and I was told that all rooms are the same size which is not true. She added that I will be given another room only at the cost of €150/day on top of what I already paid. I called the website where I booked it from, they said that no-one answers at all. We didn’t have a space to put our luggages. You open the door, you literally fall on the bed. 4. The food was alright.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2022

6/10 Soddisfacente

Diana Marcela

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel needs an update, I don’t think is a 5 stars hotel, the bed is hard, the pillows almost flat, the towels are broken and feels like carton when you dry your self, the mini bar has only water and food at the buffet is average, also very few people speak English, so communication is difficult.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di GR, il giorno 9 set 2022
Thank you for taking the time to share your valuable comments with us.All your other positive and negative comments are included in our evaluation reports, and thank you for creating the opportunity to improve ourselves.We would like you to know that we will be glad to welcome you again in our hotel on your next holiday.Best regards;Management

10/10 Eccellente

Armin

Soggiorno di 5 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Sümeyye

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
gerne wieder. Alle freundlich. sauberes Hotel.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Ihsan Canıtez, il giorno 30 giu 2022
Dear Sümeyye, Thank you for your evaluation. We hope we can welcome you again at Diamond of Bodrum soon. Have a nice day. Best regards,

4/10 Scarso

antonio

Soggiorno di 7 notti a maggio 2022

2/10 Terribile

BULENT

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not my cup of tea
Soggiorno di 2 notti a maggio 2022
Risposta di Ihsan Canıtez, il giorno 30 giu 2022
Dear Bülent, Thank you for your evaluation. Have a nice day. Best regards,

2/10 Terribile

YASMINA

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Arnaque totale des l’arrivée on m’a donné une chambre sans fenêtre j’ai dû payer 70€ de plus pour avoir une chambre correcte avec fenêtre. Les repas du très bas de gamme. SPA Très cher excursions inintéressantes restaurant autour de l’hôtel des voleurs tous les prix exorbitants plus cher qu’à Londres alors qu’on est en Turquie. Bref très déçue de ce voyage je ne reviendrai plus dans cette région.
Soggiorno di 7 notti a maggio 2022
Risposta di DİAMOND OF BODRUM, il giorno 17 mag 2022
Merci beaucoup pour vos précieux avis. tout d'abord, nous sommes contrariés d'entendre vos vacances inconfortables. Votre réservation était une chambre promotionnelle, ce qui signifie qu'il n'y a pas de balcon. Vous avez effectué un surclassement en vue sur la mer et il y avait une différence de 70 €. Tous vos autres commentaires positifs et négatifs sont inclus dans nos rapports d'évaluation, et merci de créer l'opportunité de nous améliorer. Sachez que nous serons heureux de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel lors de vos prochaines vacances. Salutations;

6/10 Soddisfacente

Erhan

Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

10/10 Eccellente

Arkadiusz

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a settembre 2021

8/10 Buono

Anita

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My third stay at this hotel and I enjoyed my trip very much. Location is excellent right in the center , close to shopping , and a private beach across the street. Some rooms are better than others and also with the wi fi , worked at some area’s better than others. Evening shows were reduced, some nights there was nothing to do. Food was ok , did not like the set up they had , where they put the food on your plate. I understand COVID is the reason but I have been to other all inclusive hotel and and that is not the case, hope one day it will be as it used to be. All that aside it is a great hotel.
Soggiorno di 10 notti ad agosto 2021

6/10 Soddisfacente

Murat

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel sympathique dans l'ensemble
Soggiorno di 9 notti a luglio 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
This is definitely not a five stars hotel. The room and the corridors were not clean. They don’t clean the corners. Too many insects. The toilet and room look very old and need maintenance. Old furniture. Tv screen not clear. Wifi very good all around the property. No variety in the buffet food. Flies on the food. Location is amazing close to everything. Nice music around the pool. Pool is great. The views are superb. The supervisor Surkan was very helpful. The staff are very professional and friendly.
Soggiorno di 9 notti a luglio 2021

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Very disappointed in the cleanliness of the room. Very dirty and so dusty they barely clean the floor even if we give tips. The corridors were also dirty. The food was average in the buffet restaurant… dinners better than lunches… many times we notice flies all over the food!!! The a la carte restaurant on the ground floor is much better and cleaner but only available for snacks/lunch time. Apart from this the views from the hotel terraces and reception were breathtaking! The location is the best thing in this hotel. It is close to the local shops and marina. Restaurants all around. Staff were polite and nice especially Surkan in the reception who was very helpful and could speak English and French very well.
Soggiorno di 8 notti a luglio 2021

6/10 Soddisfacente

Farzin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel management need to be reorganised
We stayed there 4 nights Family trip. Positive points: The best location at the heart of the city. They changed our room to better one without extra charge, appreciated Very good DJ at the evening Cheaper price in comparison with other 5 star hotels in that area Friendly staff who had very hard job in 12 hours working time, without rotation Negative points: Poor room service due to lack of staff, only one person for each floor, every day!!!! Terrible room air conditioning, it didn't work 3-7 every morning, noisy and unstable Lack in quantity of staff in reception/restaurant/guest relation/room service.... Small pool and very limited beach... Terrible food , and dirty glasses and dishes at restaurant Low quality local drinks, only!! The hotel, is not really 5 star hotel.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2021

10/10 Eccellente

Newsha

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Min oplevelse på Diamond of Bodrum
Det er min anden gang, at jeg besøger dette hotel. Det har endnu engang været en uforglemmelig oplevelse. De har ansat en person til, at evaluere kundernes tilfredshed på hotellet, hvilket giver en tryghed. Vi havde nogle gå punkter, som vi ikke helt var tilfreds med, hvilket blev løst på kort tid. Derudover er maden rigtig fin på hotellet.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2021

8/10 Buono

MURAT

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Otelin konumu harika. Ancak plajda iyi bir duzenleme gerekli. Odalarda da yenileme sart. Buna ragmen iyiydi. Havuz cevresinde gölgelik alanlar yaratilmali. Icecekler karton bardaklarda cok iyi durmuyor. Personel ve konsept guzeldi.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2021
Risposta di DIAMOND OF BODRUM, il giorno 29 giu 2021
Murat Bey Merhaba; Vakit ayırıp değerli yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Tüm olumlu ve olumsuz yorumlarınız değerlendirme raporlarımıza alınmakta olup, kendimizi geliştirme fırsatı yarattığınız için ayrıca teşekkürler. Bir sonraki tatilinizde sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz. Saygılarımızla;

8/10 Buono

MURAT

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
sliten hotell
Platsen är mycket bra men hotellet behöver en omfattande renovering.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020

10/10 Eccellente

emely

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
best of the best
Amazing place had a very lovely stay.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di ümit, il giorno 19 ott 2020
hello dear Emely, thank you very much for your feedback.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bar
Ilgi cok iyiydi havuzbasi barinda calisan arkadaslar.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di ümit, il giorno 19 ott 2020
merhaba, çok teşekkür ederiz güzel yorumunuz için.

8/10 Buono

Walter

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Excellent but not perfect
It was really great with the view, the food is EXCELLENT, However, we are not happy about the condition of the rooms, the Aircondition is not cooling, even when we complained, Yet it wasn't cooling at all, also, there was no tooth paste on the rooms, they claimed because of Covid-19, I don't know why! the rooms are large but the bed is poor, very very poor! too low and the mattress is very low for such hotel, the bathroom is too tight, I think if the management can look into the Aircondition in all the rooms, Internet and fix the bed situation the hotel would be EXCELLENT, The staffs of the hotel are Just from another planet, they are WONDERFUL, Helpful, respectful and they do their jobs so well in the restaurant
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2020

10/10 Eccellente

Mike, London

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Really enjoyed our stay at the Diamond of Bodrum. Our all inclusive stay booked through Expedia was great value; the same period on booking.com was £400 more expensive - not sure why! Not quite the 5 star advertised, but none the less, an excellent provision of facilities and staff that work their socks off despite a slight language barrier. If travelling during COVID period bear in mind that food selection is a little tricky given the language barrier, and not being able to get physically close to the food. Snack bar caters to every need mid afternoon and comes with a full menu written in English if you’re struggling with the buffet. Rooms were a bit rough around the edges but adequate and kept immaculately clean and disinfected by the hotel staff. Never had an issue waiting for a drink at the pool bar, and the music round the pool was a great touch. Short walk to beach or pool wherever your room is within the hotel, and just a short walk to town.
Soggiorno di 6 notti a settembre 2020
Risposta di ümit, il giorno 26 set 2020
hi dear Mike, first of all thanks for your neutral feedbacks. we will try to complete our shortcomings. Your comments mean a lot for us. thanks again

4/10 Scarso

Hatice

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tavsiye etmiyorum!!!
Öncelikle en çok hayal kırıklığı yaratan kahvaltıdan bahsetmek istiyorum. Sözde covid önlemleri kapsamında personellerin tek tek bizim istediğimizi tabaklara hazırlayarak verdiği gibi bir konsept yapmaya çalışmışlar. Ama personel bir peynir bir domates verdikten sonra ‘’bu kadar herhalde’’diyerek tabağı elimize verdi. Diğer çeşitlere ulaşmak için resmen mücadele ettik. Ters ve terbiyesizlerdi. Hiç bir şekilde profesyonel değillerdi.Kabalardı lütfedip yiyecek verdiler diyebilirim. Tatilde böyle bir durum can sıktı. Ayrıca plajı kirli, sürekli aynı yeri temizliyorlar Plajın diğer kısımlarına bakmıyorlar bile. Biz yapraklar, plastik atıklar ve hatta atılmış maskeler arasında yüzmeye çalıştık. Yasak olmasına rağmen dışardan sürekli şezlongları işgal eden otel dışı kişiler geliyor yer bulamadığımız da oldu. Zaten plaj taş ayaklarımıza bata bata suya girdik.Personellerin bazıları maske takıyor bazıları takmıyor. Bu konuda da net bir duruş sergileyememişler. Temizlik konusuna gelince 3 günlük konaklamamızda bir kere temizlik istedik onda da banyodaki kirli havluları katlayıp geri koymuşlar temizlik ürünleri ve tuvalet kağıdı bırakmamışlar. 2 saat boyunca 3 kere aradık ve kimse gelmedi.Sudan çıkmış halde sabunsuz tuvalet kağıtsız rezil olduk. Giderken sorduk unutulmuş filan dediler 3 kez aranmayı unutmak da otelin ciddiyeti hakkında fikir veriyor sanırım. Aynı fiyata çok daha iyi standartları olan bir otelde kalınabilir kesinlikle bir daha tercih etmeyeceğimiz yer. Tavsiye etmiyoruz.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2020
Risposta di ümit, il giorno 26 set 2020
hatice hanım merhaba, yaşamış olduğunuz kötü deneyim için çok üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. keşke tesiste iken yaşamış olduğunuz sorunlarla alakalı misafir ilişkileri departmanımızla görüşüp çözüme kavuşması noktasında yardımcı olmamız için bize bildirim yapsaydınız. biliyorsunuz Covid-19 virüsü sebebiyle büfeler artık misafirlerimize, personel tarafından servis edilmekte ve 500 kişi kapasiteli bir otelde bazı aksaklıklar olabilmekte. tekrardan çok üzgün olduğumuzu belirtmek istiyorum. anlayışınıza teşekkür ederiz

10/10 Eccellente

Salih Zafer

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Her şey çok güzel
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di ümit, il giorno 26 set 2020
merhaba Salih bey, güzel yorumunuzu zaman ayırıp paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. yine bekleriz.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di ümit, il giorno 26 set 2020
merhaba sayın misafirimiz. zaman ayırıp puan verdiğiniz için çok teşekkür ederiz. yine bekleriz