Terrazza/patio

Recensioni per MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa

4 out of 5
MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa
Avenida Ca's Saboners, s/n, Palma Nova, Calvia, Balearic Islands

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 247 su 535 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 225 su 535 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 51 su 535 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 535 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 535 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Jonathan

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Abbiamo soggiornato in questo hotel a metà ottobre. Posizione ottima per locali vicini e passeggiata sul lungomare e spiaggia, ma allo stesso tempo zona molto tranquilla, adatta a coppie ma anche a famiglie con bambini. Parcheggio privato gratuito. Zona collegata benissimo anche per spostarsi con mezzi pubblici. Piscine per adulti meravigliose, e quelle per bimbi (una anche per bimbi piccoli) veramente fantastiche. Abbiamo scelto la mezza pensione con colazione e cena a buffet, una scelta imbarazzante di piatti che variavano ogni giorno. Tutto il personale veramente gentile e disponibile. Consiglio vivamente, non ve ne pentirete!
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2022
Risposta di Guest Services / Front Desk Manager, il giorno 3 nov 2022
Buenos días, Jonathan. Gracias por tus motivadoras y bonitas palabras sobre tu estancia en el MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Nos complace ver que tus vacaciones en Mallorca fueron un éxito. Siempre es agradable ver que nuestros huéspedes han disfrutado de sus merecidas vacaciones y han podido disfrutar de todas las instalaciones del hotel, así como de todo lo que la zona de alrededor del hotel tiene que ofrecer. Esperamos verte pronto de nuevo con nosotros para poder seguir creando recuerdos inolvidables y momentos irrepetibles juntos. Recibe un enorme abrazo de parte de todo el equipo de MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Atentamente, Óscar AloyGuest Services / Front Desk Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di Deputy Manager, il giorno 29 set 2019
Dear Guest, We would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Mar Hotels Rosa del Mar & Spa and are delighted to read that we were able to match your expectations. We look forward to your next visit! Yours sincerely, Sara Prego Dieste Deputy Manager - Mar Hotels Rosa del Mar & Spa

8/10 Buono

francesco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
positivo nel complesso
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

MIRKO, italia

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Tutto ok arrivati puntuali , anzi, prima del dovuto e la stanza è stata data in anticipo senza problemi. Consiglio di chiedere almeno un giorno prima , se dovesse servire, la camera di cortesia. Rischiate di non trovare disponibilità.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2018
Risposta di Jose P, il giorno 31 lug 2018
We start to book in our spa showers!! :) hope will be nice for all the guests and good for book properly!

2/10 Terribile

Antonio Maurizio

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno da dimenticare
Hotel vecchio aria condizionata e punta sul letto Sono a casa con il torcicollo Sì sono persino dimenticati di fare le pulizie della camera per quanto riguarda il rumore il personale mentre lavora facendo le varie pulizie chiacchiera e disturba ad alta voce alle 20:00 inizia la routine della musica tutta volume sembra di averla in camera lo sconsiglio vivamente a chi vuole un po' di tranquillità
Soggiorno di 7 notti a luglio 2018

10/10 Eccellente

Laura

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
L'albergo è eccellente, come la cucina e i cibi serviti. L'unica pecca è il personale che si occupa delle pulizie, indolente e poco accurato.
Soggiorno di 10 notti a ottobre 2017

8/10 Buono

denisa, italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotel ha soddisfatto le mie aspettative , pulito, staff molto gentile , animazione simpatica con belli spettacoli serali , posizione nelle vicinanze di spiaggia , 20 minuti di macchina dal aeroporto
Soggiorno di 7 notti a settembre 2017

8/10 Buono

eli c., svizzera

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Vacanze in famiglia
Vacanze di giugno con due bambini 4/12 Bellissimo hotel consigliato per le famiglie viste le belle piscine con scivoli e la vicinanza dal mare. Camere per 4 con figli grandi un po' piccoline ma molto carine non ci sono canali italiani in camera. Cibo buono ,animazione piccoli e adulti molto bravi,per i figli più grandicelli non c'è nulla. Tutto sommato un buonissimo albergo a due passi da Magaluff ma tranquillo Unico neo parlano pochissimo italiano il personale
Soggiorno di 7 notti a giugno 2017

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Una bella struttura nuova e comodanalla spiaggia
Perfetto per una settimana di relaz

6/10 Soddisfacente

Saffron

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 23 apr 2024
¡Hola Saffron!Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre évaluation de l'hôtel et du spa MarSenses Rosa del Mar. En effet, d'après ce que vous nous décrivez, il semble que certains aspects de votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Nous aimerions donc en savoir plus sur votre expérience afin de voir où nous pouvons nous améliorer et de savoir, de première main, comment nous pouvons faire en sorte que nos clients se sentent plus à l'aise. Les commentaires de nos clients sont très importants, car notre principal objectif est de faire de vos vacances le meilleur moment de l'année. En ce sens, s'il y a quelque chose que nous pouvons améliorer, nous serions ravis de le savoir et de nous y atteler. Donc, en plus de celui que vous avez mentionné, faites-nous savoir si vous pensez qu'il y a d'autres domaines sur lesquels nous pourrions travaillerPar conséquent, sur une note personnelle, j'aimerais connaître les raisons pour lesquelles votre séjour à l'hôtel n'a pas été aussi satisfaisant que nous l'avions espéré. Merci!OSCAR Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Caroline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely loved the hotel. My son and I went for a week and had a fabulous tome. Would highly recommend and will be back! Thanks you Rosa Del Mar 👍
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 22 apr 2024
¡Hola Caroline! Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Our main goal being is to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests. Also, we’d like to take this chance to thank you for the feedback, as every single input can help us improve and be better, as we believe our guests deserve the best. So, rest assured that your feedback will be taken into consideration. Looking forward to seeing you soon again with us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa so we can keep on making amazing, unforgettable and great memories together. It was a pleasure getting to know you and being part of your holiday here in Mallorca.Yours sincerely, OSCARGuest Experience

6/10 Soddisfacente

GERALDINE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
La qualité du buffet est moyenne et le nombre de places limitées
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 16 apr 2024
¡Hola Geraldine! Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous à l'hôtel MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa, et nous vous remercions pour les commentaires que vous nous avez donnés. Toutes les informations fournies par les clients nous aident à continuer à nous améliorer et à offrir à nos hôtes la meilleure expérience possible. Nous prenons note de vos commentaires et les transmettons aux services concernés. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, OSCARGuest Experience

8/10 Buono

Aswin

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice property with nice personnel.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Plussat ja miinukset
Hotellin sijainti hyvä. Työntekijät mukavia ja auttavia. Hotelli siisti ja hyvin pidetty kunnossa. Miinuksena meluisa ruokailutila, myös äänet kantautui huoneeseen . Illallisen juomatilauksen tekeminen kesti välillä pitkään.
Soggiorno di 9 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

DIANNE

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Really nice hotel in a good location close to beaches, shops and restaurants. Room was spacious with comfortable beds, would have liked some drawer space to store more personal items but plenty of hanging and shelf space available. Sunny balcony with lovely view of the pool and glimpse of the sea too. Bathroom had walk in shower, not sure if it was just our room but the bathroom was a bit dark. Really enjoyed our first visit to Palma Nova and this hotel was a great base. We were bed breakfast and E/M and the food was really nice, something for everyone but depending on what time you go to the restaurant you may have to queue to get a table. Overall this hotel has everything you need for a relaxing comfortable holiday, we liked spending time around the pool and they're are plenty of sunbeds available at any time, water was 'refreshing' lol, great beach within 5minute walk. Had a really nice break in the sun, thank you.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 8 ott 2023
¡Hola Dianne! Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent stay at our hotel. We are thrilled to hear that you had a great experience overall and that you enjoyed your first visit to Palma Nova.It's wonderful to know that you found our hotel's location convenient, with its proximity to beaches, shops, and restaurants. We appreciate your feedback regarding the room, and we will definitely take your suggestion about additional drawer space into consideration for future improvements. We're pleased to hear that you liked the spaciousness of the room, the comfortable beds, and the sunny balcony with its lovely view.We apologize for any inconvenience you experienced with the bathroom lighting. Your feedback is important to us, and we will look into ensuring that all our rooms are adequately lit.It's great to hear that you enjoyed the food at our hotel. We strive to provide a variety of options to cater to all tastes, and we appreciate your understanding regarding the occasional wait during peak dining times.We are delighted that you found our pool area relaxing and that there were plenty of sunbeds available. Your comment about the "refreshing" water brought a smile to our faces, as we believe a cool dip is essential for a perfect holiday by the pool.Once again, thank you for choosing our hotel for your break in the sun. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you have any more feedback or suggestions, please don't hesitate to reach out to us.Warm regards,OSCAR Guest Experience

8/10 Buono

Elizabeth

Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 3 ott 2023
¡Hola Elizabeth! Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Our main goal being is to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests. For that reason, your comments are crucial in this process as they help us keep on improving and making sure your stay is the best one possible.Looking forward to seeing you soon again with us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa so we can keep on making amazing, unforgettable and great memories together. This should be our new yearly tradition :-)It was a pleasure getting to meet you and have our chats daily. Yours sincerely, OSCARGuest Experience

6/10 Soddisfacente

Terry

Viaggio di coppia
The hotel was ok. We were half board, which was reasonably priced. The choice and quality of food at breakfast and dinner was ok, however most of the food was cold most of the time. Visited early September and there were plenty of sunbeds throughout the day. Staff were freindly.
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 15 set 2023
¡Hola Terry! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCAR Guest Experience

10/10 Eccellente

Julie

Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 15 set 2023
¡Hola Julie! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCARGuest Experience

6/10 Soddisfacente

Henrik

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 15 set 2023
¡Hola Henrik!It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. ¡Muchas gracias!

10/10 Eccellente

Elsa

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 15 set 2023
¡Hola Elsa! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCAR Guest Experience

8/10 Buono

Aki H

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 15 set 2023
¡Hola Aki! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCAR Guest Experience

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 10 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

Elizaveta

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wir (Familie - Kind 2 Jahre alt) waren eine Woche in diesem Hotel und fanden es wunderbar. Die Zimmer sind groß, modern und sauber. Es gab täglich leckeres und abwechslungsreiches Frühstück und Abendessen (beides Buffet). Beim Frühstück sind Getränke bei der Halbpension inklusive und beim Abendessen muss man die Getränke bezahlen (aber normale Preise). Es gibt zwei Pool Bereiche - einer mit großen Pool und ein Bereich im Miniclub mit Rutschen für die Kleinen. Strandbadetücher werden zur Verfügung gestellt. Das Hotel ist auf Familien ausgerichtet. Es gibt täglich verschiedene Animationen für die Kinder (jedes Alter). Der Strand „Platja de son Maties“ ist nur ca. 4 Minuten Gehweg entfernt und sauber. Es gibt Liegen und Schirme (4,50€ p. Liege und 4,50€ p. Schirm am Tag) Im Ort sind viele Geschäfte (Aldi, Tedi, Deichmann und Klamottemläden) in unmittelbarer Nähe. Restaurants, Wassersportaktivitäten, Fahrradverleih auch eine kleine Partymeile sind im Ort vorhanden. Das Hotel erreicht man auch super mit dem öffentlichen Bus vom Flughafen. Der Bus A11 fährt vom Flughafen ca. 35 Minuten und dann sind es ca 6 min Fußweg (Fahrschein kostet 4,25€ pP. online) Wir können es auf jeden Fall empfehlen und werden wiederkommen.
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di OSCAR (Guest Experience), il giorno 28 ago 2023
¡Hola Elizabeta! Vielen Dank für Ihre positive Bewertung unseres Hotels! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Familie eine wunderbare Woche bei uns verbracht haben. Es ist uns wichtig, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und Ihr Feedback bestärkt uns darin, dass wir auf dem richtigen Weg sind.Es ist großartig zu hören, dass Sie mit den Zimmern zufrieden waren. Wir legen großen Wert auf Sauberkeit und modernen Komfort, um sicherzustellen, dass sich unsere Gäste wie zu Hause fühlen.Unsere kulinarischen Angebote sind uns besonders wichtig, und es freut uns, dass Sie das tägliche Frühstück und Abendessen genossen haben. Unser Buffet mit abwechslungsreichen Speisen soll sicherstellen, dass für jeden Geschmack etwas dabei ist. Wir schätzen Ihr Lob für unser Preis-Leistungs-Verhältnis bei den Getränken während des Abendessens.Die beiden Poolbereiche, einer für Erwachsene und einer für Kinder, sind definitiv ein Highlight, und es freut uns, dass Ihre Kleinen den Poolbereich im Miniclub mit den Rutschen genießen konnten. Die Bereitstellung von Strandbadetüchern ist ein weiterer Service, den wir gerne zur Verfügung stellen, um Ihren Aufenthalt bequemer zu gestalten.Wir sind stolz darauf, ein familienfreundliches Hotel zu sein, und die täglichen Animationen für Kinder sind eine Möglichkeit, den Aufenthalt für Familien noch unterhaltsamer zu gestalten.Die Nähe zum Strand und die Verfügbarkeit von Liegen und Schirmen sind sicherlich weitere Pluspunkte, die Ihren Urlaub angenehmer gemacht haben.Es ist großartig zu hören, dass Sie die Annehmlichkeiten und Einkaufsmöglichkeiten in der Nähe unseres Hotels genossen haben. Mallorca bietet eine Fülle von Aktivitäten und Möglichkeiten zur Unterhaltung.Vielen Dank auch für den Hinweis auf die Anreise mit dem öffentlichen Bus. Das ist sicherlich hilfreich für zukünftige Gäste.Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr positives Feedback. Wir freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Ihr Wohl liegt uns am Herzen, und es ist uns eine Freude, Ihre Erwartungen zu erfüllen.MFG, OSCAR Guest Experience

8/10 Buono

Miguel, Panama

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Todo muy bien
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

Conrad

Soggiorno di 9 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

Andrea

Soggiorno di 4 notti a maggio 2023

10/10 Eccellente

Knut

Soggiorno di 6 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Grainne

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Camilla

Soggiorno di 4 notti a settembre 2022
Risposta di Oscar Aloy (Guest Services & Front Desk Manager), il giorno 7 ott 2022
¡Hola Camilla! Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Once again we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.We do look forward to keep on making amazing memories together. Yours sincerely

8/10 Buono

Tomas

Soggiorno di 5 notti a settembre 2022
Risposta di Oscar Aloy (Guest Services & Front Desk Manager), il giorno 7 ott 2022
¡Hola Tomas! Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Once again we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.We do look forward to keep on making amazing memories together. Yours sincerely

8/10 Buono

Jason

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Solid 8/10
Lovely hotel really fresh and clean Great splash pool for the kids Rooms are a bit cramped and lacking storage for clothes , also I don’t get the red sinks ? Always looks dirty trying to be a boutique hotel with red decor but doesn’t lend well to a good look Food good but limited selections in my opinion for both breakfast and dinner Charging for water I find strange ,every table Should have water free of charge Entertainment team ok as well all in all a good stay in a nice hotel but could improve on some fronts
Soggiorno di 4 notti a settembre 2022
Risposta di Oscar (Guest Services / Front Desk Manager), il giorno 7 ott 2022
¡Hola Jason! Thanks for sharing your experience with us. We do appreciate your honest feedback, as it always helps us to keep improving and making sure our guests have the best experience possible. We do regret reading that your stay with us was not the experience you expected and your expectations were not met. Either way, we do appreciate the time you spent writing this feedback and we would love to have you back again with us so we can make the best out of your holidays. Looking forward to having you at the hotel with us again soon.Best regards,

8/10 Buono

Gavin

Soggiorno di 14 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Grace

Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 31 ago 2022
Dear Grace,Thank you very much for your feedback

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Recomendable
La ubicación es muy buena para las playas cercanas y para tomar el bus. La distribución de las habitaciones es cómoda incluyendo la cocina.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 31 ago 2022
Estimado huésped,gracias por su feedback.

8/10 Buono

Annette

Viaggio con la famiglia
Vacances très bien avec petits enfants
L‘Hôtel etait correcte prix- qualité Petit-déjeuner très copieux de bonne qualité Seul point très négativ les cousins des lits de soleil très sales. À renouveler
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 27 ago 2022
Chère Annette,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre MarSenses Rosa, nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous assisteront dans cette démarche. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas trouvé nos chaises longues propres, nous transmettrons cette information à notre service afin que nous puissions agir immédiatement.Merci encore une fois pour avoir choisi notre hôtel et pour vos critiques constructives dont nous tiendrons compte.

10/10 Eccellente

John

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great family hotel, our 3rd visit and never disappoints, fantastic kids club facilities and great staff
Soggiorno di 10 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 27 ago 2022
Dear John,we are very please that you and your family have enjoyed your stay with us, and we thank you for your feedback.

10/10 Eccellente

David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 27 ago 2022
Dear David, thank you for your feedback

8/10 Buono

Hayley

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 26 ago 2022
Dear Hayley,thank you very much for your feedback.Have a pleasant day

10/10 Eccellente

Laetitia

Soggiorno di 8 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 23 ago 2022
Dear LaetitiaFirst and foremost, we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa, and are delighted to read that we were able to match your expectations. It's being a real pleasure to have you here and w hope to see you again in a near future.Best regards

10/10 Eccellente

Thomas

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wir sind wirklich absolut zufrieden. Als allererstes möchte ich die freundliche und immer unterstützende Kommunikation der/aller Mitarbeiter hervorheben. Das Zimmer war super. Am Pool war es schön und entspannt. Das Essen bei den Mahlzeiten war außerordentlich gut. Wir können es nur empfehlen und machen das auch.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 23 ago 2022
Lieber Thomas,Zunächst möchten wir Ihnen für Ihren wunderbaren Bericht danken, den Sie nach Ihrem kürzlichen Aufenthalt in unserem MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa geteilt haben und wir freuen uns zu lesen, dass es uns gelungen ist, Ihren Urlaubserwartungen entsprochen zu haben.Vielen Dank für Ihre liebenswürdigen Komplimente an unser Team. Es bemüht sich täglich, unseren Gästen das Gefühl zu vermitteln, gut umsorgt zu sein, und ist ohne jeden Zweifel ein Mehrwert unseres Hotels. Wir werden natürlich Ihre lobenden Kommentare an alle weiterleiten, denn sie werden sich sicherlich freuen zu hören, dass ihr Einsatz geschätzt wird.Wir möchten Ihnen nochmals danken, für Ihren Urlaub unser Hotel gewählt zu haben und freuen uns sehr, die Gelegenheit zu bekommen, Sie bald erneut begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenRicardo AybarGuest Experience – MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa

10/10 Eccellente

ELISE

Soggiorno di 9 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 20 ago 2022
Dear Elise,We would like to express our gratitude for the score you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction, and we are delighted to hear that your holiday at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.We hope to have you again here in the future.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Antoine, St GRATIEN

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
En tant que français j’estime qu’un hôtel 4* doit proposer un buffet petit-déjeuner déjeuner et dîner à la hauteur de ces 4* et non comme une cantine avec des choix variés En plus le SPA était fermé pour cause de Covid alors qu’il est possible de trouver des SPA privés ouverts Je suis déçu et désolé pour votre désinformation car si je réserve un 4* c’est justement pour avoir une prestation supérieure Je demande donc réparation et compensation pour les prestations dont je n’ai pas pu jouir mais qui était comprises dans le prix que j’ai payé J’attends votre réponse
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Sofie

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 16 ago 2022
We greatly appreciate the time you spent to score your recent experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 13 ago 2022
Dear guest, We would like to thank you for sharing your review on Expedia We are thrilled to read you enjoyed your stay with us. Furthermore, we look forward to seeing you all again soon. Kind regards

8/10 Buono

Christina

Soggiorno di 5 notti a luglio 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 13 ago 2022
Dear James We would like to thank you for sharing your review on Hoteles.com We are thrilled to read you enjoyed your stay with us. Furthermore, we look forward to seeing you all again soon. Kind regards

10/10 Eccellente

Stepanie

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Riktigt bra, väldigt nöjda.
Det var en riktigt fin vecka, god mat - vi åt både frukost och middagsbuffen och var väldigt nöjda överlag med maten. Rum och hotellet var fint. Trevlig personal, bra poolområde och aktiviteter som skumparty för barnen. Det var uppskattat. Bra läge nära fin strand det och shopping. Tror att det här hotellet kan vara ett av de bästa i området omkring Magaluf/Palma Nova om man reser med barn. Spaet var härligt att gå till när man ville ha lite fritt från solen, barnen fick vara där mellan klockan 10-12, härligt med isvaken att svalka sig i.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 30 lug 2022
Kära Stephanie, Först och främst vill vi tacka dig för den berömmande recension du delade efter ditt senaste besök på vårt MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa, och vi är glada över att läsa att vi kunde motsvara dina förväntningar. Vi är mycket glada att läsa att du gillade rummet vi inkvarterade dig i och att du tyckte att det var rent och bekvämt hela tiden. Vi uppskattar också dina vänliga ord för vår personal, deras vänlighet och hjälpsamhet är utan tvekan en av vårt hotells främsta tillgångar. Vi kommer definitivt att gratulera dem alla å dina vägnar för deras bidrag till ditt välbefinnande medan de vistas bland oss. Dessutom är vi verkligen glada att höra vilken underbar tid din dotter hade tack vare engagemanget och omsorgen från vårt professionella underhållningsteam på MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Vi tror att den riktiga semesterkänslan går hand i hand med roligt och underhållande sport- och fritidsaktiviteter är det därför en stor belöning att höra att våra små gäster tog några oförglömliga minnen från sin vistelse bland oss. Sist men inte minst fyller det oss med stolthet att du kan njuta av våra kockars gastronomiska insatser när vi strävar efter att tillfredsställa de många kulinariska önskemålen från våra gäster, och erbjuder de mest utsökta internationella och lokala rätterna. Vi är glada att du gillade din senaste vistelse hos oss. Tack för att du gjorde oss till ditt val av hotell när du besöker området. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen.

10/10 Eccellente

Steven

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 24 lug 2022
Firstly, we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again, we thank you for this very kind score of our hotel, and we look forward to serving you again in the future.

8/10 Buono

Nathan

Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 24 lug 2022
Firstly, we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again, we thank you for this very kind score of our hotel, and we look forward to serving you again in the future.

8/10 Buono

Jeffrey

Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di Ricardo Aybar, il giorno 24 lug 2022
Firstly, we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again, we thank you for this very kind score of our hotel, and we look forward to serving you again in the future.