Esterni

Recensioni per Hotel Canal Grande

4 out of 5
Hotel Canal Grande
Santa Croce 932, Campo San Simeone Profeta, Venice, VE

Recensioni

9,6

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 836 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 127 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 23 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 6 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 9 su 1001 recensioni" "

9,8/10

Pulizia

9,8/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Graziano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buona posizione facilmente raggiungibile. Struttura in condizioni perfette, camera molto bella anche se non affacciata sul Canal Grande. Personale estremamente gentile e professionale ed una colazione molto varia e di qualità. Ho soggiornato molte volte a Venezia per cui mi sento di raccomandare questo albergo a tutti per il suo standard che ritengo più elevato nella sua categoria.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Anka - Reception , il giorno 29 dic 2021
Gentilissimo Graziano, Un sincero e profondamente apprezzato "Grazie !!" La sua esperienza con noi sarà il miglior “sponsor” :-) per il nostro Hotel Canal Grande ****! In attesa di darle nuovamente un caloroso benvenuto nella nostra meravigliosa isola, rimaniamo a sua completa disposizione Con i nostri migliori saluti Anka per tutto lo Staff

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Vicino alla stazione, cortesia e competenza nella accoglienza, camere ampie e molto belle , colazione eccellente
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di Anka - Reception , il giorno 18 ago 2021
Gentilissimi Ospiti, Un sincero e profondamente apprezzato "Grazie !!" La vostra esperienza con noi sarà il miglior “sponsor” :-) per il nostro Hotel Canal Grande ****! Non vediamo l'ora di darvi nuovamente il benvenuto nella nostra meravigliosa isola. Rimaniamo a vostra completa disposizione Con i nostri migliori saluti Anka per tutto lo Staff

10/10 Eccellente

daniele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Splendido Weekend
weekend a Venezia durante la festa del Redentore
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Anka - Reception , il giorno 25 lug 2021
Gentilissimo Daniele, Che bello!! Siamo veramente molto contenti!! Un sincero e profondamente apprezzato "Grazie !!" La sua esperienza con noi sarà il miglior “sponsor” :-) per il nostro Hotel Canal Grande ****! Non vediamo l'ora di darvi nuovamente il benvenuto nella nostra meravigliosa isola e rimaniamo a vostra completa disposizione Con i nostri migliori saluti Anka per tutto lo Staff

10/10 Eccellente

Sara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di Anka - Reception , il giorno 18 mag 2021
Dear Sara, A deeply and very much appreciated “Thank you!!” Your experience with us will be the best “sponsor” :-) for our Hotel Canal Grande **** ! We look forward to welcome you back in our marvelous island and we remain With our best regards Anka - Reception for all our hotel staff

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Pulizia perfetta tutto molto bello e accogliente
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di Alessandro Fornasier Manager, il giorno 8 mag 2021
Gentile Ospite, ci fa molto piacere sapere del Suo piacevole soggiorno nel nostro hotel. La ringraziamo molto per la recensione e poiché teniamo molto ai nostri Ospiti, le chiediamo cortesemente di aiutarci a capire come migliorare il nostro servizio. I Suoi preziosi suggerimenti saranno sicuramente tenuti in considerazione, Il nostro obiettivo è di soddisfare appieno le aspettative dei nostri Ospiti ed è solo attraverso i loro consigli che possiamo migliorare giorno dopo giorno. Sperando di poterla presto accogliere nuovamente nel nostro hotel, rimaniamo a Sua completa disposizione, e La salutiamo cordialmente,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima scelta
Gentilissimi
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Anka - Reception , il giorno 25 mar 2021
Gentilissimo Ospite, Un sincero e profondamente apprezzato "Grazie !!" La sua esperienza con noi sarà il miglior “sponsor” :-) per il nostro Hotel Canal Grande ****! Non vediamo l'ora di darle nuovamente il benvenuto nella nostra meravigliosa isola e rimaniamo a sua completa disposizione Con i nostri migliori saluti

10/10 Eccellente

Antonello

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Venexia te amo
Personale fantastico e professionale,struttura comodissima a tutto.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Anka - Reception , il giorno 25 mar 2021
Gentilissimo Antonello, Un sincero e profondamente apprezzato "Grazie !!" La sua esperienza con noi sarà il miglior “sponsor” :-) per il nostro Hotel Canal Grande ****! Non vediamo l'ora di darle nuovamente il benvenuto nella nostra meravigliosa isola e rimaniamo a sua completa disposizione Con i nostri migliori saluti

10/10 Eccellente

Salvatore

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2020
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 30 giu 2020
Buongiorno signor Salvatore, la ringraziamo molto per aver dedicato il suo tempo a recensire il nostro hotel dopo il suo soggiorno. La ringraziamo per averci dato il massimo del punteggio. Siamo felici che ha apprezzato non solo l'hotel ma anche tutti i servizi messi a disposizione. In attesa di accoglierla in un prossimo futuro a Venezia e all'Hotel Canal Grande, le inviamo cordiali saluti. Chiara - Reception

10/10 Eccellente

isabella

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissima esperienza all’Hotel Canal Grande!! Personale gentilissimo e disponibile!! Balza all’occhio la pulizia delle camere e la posizione è veramente vantaggiosa visto che si trova a 5 minuti a piedi dalla stazione dei treni e a 15 minuti dai luoghi di interesse!!! La colazione è ben assortita e abbondante!!Consiglio vivamente!!! Ci ritorneremo!! volentieri!!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Gianmarco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Da non perdere
Hotel da sogno, personale gentilissimo, posizione spettacolare. Ottime camere e colazione. Sapendo che era il mio compleanno mi hanno fatto trovare in camera - a sorpresa - una torta con candelina. Buonissima !
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Michele

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2018

10/10 Eccellente

Jessica, Torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo!!!
Accoglienza gentile e molto professionale. Camera bellissima con letto a baldacchino. Posizione favorevole molto vicino alla stazione Santa Lucia.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017

10/10 Eccellente

Paola

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Week end perfetto
Semplicemente fantastico !!! Soggiorno veramente perfetto dalla camera bellissima alla cortesia del personale alla colazione buonissima ...

10/10 Eccellente

rita

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Room was roomy. Breakfast was ok. i recommend they only put out fresh pastries every day especially croissants. Croissants and other pastries were dry today. Staff very nice. Neighborhood very good with shopping and restaurants. Hotel only provided one bottled water one per person although we stayed three nights. Daily renewal of water bottle would have been better. Across from train station.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 24 apr 2024
Dear Ms. Rita,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given on the different services we provided you, and for your kind words spent on the staff service, the perfect location of the hotel, conveniently close to everything, and the comfort of the room accommodation.We are happy you found the buffet breakfast varied, plentiful, and very good. About croissants and pastries, they are always fresh, considering that croissants are baked every day and our different kinds of pastries are supplied daily from the pastry shop.So we regret that you had this impression yesterday.About the complimentary water, we put two bottles of still water on the first day as 'welcome gift'.All our rooms has minibar inside with a nice selection of drinks with a list of costs. Moreover, the water from the tap is drinkable because the water in our region is safe to drink. Ours is even better because we do extra treatments to make it very good to drink.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Sreenivasa

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fine Italian hospitality! Classic rooms with hardwood floors, traditional classic upholstery. Breakfast with amazing selection of items. Cappuccino, coffee was excellent. Great location - just walk to the train station across the bridge.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 3 apr 2024
Dear Sreenivasa,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given, and for your kind words spent on our hospitality, the perfect location of the hotel, conveniently close to everything and the comfort of the room accommodation.We are happy you found the buffet breakfast varied, plentiful and very good. These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments with our colleagues.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Michiko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
ホテルのスタッフが皆さんフレンドリーで、いつも明るく挨拶してくれました。 朝食もとても充実していて、部屋もクラシカルな雰囲気に品良くまとめられていました。 次回のベネチアも同じホテルに泊まろうと思いました。
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Anka - Reception , il giorno 31 mar 2024
親愛なる美智子さんへとても感謝の気持ちを込めて「ありがとう!!」と言いました。私たちとのあなたの経験により、あなたはホテル カナル グランデ **** の最高の「スポンサー」となります。あなたの意見や提案は私たちにとって非常に重要であり、改善のために喜んで使用させていただきます。今後とも当ホテルをよろしくお願いいたします。 この場を借りてお祝いを申し上げます。いつでも無料でご利用いただけますので、アンカさんはじめホテルスタッフの皆様

8/10 Buono

Juan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
El personal del hotel extraordinario; las instalaciones del hotel me quedaron a deber, las habitaciones muy pequeñas, con olor desagradable. El desayuno limitado. Muy lejos de la zona turística de Venecia
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 28 mar 2024
Dear Mister Juan,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for your kind words spent on the staff service, and the hotel facilities.As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.But we regret a lot about your not very positive comments.We would like to inform you that all our rooms and common parts, are daily cleaned and sanitized with peroxide of hydrogen against Covid and other possible pathogens. So we regret you experienced this kind of smell, that it is not usual at our hotel.We asked you many times if everything was fine with the rooms we assigned, moreover, we upgraded you into a Prestige Junior Suite to stay more comfortable, and you were very positive in your answer.If you had contacted the Reception we could immediately check if the reason of the smell was due to the change of the Venetian tides, sometimes they are lower or higher than usual in this season, or other reason, and we could fix it immediately.About our buffet breakfast that consists infour different kinds of fruit juice, cold milk, different tea flavors, four different kinds of cereals, different kinds of bread, toasted bread, different kinds of croissants, Venetian biscuits, at least 4 different cakes (already sliced), scones of different kind,fresh fruit and fresh fruit salad, ham, sliced cheese, salami, turkey, speck, different kinds of cheeses, yoghurt, butter, boiled eggs, scramble eggs, bacon, sausage, salad, fresh tomatoes, cucumber and warm drinks as many times as you like(real Italian espresso, cappuccino, caffe-latte, hot chocolate, American coffee).As you said it was limited, considering what we offer, it would be nice if you give us your suggestions in what we could do better or improve. We are always open to new ideas to better satisfy our guests. About the location, our hotel is situated in one of the most Venetian areas. Very quiet, and calm, and where you savor the real Venetian way of life. As you mentioned, we are a bit far from Saint Mark's Square, but Rialto Bridge is only 15 15-minute’ walk. But, close to us there are very beautiful and interesting sightseeing points, like the church of Frari, famous for the Assomption of Titian; the Scuola Grande di San Rocco famous for Tintoretto frescos; the Ghetto of Venice; the museums of Ca' Pesaro (modern art), the one of the Natural History in Fondaco dei Turchi, the museum dedicated the history of perfume and fabrics inside Palazzo Mocenigo. All of them, are 10 minutes’ walk from here. Venice is a historical center because every house and every stone tells you its history and its importance throughout the centuries. We do hope to welcome you again in the future andwe remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

david

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent. Close to train station.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 24 apr 2024
Dear Mister David,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given on the different services we provided you, and for your kind words spent on the perfect location of the hotel, conveniently close to everything, and the comfort of the room accommodation.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments with our colleagues.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Lorrie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Hotel staff, Anka and Chiara, managers made our stay fabulous. They both went out of their way to help us and give guidance.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Anka - Reception, il giorno 19 mar 2024
Dear Mrs. Lorrie,We would like to send you a hudge “Thank you!!!!”With your experience with us you will become one of the "Ambasadors” :-) of Hotel Canal Grande **** !We care a lot about our guests opinion and suggestions.Thank you for your beautiful review!!We look forward to welcome you back in our marvelous island soon and we remain at your complete disposal.With our warmest regards.Anka and all our hotel staff

10/10 Eccellente

Jochen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Top.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Melany

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is beautiful. We had a wonderful room with amazing views of the grande canal and courtyard. The staff was attentive and knowledgeable. Our room was refreshed each day making our return from long days of sightseeing relaxing. The hotel is very conveniently located to the train station and waterbus. We highly recommend staying here.
Risposta di Anka - Reception , il giorno 13 mar 2024
Dear Mrs. Melany,We would like to send you a hudge “Thank you!!!!”Your experience with us you will become the "Ambasador” :-) for our Hotel Canal Grande **** !We care a lot about our guests opinion and suggestions.We look forward to welcome you back in our marvelous island soon and we remain at your complete disposal.With our warmest regards we wish youAnka and all our hotel staff

10/10 Eccellente

Allison

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Gorgeous hotel right on the Grand Canal. The staff is amazing. They were all so lovely and accommodating. A wonderful place to stay in Venice.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 1 mar 2024
Dear Ms. Allison,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given and for your kind words spent on the staff service, and the perfect location of the hotel.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments with our colleagues.As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Karen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A small, intimate and classy style, old but well-updated building. It's super convenient to walk or taking transportation. Service is attentive. Breakfast seating is beautiful looking out to the canal. Food is nice with home made and local pastries.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 1 mar 2024
Dear Ms. Karen,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given and for your kind words spent on the staff service, the perfect location of the hotel, and our copious and varied buffet breakfast.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Julie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is beautifully decorated with traditional Venetian decor and furniture just like the photos on the site. Before we even arrived, the staff upgraded our room for free as a larger room was available to make our stay more comfortable. We had a nice outdoor terrace available to us due to the room upgrade. The staff was very friendly and greeted us on the way in and out each and every time, as well as continually asked us if we needed anything at all for our room or recommendations for activities or dining. Their breakfast buffet is a feast with a huge variety from fruit/yogurt to eggs and bacon/sausage, as well as an array of pastries and cakes for your entire family. We highly recommend this hotel as it's very convenient from the train station and airport bus terminal. This way, you can drop off your luggage easily after a short walk and then be off to your daily tour activities in the busier areas of Venice baggage free. There are great dining options and shopping within 5-10 mins walking distance. We were also able to book a private gondola ride just mins away from the hotel. In summary, a beautiful hotel to relax in after a long day of sightseeing. The staff work very hard to make your stay as comfortable and pleasant as possible and deserve to be recognize for their outstanding customer service. It makes all the difference!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 1 mar 2024
Dear Ms. Julie,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given and for your marvelous words spent on the staff service, the perfect location of the hotel, the comfort of the room accommodation, and our varied, plentiful buffet breakfast.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

8/10 Buono

Rie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
とても素敵なお部屋でした。駅からも近く、とても便利です。 朝食のクロワッサンも美味しかったです。 私の部屋だけかもしれませんが、シャワールームの水はけの悪さと、電源が少なくて場所も不便だったのは少し困りました。
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Anka - Reception , il giorno 19 feb 2024
Dear Mr. Martinez,We would like to thank you for your comment and your preference to our hotel for this occassion in our beautiful island.We care a lot about our guests opinion and suggestions.We are really sorry to know about the problem of the water and the light.Hoping there will be a next visit for you in our hotel we kindly ask you to call and do not hesitate to contact our Reception that is at your disposal 24 hours for any kind of problems inside the rooms, we could fix immediately everything.We look forward to welcome you back in a near future and we remain at your complete disposal.With our warmest regards we wish youAnka and all our hotel staff

10/10 Eccellente

Lap Fan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent service. The room was clean and the view was better than expected. Highly recommended.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 31 gen 2024
Dear Lap Fan,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given and for your kind words spent on the excellent service we provided and the comfort of the room accommodation.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments with our colleagues.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

JENNIFER C

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 26 gen 2024
Dear Jennifer,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “Ambassador” for our Hotel Canal Grande ****!We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regardsChiara - Reception

10/10 Eccellente

Bobby

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 10 gen 2024
Dear Bobby,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “Ambassador” for our Hotel Canal Grande ****!We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regardsChiara - Reception

10/10 Eccellente

Vincent

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 31 gen 2024
Dear Mister Vincent,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “Ambassador” for our Hotel Canal Grande ****!We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regardsChiara - Reception

10/10 Eccellente

xian

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 5 gen 2024
Dear Xian,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given on the different services you had.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

brendan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location next to train
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 5 gen 2024
Dear Brendan,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given on the different services you had and that you appreciated a lot the great and convenient location of the hotel.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Anna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful hotel
Beautiful hotel, located in and around some amazing little streets of Venice. Wonderful service and small but nice breakfast selection. we greatly appreciated Chiara’s assistance and also the lovely Waiting staff. Our room was lovely (even without a canal view!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 28 dic 2023
Dear Mrs. Anna,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given and for your kind words spent on the staff service (Chiara thank you for having mentioned her), the perfect location of the hotel, the comfort of the room accommodation, and our buffet breakfast.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Trinh

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 5 gen 2024
Dear Trinh,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given on the different services you had.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Laura, Freeport

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 15 dic 2023
Dear Ms. Laura,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “Ambassador” for our Hotel Canal Grande ****!We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regardsChiara - Reception

10/10 Eccellente

Dilcia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the hotel, very friendly
Soggiorno di 9 notti a novembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 15 dic 2023
Dear Dilcia,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for your kind words spent on the staff service, These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments also among our colleagues.As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

MICHAEL

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 15 dic 2023
Dear Mister Michael,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “Ambassador” for our Hotel Canal Grande ****!We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regardsChiara - Reception

8/10 Buono

uno

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
スタッフがとても丁寧に対応してくれました
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 15 dic 2023
Dear Uno,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for your kind words spent on the staff service.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments also among our colleagues.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Gerardo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful building and very friendly and helpful staff.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 29 nov 2023
Dear Mister Gerardo,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for the maximum score given and for your kind words spent on the staff service, and the beauty of our hotel.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments also among our colleagues.As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Jean

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 22 nov 2023
Dear Mister Jean,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “Ambassador” for our Hotel Canal Grande ****!We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regardsChiara - Reception

10/10 Eccellente

Alejandra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ha sido el mejor hotel de todos ! Nos encanto la sorpresa al llegar el cuarto hermoso !
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Anka, il giorno 21 nov 2023
Estimanda Senora Alejandra,Nos gustaría enviarle muchas “Gracias!"¡Su experiencia con nosotros será el mejor “Sponsor” :-) para nuestro Hotel Canal Grande ****Esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestra maravillosa isla y quedamos a su completa disposición.Con nuestros más cordiales saludos le deseamosAnka y todo nuestro Staff del hotel

10/10 Eccellente

Colby

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved our stay here! We had a great view of the water, we were close to a lot of stuff, including the train station. The service was amazing! Helped us when picking our train time, setting up a gondola ride and everything we needed.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 14 nov 2023
Dear Mister Colby,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for your kind words spent on the staff service, the perfect location of the hotel, and the comfort of the room accommodation.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments also among our colleagues.As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

connor

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect location. Staff is super friendly and helpful, the property was very clean as well
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 14 nov 2023
Dear Mister Connor,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for your kind words spent on the staff service, the perfect location of the hotel, and the comfort and cleanliness of our hotel.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments also among our colleagues.As you could experience we love to be close to our guests and always answer all their requests. This is with a real smile, attention, and care.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Gary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Awesome Boutique Hotel
The hotel and staff were awesome! We didn’t want to leave!
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Anka - Reception , il giorno 4 nov 2023
Dear Mr. Gary,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “sponsor” for our Hotel Canal Grande **** !We look forward to welcoming you in our hotel soon in the future and we take this opportunity to send you our warmest whishes,always at your complete disposal,All the Staff

10/10 Eccellente

Dilma

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todos os funcionários muito atenciosos, prestativo, a com ótimo café da manhã, ótima localização.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 14 nov 2023
Dear Mister/Ms. Dilma,We thank you very much for informing us about your experience following your stay at our hotel.We are very grateful for your kind words spent on the staff service, the perfect location of the hotel, and the very good breakfast.These words of appreciation, encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets the expectations of our guests. We will also share your nice comments also among our colleagues.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal and we wish you our kindest regards.Chiara - Reception

8/10 Buono

Ayaka

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Everyone working at the hotel was nice. I was a little disappointed that the temperature of the hot water was low.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Anka - Reception , il giorno 3 nov 2023
Dear Mrs. Ayaka,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “sponsor” for our Hotel Canal Grande **** !Your opinion and your suggestions are very important for us and we will be happy to use them to improve.We are sorry about the pressure of the hot water.We are sorry that you did not contact our Reception to let them know so we could have checked with our Maintenance and fix it immediately.We look forward to welcoming you in our hotel soon in the future and we take this opportunity to send you our warmest whishes,always at your complete disposal,All the Staff

8/10 Buono

Micael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 30 ott 2023
Dear Mister Micael,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “sponsor” for our Hotel Canal Grande **** !Just a little question, but very important to us, what do you think we must improve to get the maximum score?We look forward to hearing from you and to welcome you back to our marvelous island and we remain With our best regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Vasyl

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Chiara - Reception, il giorno 30 ott 2023
Dear Vasyl,A deeply and very much appreciated “Thank you!!”Your experience with us will be the best “sponsor” for our Hotel Canal Grande **** !We look forward to welcoming you back to our marvelous island and we remain With our best regards.Chiara - Reception

10/10 Eccellente

Stephanie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Loved it
Loved this hotel. Great location, super friendly staff, and clean
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Anka, il giorno 8 ott 2023
Dear Stephanie,We would like to “Thank you very much!!!!”Your experience with us will be the best “sponsor” :-) for our Hotel Canal Grande **** !We care a lot about our guests opinion and suggestions.We look forward to welcome you back in our marvelous island and we remain at your complete disposal.With our warmest regards we wish youAnka and all our hotel staff