Vista dalla camera

Recensioni per Hilton Garden Inn Bristol City Centre

4 out of 5
Hilton Garden Inn Bristol City Centre
Temple Way, Bristol, England

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 490 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 376 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 91 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 30 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 16 su 1003 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

PRIMA

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Poteva andare meglio...
all'arrivo subito un problema: mi è stata chiesta la carta di credito "a conferma" pur avendo già pagato tutto alla prenotazione. Alla mattina mi ritrovo che sono stati prelevati circa 950euro??? Alla reception si sono scusati per l'errore e hanno cancellato il loro accredito. Dopo due giorni, nel tardo pomeriggio...camera non ripulita, Voucher per consumazione per scusarsi dell'inconveniente...Purtroppo dopo il check out abbiamo scordato in stanza un E-book e dell'altro, subito tel dall'aeroporto, richiesta di una mail di precisazione. Fatta la mail, richiamati alcune volte...NULLA! Naturalmente le spese di spedizione le faremmo a nostro carico! Siamo ancora in attesa di risposta. Grazie di tutto!
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Hilton Garden Inn Bristol City Centre , il giorno 10 mag 2023
Good afternoon,Thank you very much for your recent stay with us at the Hilton Garden Inn Bristol City Centre.Those who provide us with a feedback both of a positive and developmental nature are invaluable, as without your comments we would not know what we were doing well or where we need to improve our product or service delivery.We sincerely apologise for the inconvenience caused.Your feedback is important to us and has been passed on to the relevant department to ensure that this does not happen in the future. We look forwarding welcoming you back at the Hilton Garden Inn Bristol City Centre.Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Pierre

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Angelica Lerma, il giorno 1 ott 2019
Dear Guest, Thank you for your time filling the survey about your stay in The Hilton Garden Inn. We really appreciate your feedback. We hope you have spent a lovely time with us and we hope as well you can visit us in any future visit to Bristol. Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Direi, per le sole due notti passate in hotel, tutto assolutamente perfetto, dalla pulizia sia della camera che delle parti comuni, all'ottima posizione vicina alla stazione dei treni dove arriva e parte il bus per l'aeroporto e con una fermata del bus di cittá proprio di fronte. Un più per il personale veramente disponibile, forse la camera non era grande ma era comoda.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Angelica Lerma, il giorno 30 set 2019
Dear Guest, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our hotel values put guest satisfaction as top priority and we are committed to our guests. Its guests like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again. Kind regards

10/10 Eccellente

Claudio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon rapporto qualità prezzo
Hotel pulito e ben tenuto, a 10 minuti a piedi dal centro, ma con la fermata del bus proprio davanti. Stazioni ferroviaria a pochi passi
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Angelica Lerma, il giorno 19 set 2019
Ciao Claudio, Thank you for your review, we really appreciate your time giving us your opinion about your stay. We hope that you have enjoyed you days here and we will be happy if you choose us in any future visit to Bristol I migliori Saluti :)

8/10 Buono

Rosalba

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non sembra un 4 stelle, ma al massimo. 3. Mi aspettavo un po' di più.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel!
Hotel in ottima posizione, proprio di fronte alle fermate autobus che servono tutta la città e l’aeroporto. Camera e bagno piccoli ma belli, come nelle foto, doccia grande e pulizia ottima, personale cortese. La stanza a piano terra non proprio tranquilla, più che altro per il passaggio frequente nel corridoio, ma nessun rumore dalla strada. Ottimo, ci tornerei!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018
Risposta di HGI Bristol, il giorno 28 ago 2018
Thank you for your feedback.

10/10 Eccellente

vincenzo, ameglia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ottima posizione, linea autobus a due passi dall'albergo. confortevole e pulito,lo consiglio!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2018
Risposta di HGI Bristol, il giorno 31 lug 2018
Thank you for your review

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
niente di eccezionale
Ottima la posizione centrale e vicino la stazione. La stanza era troppo piccola rispetto agli standard per non parlare del bagno che a mala pena si riusciva ad entrare
Soggiorno di 2 notti a marzo 2018

10/10 Eccellente

Claudia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
molto buono
L'hotel è in una zona tranquilla a fianco ad un parchetto, attraversando il quale ci si ritrova nella strada che dopo una passeggiata porta al centro. Le camere sono ampie, con tutti i comfort, letto e cuscini comodissimi, wi fi perfettamente funzionante. Unica nota negativa dell'hotel: non riuscivamo a caricare i nostri cellulari! Avevamo acquistato degli adattatori, ma attaccandoli alla presa il telefono riceveva il segnale della carica, ma non aumentava la percentuale di batteria. Potevamo caricarli nell'unica presa europea che c'era in stanza che si trovava nel bagno e doveva essere riservata ai rasoi; comunque la signora alla reception è stata molto disponibile perchè una notte mi ha permesso di caricarlo lì con il loro caricabatterie. PS ovviamente non era un problema dei nostri adattatori, perchè nelle altre città in cui siamo stati funzionavano perfettamente!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2017

8/10 Buono

Silvia, italy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very nice hotel not far from the city centre. Very good and varied breakfast. There is a bus stop in front of the hotel. The staff is very friendly and helpful.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Stephanie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel - everything you need, quiet, clean and well maintained. Good breakfast, friendly staff. Will stay again.
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 29 apr 2024
Dear Stephanie,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Hideyuki, Tokyo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 28 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Tom

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 22 apr 2024
Dear Tom,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 Buono

Dawn

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean. Easy parking. Centrally located.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 19 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Mark

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 15 apr 2024
Dear Mark,Thank you for taking a moment to share your experience.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Andrew

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 2 mag 2024
Dear Andrew,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Michael

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Annie, il giorno 5 apr 2024
Dear MichaelThank you for the feedback about your recent stay. We strive to give exceptional service every day, for every guest. Please contact us if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed. Kind regards,Annie LundgrenFront Office Supervisor

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel, very clean and ideally situated for trains. Kensey at reception was charming, professional and was very adept in his knowledge of the area. A credit to your company. Would definitely stay here again.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Elena , il giorno 26 mar 2024
Dear Andrea,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Jade

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Elena , il giorno 26 mar 2024
Dear Jade,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Elise

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 21 mar 2024
Dear Elise,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

John

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff are extremely friendly and efficient Difficult to find the car park due to building works in the adjacent streets Quiet and nice hotel despite the amount of work being carried out nearby
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 19 feb 2024
Dear John,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Joanne

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Staff were helpful and friendly.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 15 feb 2024
Dear Joanne,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 Buono

NELIA, SNOHOMISH

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
close to historic site
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 3 feb 2024
Dear Nelia,Dear David,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 Buono

GRAHAM

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The reception and dining staff were very attentive and helpful.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 12 gen 2024
Dear Graham,Thank you for taking the time to comment following your recent stay at the Hilton Garden Inn in Bristol.We are delighted you enjoyed the visit and the exceptional service you received from our team.We look forward to welcoming you back to the hotel again in the future.Sincerely,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Georgia

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 12 gen 2024
Dear Georgia,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

Margaret, Sooke

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 12 gen 2024
Dear Margaret,Dear Georgia,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 Eccellente

chrstine

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
the reception staff were fantastic the only blip was the request for the wake up call did not happen luckily we always have an alternative others need to note
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Elena , il giorno 7 gen 2024
Dear Christine,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. I am really sorry and I do apologize that the wakeup call did not happen. Rest assure that this will not repeat as we know how important this can be. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 Buono

Iftikhar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Empty mini bar, non drinking water😂
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Moheb , il giorno 3 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate us based on your recent visit. Your feedback is most welcome and we hope you had an awesome stay. Your comment about the empty mini bar is noted, and we hope you had an awesome and comfortable stay. We are looking forward to having you back the next time you are in the area.Kind RegardsMoheb JosephOperations manager

10/10 Eccellente

Linda, Las Vegas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The combination of the location which is most convenient to Temple Mead Train Station and a pleasant walking distance to St. Nicks Market, accommodating staff, clean nicely appointed rooms and a broad breakfast offering makes this my hotel choice when in Bristol!
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di moheb , il giorno 27 dic 2023
Dear Guest,Thank you for the positive rating. We are glad that you liked the hotel location, and it's nice to read that you appreciated our accommodating team. We are also pleased to hear that our breakfast selection was to your satisfaction and you found our rooms nicely cleaned.We are happy to learn that we remain your accommodation of choice here for future visits, and we look forward to having you back soon for another pleasant stay during your next trip to the city. Kind RegardsMoheb Joseph Operations manager

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Moheb , il giorno 27 dic 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit.Kind RegardsMoheb JosephOperations manager

8/10 Buono

Derek

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 12 dic 2023
Dear Derek,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 Buono

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
There was a bit of noise in the room above, could hear moving around. There was sufficient parking.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Paul, il giorno 6 dic 2023
Dear PaulThank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action.Kind Regards,

10/10 Eccellente

Keith

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Decent city hotel.
Stayed here before, and, still just as good. Easy check-in, everything clearly explained about car park, although £20 per night is bit expensive! Room clean and a good size, fridge, in room safe and my tablet worked to watch Sky! Return? Yep, when in Bristol next for overnight stay.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Paul, il giorno 6 dic 2023
Dear Keith, Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Team HGI Bristol

8/10 Buono

John

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Bristol visit
Bathroom a bit small. Bed a bit rickety, pillows too soft. Staff were attentive, and very helpful. Breakfast decent, and hotel very clean throughout. Good position for trains/ buses. Overall, a nice experience. Would stay again.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Paul, il giorno 6 dic 2023
Dear JohnThank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action.Kind Regards,

4/10 Scarso

Oliver

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not the best Hilton
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Moheb , il giorno 27 dic 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hilton Garden Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at the hotel. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. Your comment about the hotel will be taken on board. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Kind RegardsMoheb JosephOperations Manager

6/10 Soddisfacente

Dean

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Decent hotel friendly and helpful staff but parking charges are ridiculous at £20 a night
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Paul, il giorno 22 nov 2023
Dear Dean,Thank you for taking the time to rate us on Expedia. Please accept our sincere apology if your stay was not up to your expectation.We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Team HGI Bristol

10/10 Eccellente

Rosie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautifully clean, warm, helpful staff, delicious food, extensive buffet breakfast.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di moheb , il giorno 18 nov 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Please do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit in the future.Kind RegardsMoheb JosephOperations manager

8/10 Buono

Thomas

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di moheb , il giorno 18 nov 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Please do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit in the future.Moheb JosephOperations manager

6/10 Soddisfacente

Deborah

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 11 nov 2023
Dear Deborah,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Managerelena.bordeus@hilton.com

10/10 Eccellente

BRYAN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Enjoyable Weekend
Nice couple of days; staff very helpful would definitely recommend. Only one coffee machine working Sunday Breakfast which meant longer than usual wait but first world problem.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 11 nov 2023
Dear Bryan,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Managerelena.bordeus@hilton.com

6/10 Soddisfacente

Wendy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Rather overpriced, the rooms are very small. When we entered our room for the first time, it hadn’t been made up so our bags had to be moved to the next room. The receptionist was very apologetic so it wasn’t a problem. For the price, it would have been nice to at least of had a couple of bottles of water provided in the room. Overnight parking cost £20 which again seems expensive given the cost of the stay.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Elena , il giorno 7 nov 2023
Dear Wendy,Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest. I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. Please contact me direct at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.Kind regards,Elena BordeusFront Office Managerelena.bordeus@hilton.com

6/10 Soddisfacente

Paula

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Elena Bordeus, il giorno 5 nov 2023
Dear Paula,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 Buono

Janice

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was very clean and comfortable. The staff were friendly and helpful.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Paul P, il giorno 16 ott 2023
Dear Janice, Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Team HGI Bristol

2/10 Terribile

Christoffer

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Paul P, il giorno 16 ott 2023
Dear Christoffer,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action.

10/10 Eccellente

J

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Moheb , il giorno 6 ott 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests.We look forward to your next visitKind regards

10/10 Eccellente

Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Uni drop off - ideal place
Warm welcome - helpful reception staff - good breakfast - convenient location
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Moheb , il giorno 24 set 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. We look forward to your next visit! Kind RegardsMoheb Joseph Operations Manager

10/10 Eccellente

Jenny

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Very clean and comfortable. With decent lighting to do your makeup (so rare). Would happily stay again.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Paul P, il giorno 13 set 2023
Dear JennyThank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Team HGI Bristol

10/10 Eccellente

Jonah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Annie, il giorno 5 set 2023
Dear JonahThank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best Regards