Vista dalla camera

Recensioni per Good Hotel London

4 out of 5
Good Hotel London
Royal Victoria Dock, Western Gateway, Royal Docks, London, England

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 478 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 324 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 111 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 49 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 41 su 1003 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Maurizio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Personale cordiale, posto carino e pulito
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Elle, il giorno 18 nov 2023
Hi Maurizio,Thank you for taking the time to share some feedback,We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Elle , il giorno 26 ott 2023
Hi Anonymous,Thank you for taking the time to rate your experience.We are saddened to see you didn't have the best stay, if you have any additional feedback please do not hesitate to contact us. Your feedback is important to us to help us improve for any future stays.We hope to host you again in the near future.Kind regards,Elle

10/10 Eccellente

Fabio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo
Seconda volta che abbiamo soggiornato qua. Non posso che esprimere opinioni ottime
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di Elle, il giorno 24 ago 2023
Hi Ottimo,Thank you for taking the time to share some feedback, our team always go above and beyond for our guest to ensure they have the best stay possible.We look forward to hosting you again.All the best,Elle

10/10 Eccellente

Maria Domenica

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel molto pulito e personale gentile e competente. Ci sono molti ristoranti nei dintorni, è vicino alla fermata Custom house della metro e all'aeroporto di London CIty.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Good Hotel London , il giorno 23 ago 2023
Hi Maria Thank you for such a great review, we are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future.Best regards Kevin

6/10 Soddisfacente

Marco

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Guest Service Manager , il giorno 12 mag 2023
Hi Marco Thank you for your review we are sorry your stay was not fully enjoyed and hope we get the chance to welcome you back in the future so we can make it up to you.Kevin

6/10 Soddisfacente

Mirko

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The room space is ridiculous. The bathroom is smaller than an aircraft one. If you are quite tall you can’t even wash your face on the sink.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Good Hotel London, il giorno 1 nov 2022
Hi Mirko Thank you for your honest review, we are sorry you didn't fully enjoy your stay and hope we get the chance to welcome you back in the future.Kind regards

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Mmmm non molto soddisfatti
Allora, la location dell’hotel non è male visto che è un hotel galleggiante sul Tamigi. Lo staff dell’hotel è veramente molto gentile...ma...qualche piccolo problema lo ha. Cominciamo con un hotel 4stelledeve avere la tv in camera e invece questo hotel non la ha, poi il secondo problema è che le stanze NON sono per niente insonorizzate, si sente parlare da una stanza all’altra e si sente russare o fare altro!!! Visto che il prezzo dell’hotel non è precisamente molto accessibile mi aspettavo almeno che le cose basilari ci fossero!!! Altro piccolo problema è che è un po’ scomodo arrivare al centro della città, bisogna prendere almeno 1 dlr e 1 metro’ e ci vuole del tempo per raggiungerlo, ah già, le camere le vengono a rifare e pulire il pomeriggio/sera e non la mattina.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Good Hotel Team, il giorno 6 nov 2019
Hi there, Thank you for taking the time to write your feedback about your stay at Good Hotel London. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken on board. We're sorry you were disappointed with the room size. We like to think we have carefully designed compact rooms, but if you need the extra space, you should check out our XL Corner Rooms. These are approximately 30 square meters. Maybe an idea for next time? Hope to see you soon. Thanks, Good Hotel London team ! We hope to see you at Good Hotel London again soon! Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Il Good Hotel ci ha offerto un soggiorno molto piacevole. La nostra camera era davvero molto piccola e mancava persino un televisore ma resta comunque graziosa. La hall è bellissima e il personale è molto disponibile. La pulizia delle camere andrebbe migliorata secondo me: niente di grave ma almeno l'aspirapolvere sulla moquette dovrebbero passarlo. La colazione non era inclusa nella mia offerta e ho voluto provarla una sola volta: un po' troppo costosa se pagata a parte. Per il resto abbiamo dormito benissimo, è silenzioso e la zona è molto carina (vicino alla funivia della Emirate Airlines) anche se un po' fuori mano, per il centro di Londra bisogna fare 3 cambi di metro (inclusa la DLR), niente di grave ma comunque un po' seccante visto che si spende parecchio per gli spostamenti. Al mio arrivo hanno voluto circa 50 € di cauzione. Sono tornato da quasi una settimana e ancora devono rimborsarli. Inoltre volevo contattarli via mail per avvisarli di fare tardi per il chek-in (a causa del ritardo del mio aereo) ma non è stato possibile. Altra cosa che mi ha dato fastidio è il bagno: la porta del bagno è in vetro, non si più chiudere a chiave (insomma, tra le due cose: addio privacy, anche se il vetro è opacizzato) e all'occorrenza diventa la porta della doccia, scomodo non poco (ma salvaspazio). Insomma, vero che mi sto lamentando di diverse cosette ma devo sottolineare che l'esperienza in generale è stata molto positiva, mi è piaciuto e potrei consigliarlo!
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di GT, il giorno 25 ago 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We appreciate Good feedback very much. It is a real pleasure to read your satisfaction with our staff and our Living Room. We are looking forward to seeing you again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

8/10 Buono

Shota

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good and Comfort
Room is clean and comfortable, but only the bathroom is little tiny... Breakfast menu is good buffet but only opening hour is from 7:00 is not suitable for business trip.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2019
Risposta di GDT, il giorno 13 lug 2019
Dear Shota, Thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted you were able to enjoy a pleasant stay with us, your feedback is much appreciated. Kind regards, GOOD Team

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di the good team, il giorno 23 mag 2019
Dear Guest, Thank you so much for the score! Hope to see you very soon. Kind regards, The good team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura molto curata e scenografica, difficile trovare di meglio a quel prezzo. Il personale è sempre molto disponibile e gentile.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di FO, il giorno 16 mag 2019
Good afternoon, Thank you for the feedback and we hope to see you in the future. Have a very good day. Best regards, GOOD Team.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione strategica a 15 minuti a piedi dall Aereoporto e vicino a tanti servizi di trasporto ,market ,ristoranti,consigliatissimo ....Adam
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di The good team, il giorno 25 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We are happy to see the location work perfectly for you. Hope to see you soon. Kind regards, The good team

10/10 Eccellente

Lucile

Viaggio di lavoro
No frills but so close to London Excel
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Divine , il giorno 2 mag 2024
Dear Lucile,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us we are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel being close to London Excel. We hope we can look forward to welcoming you back for any future stays you may have with us. Kind regards,Divine

10/10 Eccellente

Katrina

Viaggio con la famiglia
Lovely hotel great breakfast very convenient for the Excel centre
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Elena, il giorno 2 mag 2024
Hi Katrina, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and for leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed the breakfast and that the location was convenient for your stay.We hope you have a lovely day and hope to welcome you again soon. Kind Regards,Good Crew

10/10 Eccellente

Kathleen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Close to cable car and Victoria line.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 30 apr 2024
Hi Kathleen,Thank you for taking the time to leave a fantastic review following your stay. We're glad to hear that the location was convenient for your stay. Your feedback is truly appreaciated. We do hope to welcome you again in the near future.Kind regardsGood crew

8/10 Buono

Laura

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff were lovely! Polite, friendly, informative. The rooms are small! For friends sharing there is no privacy, at all! The toilet and shower area are very small and are behind a frosted glass door that does not shut completely so be prepared to hear and smell everything, as no windows or extractor fans!!!! It also takes a while to work out how to flush the toilet! There is a little silver flat disc the size of a 5p on the wall that you would never in a million years expect to be the flush! It was fine for us as we didn’t spend a lot of time in the room other than to sleep. No TVs which is not a bad thing. There was only one plug for hairdryer/ straightener and there are no mirrors in reaching distance. The plug in the window sill I couldn’t use as it was the wrong way round for for any chargers to be able to fit in the space between the plug and surface ( if you know what I mean!?) if your charger comes out of the top of your plug it’s fine!! No wardrobes and very limited storage and walls are very thin. We didn’t have breakfast there as we thought £18 was way overpriced! But we would return due to the staff and location but only as single occupancy rooms as they are not big enough for 2 people!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 30 apr 2024
Hi Laura,Thank you for sharing your feedback following your stay. We're glad to hear that you found our staff friendly, polite, and informative. Your positive comments are truly appreciated. We apologize for any inconveniences caused by the room size and layout of our accommodations. We understand your concerns about the bathroom privacy and will review this aspect for improvement. Regarding our toilet flush mechanisms, we apologize for any initial difficulty. We strive to ensure all aspects of our accommodations are user-friendly. While you chose not to have breakfast with us, we understand that preferences vary and strive to accommodate everyone's spending preferences. Your feedback is valuable to us as it helps us identify areas for improvement and improve our services. We hope to have another opportunity to welcome you back in the near future for an even better experience.Kind regardsGood crew

10/10 Eccellente

Kirsty

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing access to the O2 with the cable carts right next door. Lovely and quiet
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Claudia Fortes, il giorno 28 apr 2024
Thank you so much for taking the time to post a review, Kirsty!We are happy to hear you enjoyed your stay with us.We work hard to give our guests the finest experience possible, so your comments are gratifying.We'd love to welcome you back soon, so don't be a stranger. Thanks again.

10/10 Eccellente

Jessie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was a lovely hotel to stay at. Perfect for its purpose
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Guest Service Ambassador, il giorno 28 apr 2024
Hi Jessie Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you had a brilliant stay here at The Good Hotel. We hope to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Elliot

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff were very friendly and helpful. The room was lovely and clean.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di jessica, il giorno 28 apr 2024
Hi Elliot,Thank you for taking the time to leave a review. We are very delighted that you had a fantastic stay! We look forward to welcoming you back The Good Crew

10/10 Eccellente

Mikayla

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was very friendly apon arrival, the room was nice and tidy and clean.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 29 apr 2024
Hi Mikayla,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and giving us a perfect score. We're glad to hear that our dedicated staff were very friendly throughout your stay and that you found our rooms nice, tidy and clean. We aim to provide our guests with the best possible experience, and we're thrilled that we've met your expectations. We look forward to greeting you again in the near future.Kind regardsGood crew

10/10 Eccellente

NEIL

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff were fantastic and rooms perfect for an overnight stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Julius., il giorno 26 apr 2024
Hi Neil, thank you for choosing to stay with us at The Good Hotel London and leaving us a lovely review. We're pleased to hear that you've enjoyed your stay, especially with our fantastic staff and the rooms being convenient for your stay. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Julius.

10/10 Eccellente

Julie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel right on the docks plenty of places to eat and the cable car to the o2 was brilliant and not expensive
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 26 apr 2024
Hi Julie, Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and for leaving us a fantastic review. We're glad to hear that you've enjoyed your stay, especially with the location and prices being convenient for your stay. We hope to welcome you again in the near future. Kind regards, Good crew

8/10 Buono

Alan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 29 apr 2024
Hi Alan,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and leaving a fantastic review. We're pleased to hear that you've enjoyed your overall stay. If there are any details you'd like to discuss or areas to improve on, feel free to reach out to us. We value your feedback and we aim to enhance our guest's experiences. We hope to welcome you again for an even better experience in the future.Kind regardsGood crew

10/10 Eccellente

Alexandra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
One Night in London Wir waren anlässlich eines Events für eine Übernachtung in der Stadt und haben ein Expedia-Paket Flug/Hotel gebucht. Das Hotel liegt gut erreichbar an den Öffentlichen, selbst von Heathrow aus ohne Umsteigen mit der Elisabeth-Line wunderbar zu erreichen. Die Ausstattung ist sehr modern und minimalistisch (kein TV/kein klassischer Schrank im Raum), Zimmer und Bad UK-typisch winzig aber alles da was man braucht: Euro-Steckdose, Föhn, Duschgel, Ohrstöpsel, Wasserkocher, gemütliches Bett mit bequemen Kissen, großer Ganzkörperspiegel. Frühstück haben wir nicht gebucht. Die Bar können wir nicht bewerten, da diese bereits geschlossen hatte, als wir aus dem Stadion gekommen sind. Positiv: Zentral zur Underground, modern, wirklich schönes Hotel mit toller Wasserlage, Check in/out unkompliziert und vorweg online möglich, 24-h Market direkt gegenüber, eine Art "Marktplace" mit kleinen Buden mit veganen Produkten ebenfalls direkt vor der Tür. Nicht optimal: Das Zimmerfenster ist nicht zu öffnen (Frischluft also nur über "Lochung im oberen Rahmenbereich" möglich), Roomsharing nicht ratsam wenn man kein Paar ist oder sich nicht kennt und mag (WC Tür nicht schließbar), für die Nutzung des Bades sollte man nicht zu füllig sein und keinesfalls einen "Bierbauch" tragen, könnte eng auf dem WC werden ;-) Wir waren jedenfalls absolut zufrieden, buchen sicher wieder, wenn wir erneut in der Stadt sind und empfehlen das Good Hotel definitiv weiter!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Author, il giorno 25 apr 2024
Hi Alexandra, Thank you for your glowing review and perfect ratings! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us, and we appreciate your recognition of our efforts in service, cleanliness, amenities, condition, and eco-friendliness. Your satisfaction means the world to us, and we can't wait to welcome you back soon! Best regards, M. Ferreira and the Good Crew #SleepGoodDoGood

10/10 Eccellente

Alison

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A different place to stay in London, on a re-claimed boat with profits going to a worthwhile cause. Staff were friendly. The rooms are compact but have everything you need and comfortable. Tea/coffee tray, shampoo/shower gel. Next to the cable car, 10 mins walk to the underground. Plenty of food options on the doorstep.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Kieran , il giorno 22 apr 2024
Dear Alison,Thank you for leaving such a lovely review. We are delighted that you experienced friendly customer service. We are also very pleased that you were satisfied with the amenities in the room and that the location of the hotel was convenient for you as well. Thank you for choosing to stay at the Good Hotel, we do look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Good Crew

8/10 Buono

Kayshan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 26 apr 2024
Dear Kayashan, Thank you for staying at the Good Hotel for your stay and for taking the time to leave such a lovely review. We do hope to welcome you back to the Good Hotel in the future. Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Sam

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Really happy. Lovely breakfast. Lovely room. Good shower. Think they could make it clearer when you book they don’t have a telly in the rooms. However the manager kindly loaned us an iPad and upgraded our room. Very good service and 2 very happy customers. Thank you
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Paul, il giorno 21 apr 2024
"Thank you so much for your kind words! It was an absolute pleasure to have you as our guest. Your happiness and satisfaction are what we strive for, and knowing that we achieved that goal fills us with joy. We can't wait to welcome you back again soon!"

8/10 Buono

Catherine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Convenient for the O2 Room was a bit small
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Kieran , il giorno 21 apr 2024
Hi Catherine,Thank you for choosing the Good Hotel for your stay and for taking the time to share your recent experience with us. We are really happy to hear that the location of the hotel was convenient for you. We do apologise that you were not satisfied with the size of the room. We will forward this feedback to the appropriate deparment. We do offer four rooms called the Best Room with a Waterview. These rooms are 30 sq.m and they have a beautiful view of the water as well. Perhaps this would be of interest. We do hope to welcome you back to the Good Hotel in the future.Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Ann

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We always stay here when we are visiting the 02 as we can get the cable carts across. The hotel is clean and rooms and facilities are good. The staff are friendly and check in is always so quick. We have already rebooked to stay in a weeks time.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Kieran , il giorno 17 apr 2024
Hi Ann, firstly we would like to thank you for choosing the Good Hotel for your stay again! We would also like to thank you for your lovely review. We are delighted that you were satisfied with the cleanliness of the hotel and room. We are also really happy to hear that you found our staff to be friendly and efficient. Thank you for booking with us again, we look forward to welcoming you back to the Good Hotel. Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Alicia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing stay! Stayed for one night 13/04/24, greeted by lovely, friendly staff with specific mention to Paul at the reception desk that made us feel extra special - thank you so much! Super helpful and kind, free upgrades and goodies given without request after hearing we were visiting for my partners birthday. Gorgeous location right on the water overlooking the O2 and the cable cars. Easy access to public transport just a couple minutes walk from local DLR station with a Tesco extra opposite and local restaurants cafes. Couldn’t fault it, left feeling well rested and very appreciative. Also would like to mention the ethos and story behind this hotel is worth the stay alone. Definitely worth booking!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Julius, il giorno 13 apr 2024
Hi Alicia,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel, and leaving us a fantastic review. We're pleased to hear that our staff had made your stay extra special, and that our location was convenient for your plans. We truly appreciate your positive feedback, and we hope to welcome you again in the near future. Kind regardsGood Crew

10/10 Eccellente

Kate

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Kieran , il giorno 8 apr 2024
Hi Kate, thank you for staying at the Good Hotel and for leaving such a lovely review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope to welcome back to the Good Hotel in the future.Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Chris

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Kieran , il giorno 4 apr 2024
Hi Chris, firstly we would like to thank you for staying at the Good Hotel. We would also like to thank you for leaving such a positive review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope you have a lovely day and hope to welcome you back to the Good Hotel. Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Elizabeth

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good, somewhere clean & cheap to stay, 5 mins walk to train station
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Kieran , il giorno 1 apr 2024
Hi Elizabeth, thank you for choosing the Good Hotel for your stay and for writing such a positive review. We are delighted that you were satisfied with the price and cleanliness of the hotel. We look forward to welcoming you again in the future. Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Matteo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Marcelo, il giorno 30 mar 2024
Dear Matteo,Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your glowing feedback and are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. Your perfect score means a lot to our team, and we're delighted that we could meet your expectations.We look forward to welcoming you back again soon for another exceptional stay. If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,M. Ferreira and the Good Crew

10/10 Eccellente

Susan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Julius, il giorno 26 mar 2024
Dear Susan,Thank you for sharing your experience of The Good Hotel London and for awarding us top scores. We are delighted to hear that you had a great and an enjoyable stay with us. We can't wait to welcome you back again at the Good Hotel London. Kind regardsjulius

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Definitely stay again, staff were excellent,, extremely helpful and friendly
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ibrahim , il giorno 25 mar 2024
Dear Paul, Thank you for your kind words and for awarding us an excellent score. We trust you enjoyed your time with us at The Good Hotel London, and we look forward to welcoming you back in the near future.Best wishes,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

8/10 Buono

Jayne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good value nice and accessible would book again… just a shame the cable cars weren’t available to use as they were being serviced.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ibrahim , il giorno 25 mar 2024
Dear Jayne,Thank you for taking the time to review The Good Hotel London. We are delighted to hear that you had a great time staying with us. We are sorry to hear that you were unable to use the cable cars for your plans due to their technical issue, hopefully next time you will be able to use them ! We can't wait to welcome you back again in the near future. Best wishes,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

10/10 Eccellente

Atsuko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was clean, quiet and safe. Breakfast was delicious. The living room was very comfortable.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Julius, il giorno 18 mar 2024
Hi Atsuko,Thank you for choosing to stay with us and leaving a wonderful review. We are glad to hear that you enjoyed your stay, especially with our rooms and breakfast. Your positive comments are truly appreciated, and we look forward to greeting you again in the near future.Kind regardsJulius

10/10 Eccellente

Rosan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The food was really good, the staff very friendly. Overall very satisfied with our oick for this hotel. Thanks!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Elle, il giorno 18 mar 2024
Hi Rosan,Thank you for taking the time to share some feedback,We are pleased to hear you had a good stay.We look forward to welcoming you soon.Kind regards,Elle

10/10 Eccellente

Kosaku

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Julius, il giorno 19 mar 2024
Hi Kosaku,Thank you for visiting us at The Good Hotel and leaving a fantastic rating. We're glad to hear that you have enjoyed your recent stay with us. Your feedback is valuable. We hope to welcome you again in the near future.Kind regardsJulius

8/10 Buono

Wendy

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Julius, il giorno 7 apr 2024
Hi Wendy, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope you have a lovely day and hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Good Crew

10/10 Eccellente

Juliet

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Marcelo, il giorno 30 mar 2024
Hi Juliet,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us and that you rated us a perfect 5 out of 5. Your feedback means a lot to us, and we're delighted that we were able to meet your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another excellent stay.Warm regards,M. Ferreira and the Good Crew

6/10 Soddisfacente

Megan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel and great ethics. We didn’t realise till we got back after an event at the o2 that our room door hadn’t locked and when we tried to lock it it wouldn’t even the next day for breakfast it wouldn’t lock.
Risposta di Ibrahim , il giorno 11 mar 2024
Dear Megan, Thank you for sharing your experience. Your feedback with regards to the door lock is important to us. Ensuring the safety and security of our guests is our utmost priority, we'll immediately look into this and rectify the issue with the room door to prevent any recurrence. We are glad to hear that you had a great stay with us overall. Kind regards,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

8/10 Buono

Wendy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Quirky "floating on the river" hotel; clean, modern and in great condition; reception & dining area welcoming and relaxed. Will definitely stay again.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Julius, il giorno 11 mar 2024
Dear Wendy,Thank you for your feedback. We're glad that you've enjoyed your recent stay with us. Our team goes above and beyond to ensure our guests have the best possible experience. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,Julius

10/10 Eccellente

Maria

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Anass, il giorno 26 mar 2024
Hi Maria, Thank you for leaving us a fantastic review. We're glad to hear that you've enjoyed your recent stay with us, and we truly appreciate your perfect score. We hope to welcome you again in the future. Kind regardsAnass

6/10 Soddisfacente

Pippa

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Julius, il giorno 7 mar 2024
Hi Pippa, Thank you for your feedback. We're pleased you enjoyed your stay overall. We do apologise for any inconveniences you've had during your stay. Your feedback is important for us, as it will help us improve our services. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Julius

6/10 Soddisfacente

Jiyong

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Julius, il giorno 6 mar 2024
Hi Jiyong, Thank you for sharing your feedback. We're pleased you enjoyed your stay overall. We do apologise for any inconveniences you've had during your stay and we will always welcome your suggestions for improvement. We hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Julius

10/10 Eccellente

Gordon

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Ibrahim , il giorno 25 mar 2024
Dear Gordon,Thank you for awarding us the topset scores. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you on board and we all look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Ibrahim and The Good Crew#SleepGoodDoGood

6/10 Soddisfacente

Emily

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ibrahim , il giorno 29 feb 2024
Hi Emily,Thank you for your feedback. We're pleased you enjoyed your stay. We're sorry for any shortcomings and we will definitely welcome your suggestions to ensure a perfect experience next time.Kind Regards,IbrahimGood Hotel London

2/10 Terribile

Sheraz

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Marcelo, il giorno 26 feb 2024
Dear Sheraz Hussain,We appreciate your feedback and are genuinely sorry to learn that your experience did not meet your expectations. We value your input and would like to understand more about your specific concerns to address them effectively.Could you please provide additional details or contact us directly at marcelo.ferreira@goodhotel.co? Your insights are crucial, and we are committed to improving our services based on your feedback.Thank you for bringing this to our attention.Best regards,M.Ferreira