Facciata della struttura - sera/notte

Recensioni per Redondo Beach Hotel, Tapestry Collection by Hilton

3 out of 5
Redondo Beach Hotel, Tapestry Collection by Hilton
400 N Harbor Dr, Redondo Beach, CA

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 600 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 244 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 91 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 49 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 19 su 1003 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione comoda della struttura e a pochi passi dalla spiaggia. Camera ampia e con spazi ottimamente separati, pulita e accogliente.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di The Redondo Beach Hotel Team, il giorno 16 feb 2020
Dear Traveler, Thank you so much for taking the time to review your recent stay at The Redondo Beach Hotel. The entire staff takes pride in providing the best possible experience for our guests, so your feedback is welcome and appreciated. Please give us a call whenever you are ready to stay again. Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
position is very good, walking distance to harbour and fine beaches. Also breakfast was somewhat simple but nevertheless quite good. However i think would be better for environment to have less plastic being used for breakfast and then requiring disposal and instead to have more re-use of dishes, cups, cutlery.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di The Redondo Beach Hotel Team, il giorno 10 nov 2019
Thank you for the great feedback! We are happy that you enjoyed your stay with us. We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team

4/10 Scarso

Dona

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi
The price was too high for the facility. Bed had imprints where people lay. Need to replace mattress. I would jot recomend.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Gerri, Corona

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed the cleanliness of the entire hotel and lobby area. We took a leisurely walk down to Kincaid's Restaurant for dinner 😋
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Frederic, Westport

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel. Good value for the cost.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 8 mag 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Jeff

Very easy night time check in
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 8 mag 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

kathryn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 3 mag 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Zhenhui

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 3 mag 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

joanne

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Were not able to check in until after checkin time! Room had food on the floor under a desk on arrival to room. Check in person “Jack”I believe hie name was, seemed overwhelmed. He Offered us a $36 food and beverage credit which was not put on our account. So now have to wait to see if its credited after check out!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 23 apr 2024
We're sorry that your experience was less than perfect. We had a very busy day during your checkin with multiple weddings which did slow down our turnover considerably. You will see the credit back to your account as soon as it clears your bank.

10/10 Eccellente

Lisiane

Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 20 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

xinqiao

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 20 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

Frank

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 20 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Anyssa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 20 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

4/10 Scarso

Debra, Scotts Valley

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
We were initially overcharged the stated price by $300 (we got it corrected). The card room door opener and the electronic door opener kept invalidating each other. Had to get this corrected 4 times before they both worked. Water was marked as free to Hilton Honors members. At checkout, we were told we had to be charged because we weren't a high enough level of Hilton Honors. Regular Hilton Honors had always been enough in the past at other Hilton owned hotels. Staff didn't know in what room the conference was being held. Evening staff were more helpful. Hotel food options limited. Some rooms noisy.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 12 apr 2024
Hello, unfortunately third party bookings are not eligible for benefits through Hilton Honors, only direct bookings.

10/10 Eccellente

Madolyn

Everything
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 12 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

8/10 Buono

Alan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location was great for visiting beaches and other attractions
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 9 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Leslie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great place to stay.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 5 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Really nice property. The remodel looks great. The staff was super friendly. Overall a wonderful stay.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 2 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Frederic, Westport

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 23 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

Hossein

Non mi è piaciuto: Pulizia
Room carpets and bath probably need some deep clean.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 2 apr 2024
Thank you for your review, we will forward your comments to our housekeeping team.

8/10 Buono

Chen

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
More items on the restaurant menu.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 2 apr 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

Nicholas

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The staff did not help with the bags and I wasn’t allowed to get my discount for the group rate so that’s why I wasn’t happy with this hotel
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 26 mar 2024
Hello, we are unable to modify 3rd party rates. To book a group rate you must book directly with the hotel.

10/10 Eccellente

Amber

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was excellent. Loved the hot spa and heated pool. Having Starbucks right there was great too!
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 24 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

8/10 Buono

George

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Comfortable bed, quiet, good location
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 23 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

2/10 Terribile

Lisiane

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
WE BOOKED A KING SIZE ROOM WE PAID FOR A KING SIZE ROOM . UPON ARRIVAL WE WERE TOLD THERE WERE NOTHING BUT TWO QUEEN BEDS; RECEPTIONIST WAS NOT EVEN APOLOGETIC NOR SEEMED TO CARE. WE ARE HERE OFTEN; SERVICE IS SIMPLY NON EXISTANT HERE!!! LAST TIME THE SMART TV WAS NOT WORKING. LATELY WHEN ITS NOT ONE THING IS ANOTHER AS AN ISSUE AT THIS PROPERTY. DONT BE FULLED BY RATINGS.! BED ARE OLD AND SQUICKEY! NO SERVICE AT ALL TO ME THATS THE WORSE PART.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review. We're sorry that things were less than perfect and hope to make it up in the future.

6/10 Soddisfacente

Lisa

Non mi è piaciuto: Servizi
The pictures on line made this property look spectacular and it stated there was a marina view. I was so excited to get to the hotel, sit by the pool and have a drink while I looked at the view. But upon arrival, I was sorely disappointed. There's only a view of a building that says marina. Also, I could hear the guest above me every time they walked around the room. For the amount I paid I truly feel like I got ripped off.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review. We're sorry that things were less than perfect and hope to make it up in the future.

10/10 Eccellente

Gerri, Corona

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved how clean everything was! Our room was very comfortable, the bed was so nice.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

judy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The front desk person, a black young woman was not friendly. She sternly mentioned that check in is at 3PM We were checking in at 2 45PM. I will not stay in a place where front desk person is unfriendly,
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review. We're sorry that things were less than perfect and hope to make it up in the future.

10/10 Eccellente

Sergio Alberto

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very comfortable
Great place! Clean, easy access, and comfortable
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Nicole

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

8/10 Buono

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quick Getaway
We’ve been staying here since at least 1985 when it was The Sunrise Best Western. It’s changed hands a couple times since then. We always enjoy the view and the close proximity to the pier and The Cheesecake Factory, which is walking distance right across the street. Just like everything else things change. They added a bar which is very nice and doubles as their Cafe to order food. Parking used to be free, then $11, $15 now $24 per night. Our stay was a little noisy but it was a holiday weekend, families, kids, a reception, another wedding party coming and going. But overall a good atmosphere and plenty of activities within walking distance.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

Gostosas

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

8/10 Buono

Daniel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel near our destination
The hotel was very nice. Close to where our family gathered for a memorial service. Nice to be right off the water. Not worth the Marina view since it is mostly of the road, parking lot across the street with a bit of the marina, but other than that, the stay was good. The beds were great!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Tamara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

10/10 Eccellente

Debra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Drew Horton, Hotel Manager, il giorno 13 mar 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

Stephanie

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Average hotel. Receptionist and staff were not very welcoming
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for sharing your feedback. We're disheartened to hear that your experience with our receptionist and staff did not meet the warm and welcoming standards we strive to uphold. We take your comments seriously and will address this directly with our team. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and we hope to have the opportunity to demonstrate our commitment to excellence in your future visits.

10/10 Eccellente

Martha

Viaggio con la famiglia
Great hotel. Staff was super friendly and helpful. Place was really clean and beds we comfortable.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you found our hotel great and our staff super friendly and helpful. It's fantastic to know that the cleanliness of our place met your expectations and that you enjoyed the comfort of our beds. Our team is committed to providing a welcoming and comfortable experience for every guest. We look forward to having you with us again soon for another enjoyable stay!

10/10 Eccellente

Gloria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I was of the understanding that breakfast was provided free, like the former Best Western.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any misunderstanding regarding our breakfast offerings. We strive to provide clear and accurate information to all our guests and regret any inconvenience this may have caused. Please know that we value your input and will use it to improve our communication about amenities and services. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.

8/10 Buono

Leticia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for your generous 4 out of 5 score! We're glad that your stay with us was largely enjoyable and met most of your expectations. We would love to hear more about how we can make your next visit a perfect 5 out of 5. Your feedback is crucial in guiding our continuous improvement efforts. We look forward to welcoming you back and providing an even better experience on your next stay!

10/10 Eccellente

nancy

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
We are overjoyed to hear that your experience with us was nothing short of exceptional. It's our utmost priority to ensure every guest feels valued and enjoys a comfortable and memorable stay. We look forward to continuing to exceed your expectations and can't wait to welcome you back for another stellar experience!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your honest feedback and acknowledge that a score of 6 out of 10 indicates that there are areas where we can improve. We're committed to providing an exceptional stay for all our guests and would value any additional input you might have regarding what we could do better. Your insights are crucial for our continuous improvement, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future.

10/10 Eccellente

Letetia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel, the staff was great, and great dining options within walking distance.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found our hotel beautiful and our staff great. It's also fantastic to know that you enjoyed the dining options within walking distance. We strive to provide a welcoming and convenient experience for our guests, and we're glad we could meet your expectations. We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon for another great stay!

10/10 Eccellente

jorge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for the perfect score! We're thrilled to have met your expectations and appreciate your recognition of our efforts. Looking forward to welcoming you back soon!

10/10 Eccellente

Enrique

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for awarding us a perfect score! Our team is dedicated to ensuring every guest feels valued and enjoys a high standard of service and comfort. Your positive feedback is greatly appreciated and serves as a wonderful encouragement to all of us.

6/10 Soddisfacente

Roman

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Location is very good. Hottub did not work, pool was not heated very well, carpets in hotel smell. No continental breakfast, the store in the hotel doesn't accept cash ( cards only) The safe in the room had no power.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience with the hot tub, pool, room odor, and other concerns. We're addressing these issues urgently and hope to provide a much-improved experience on your next visit. Your satisfaction is our top priority.

8/10 Buono

Ben

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for your feedback! We're happy you enjoyed your stay and would appreciate any suggestions for improvement. Looking forward to your next visit!

10/10 Eccellente

Ruth, Dearborn

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent location. Super walkable. Comfortable bed. Would stay again.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent, walkable location and found the bed comfortable. It's great to know you'd choose to stay with us again. We look forward to welcoming you back in the future for another pleasant experience!

8/10 Buono

Kim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 11 gen 2024
Thank you for your 4 out of 5 rating! We appreciate your feedback and are here to assist you anytime you need us. Your satisfaction is important to us, and we hope to continue providing you with a great experience.

10/10 Eccellente

Dollie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent property with great customer service.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 11 gen 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had an excellent experience at our property and that our customer service met your expectations. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to share them with us. Thank you for choosing us for your stay!

10/10 Eccellente

Brad

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Marc Ebuen | Assistant General Manager, il giorno 29 gen 2024
Thank you so much for the perfect score! We're thrilled to hear that you had an exceptional experience at our hotel. Our team works hard to ensure every guest feels welcome and well-cared for, and it's rewarding to know we've succeeded with your stay. We look forward to welcoming you back soon for another memorable visit.