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Valutazione di 10 - Eccellente. 344 su 1000 recensioni" "
10 - Eccellente
344
Valutazione di 8 - Buono. 317 su 1000 recensioni" "
8 - Buono
317
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 188 su 1000 recensioni" "
6 - Soddisfacente
188
Valutazione di 4 - Scarso. 88 su 1000 recensioni" "
4 - Scarso
88
Valutazione di 2 - Terribile. 63 su 1000 recensioni" "
2 - Terribile
63
7,8/10
Pulizia
8,4/10
Personale e servizio
7,2/10
Servizi
7,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
Recensioni
6/10 Soddisfacente
Chicca, Roma
Viaggio con la famiglia
3 set 2019
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Posizione nella zona più esterna della downtown di LA. Non c’è niente di carino nella zona. Non so quanto sia sicuro girare a piedi di notte. Struttura datata e non molto pulita. Letti comodi e stanza abbastanza spaziosa. Personale non molto cortese. Colazione al bar vicino...carino ma non offre una scelta molto ampia. Parcheggio caro e personale addetto alle macchine gentile! Non ci tornerei.
Chicca
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 5 set 2019
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate the feedback. Please know that we take all guest comments under consideration, and do what we can to address any issues raised to better serve guests in the future. Sorry to hear that you were disappointed by some aspects of your stay, but we hope that you will give us another chance to impress you next time you're in Los Angeles.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
31 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
La hall dell albergo è davvero bella,la stanza piccolina ma bella purtroppo noi però alloggiavamo al 3 piano e abbiamo avuto un problema con la tenda della finestra che per fortuna è stata subito riparata.La zona nn è un granché ma è a due passi da downtown dove si può cenare facilmente.Il personale molto carino e gentile.Ci hanno consentito di tenere la macchina oltre il check out forse anche per l inconveniente della finestra.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 set 2019
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate it! Glad to hear you enjoyed your stay and that the problem with the window was fixed quickly. We hope you'll stay with us again the next time you are in Los Angeles.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
20 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La struttura ha una lobby accogliente e un bar attraente, le camera era piuttosto ampia come pure la zona doccia, sempre nel bagno un po' più sacrificato lo spazio lavabo. Infine l'impianto luce un po' deficitario soprattutto nella zona letto.
Non viene offerto un servizio breakfast sebbene ci sia un bar per la prima colazione affiancato
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di Manu Blazewick, il giorno 21 lug 2019
We appreciate your candid comments so that we can improve our product and our service. Please be assured that the issues stated are being reviewed so we can ensure our guests have an exceptional stay. I hope that the aforementioned concerns truly do not prevent you from returning to the Mayfair Hotel. The hotel has a great history and wonderful staff eager to ensure that each guest is satisfied
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
20 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Simpatiche organizzazioni di serate con concerto nella hall
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 8 notti a luglio 2019
Risposta di Manu Blazewick, il giorno 21 lug 2019
Thanks for staying with us and for the 5 star review. We appreciate your feedback!
8/10 Buono
giovanni
11 apr 2019
Parzialmente soddistatto
Ottima la posizione, ma potrebbe offrire di più. Camere comode ma un po’ datate. Ci ritornerei sperando però che cambi qualcosa.
giovanni
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
10/10 Eccellente
MARK
14 feb 2022
Great stay
MARK
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
26 ago 2020
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 ott 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
8/10 Buono
bsauce, Htown
Viaggio di gruppo
28 lug 2020
Mi è piaciuto: Pulizia
Great place to stay in downtown LA! Nice room and the commute to staples center and other popular spots wasn’t bad at all. Apparently the area we stayed in was hood, but I felt fine. Even smoked a doobie behind the hotel on a back street. Áreas up and coming and the hotel was a modern contemporary vibe!
bsauce
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
6/10 Soddisfacente
ARFAN
12 apr 2020
ARFAN
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 16 apr 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.
10/10 Eccellente
Erin
Viaggio con la famiglia
4 apr 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Pool, nice rooms, clean and close to Downtown LA and public transport
Erin
Soggiorno di 8 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 9 apr 2020
Thanks Erin, we appreciate the review and rating! Glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope to see you back again in the future.
10/10 Eccellente
Desiree
24 mar 2020
Desiree
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
21 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The room was fairly small and dirty. Floors had stains, the shower had hair in it, the big mirror in the room had a palm print on it and there was a beer bottle cap on the floor. Also the walls are paper thin and could hear the conversation next door.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 24 mar 2020
Thank you for the candid feedback, we appreciate it. Please accept our sincere apologies for your less than stellar experience at our hotel. It would be extremely helpful if you were able to provide a last name and stay dates so that we can investigate these issues further with our housekeeping and maintenance staff. Any additional information you could provide would be very helpful as we look to improve upon our guest service standards here at The Mayfair Hotel. We hope to hear back from you soon.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
17 mar 2020
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 19 mar 2020
Thank you for the rating, we appreciate it!
8/10 Buono
Kristofer
15 mar 2020
Kristofer
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
14 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Needs Space
My overall stay would have been better if the bathroom situation was different. The toliet to "vanity" ratio was incredibly close. To the point that we asked if there were any ada rooms available, which there was not. Even at that the staff stated that the only difference would be in the shower not space surroundings the toilet.
Leading to me being unable to use the bathroom in my room. Resorting to using the restroom in the lobby.
My suggestion would be to use pedestal sinks instead of the square metal frames that they have now.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 19 mar 2020
Thank you so much for your rating and review. We appreciate the feedback regarding the bathroom set up. As an historic hotel that has been around since 1926, we are sometimes faced with challenges regarding our architectural layout, but do our best to make the space as comfortable as possible for our guests. We will be sure to take your suggestions under consideration as we look to improve upon the guest experience here at the hotel. Hope to see you again on your next visit to Los Angeles!
10/10 Eccellente
ana karyna
Viaggio con la famiglia
13 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
EXCELENTE OPCION
el hotel está muy bien ubicado. El edificio precioso. Solo le falta un poco de mantenimiento a las habitaciones y elevador
ana karyna
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Muchas Gracias, Ana!
10/10 Eccellente
Maria
12 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Maria
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Thanks Maria, we appreciate the great rating!
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
12 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
My room felt dirty, there were stains on the lights, bed, shower, etc. There were bugs as well as a cockroach in my shower one morning.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Thank you for the candid feedback, we appreciate it. Please accept our sincere apologies for your less than stellar experience at our hotel. It would be extremely helpful if you were able to provide a last name and stay dates so that we can investigate these issues further with our housekeeping and maintenance staff. Any additional information you could provide would be very helpful as we look to improve upon our guest service standards here at The Mayfair Hotel. We hope to hear back from you soon.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
12 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Thank you very much for this rating and review, we appreciate the feedback! Glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you back again soon.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
12 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Thanks for the rating, we appreciate it! Hope to see you back again soon.
10/10 Eccellente
Dorena
Viaggio con la famiglia
11 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect spot !!
Amazing
Dorena
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Thanks for the great rating and review Dorena! Glad you enjoyed your stay with us.
6/10 Soddisfacente
Kat, NYC
Viaggio di lavoro
11 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Good service, however the hotel is on a bad block. The first room I got smelled horrible and had a hole in the carpeting, when I asked to switch they reluctantly agreed. Overall I would not recommend staying here.
Kat
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Thank you for the candid feedback, we appreciate it. Please accept our sincere apologies for your less than stellar experience at our hotel. It would be extremely helpful if you were able to provide a last name and stay dates so that we can investigate these issues further with our housekeeping and front desk staff. Any additional information you could provide would be very helpful as we look to improve upon our guest service standards here at The Mayfair Hotel. We hope to hear back from you soon.
8/10 Buono
Katsu, Hamamatsu
Viaggio di lavoro
11 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
LA liveに近くコストパーフォマンスが良い。セーフティーデポシットやコーヒーMakerについて電話連絡したが、応答に時間がかかった。クリームの補充を頼んだが、理解されなかった。窓はほこりがついて、開かないので、外の景色の写真が撮りずらい。空気の入れ替えを常に行っていて、夜寒さを感じたので、毛布が必要だった。空調設備はない。
Katsu
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 17 mar 2020
Hello Katsu - thank you for your candid feedback, we appreciate it and will be sure to bring your comments to the attention of our housekeeping and maintenance staff. Hope that you enjoyed your overall stay here at The Mayfair Hotel and we hope to see you back again soon.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
10 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
8/10 Buono
Kia, Guam
Viaggio di lavoro
10 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel staff was very accommodating. Very willing to assist . Valet was understaffed but they did their best to assist all guest . Room was decent , just that bathroom wasn’t kept up to expectation. Overall good stay and possibly will return .
Kia
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks for the feedback, Kia, we appreciate it. We will be sure to share your review with our team here; it's always nice to hear that their hard work is appreciated by our guests. We hope you'll come back and see us again soon.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
10 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
8 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
10/10 Eccellente
Alexus
Viaggio con la famiglia
8 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very friendly and the rooms are comfortable
Alexus
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks so much, we appreciate the great rating and review! Happy to hear you enjoyed your stay.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
7 mar 2020
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
7 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
7 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very beautiful Art Deco styled hotel. Wonderful artwork throughout the hotel. We loved the rooftop pool and bar.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thanks so much for this lovely review, we appreciate it! Happy to hear that you enjoyed the new rooftop pool deck, it was a labor of love and we're so glad we are now able to open it to our guests! Hope to see you back at The Mayfair again soon.
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thank you for the review and rating, we appreciate it! Glad to hear that you enjoyed your overall stay, and we hope that you'll consider us again on your next trip to Los Angeles.
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thank you for this candid feedback, we appreciate it. I'm so sorry to hear that this was your experience with our WiFi connection. We will be sure to run some diagnostics to see if we can locate any issues. Please know that we recently installed and connected quite a few additional routers and our signal has overall been very strong, so I think this was an unfortunate anomaly. I do hope that you will consider staying with us again in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
6 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was a cute spot. I thought it was going to be larger for some reason
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it! Happy to hear you enjoyed your overall stay.
8/10 Buono
Marianne
6 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was good overall except when one of the hotel guests racially slurred my partner at the bar downstairs the day we checked out.
Marianne
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Hi Marianne - thank you so much for the rating, we appreciate it. We are so incredibly sorry that you experienced such awful behavior from another guest. At The Mayfair Hotel, we pride ourselves on inclusivity and diversity, and it is very upsetting to hear that this occurred on our property. We will be sure to emphasize to our staff members about the importance of reporting anything like this moving forward. I hope that you will not let this experience discourage you from returning to our hotel in the future.
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
5 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The food at the onsite restaurant was pretty unimpressive, the chicken in my cauliflower bowel was very dry, almost had a jerky type of consistency to it. The room itself was OK, but just seemed tiny for the price.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 10 mar 2020
Thank you for your candid feedback. Please accept our apologies regarding the food quality in the restaurant. This is genuinely one of the first complaints we have gotten regarding the food at LOCALA; it generally receives rave reviews. We do hope that you will consider coming back and dining with us again, as this was likely an unfortunate anomaly.
6/10 Soddisfacente
Stephanie (Dr.)
5 mar 2020
Stephanie (Dr.)
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.
10/10 Eccellente
Kelly
4 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
You’ll Love It!
My favorite Los Angeles hotel. Historic charm meets modern day style and amenities with service that never disappoints.
Kelly
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks so much, Kelly, we appreciate it! Happy to hear that you enjoy staying with us and we hope you will continue to do so in the future.
6/10 Soddisfacente
Hai
3 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Good location and service but bad surroundings
PROS:
Great location for downtown LA.
Great service.
Decent price.
Love the lobby.
CONS:
-it's an uncomfortable Murphy bed. (Why?)
-Very small bathroom
-Loud music and people hanging outside like 2am.
- homeless people, tents, unhealthy and unsanitary surroundings.
Hai
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks, Hai, we appreciate the feedback. We will be sure to bring your comments to the management team and will do whatever we can to address your concerns. I hope that you will consider staying with us again in the future.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
3 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Spacious room. Dim lighting (it would have been nice to have some floor lamps).
Window hardware fell down but maintenance was quick to fix it.
It would have been nice if they had clean windows.
Good customer service
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thank you for the feedback, we appreciate it. Happy to hear that you enjoyed your overall stay with us, and that maintenance was able to quickly address the issue with the window in your room. I hope you will consider staying with us again in the future.
10/10 Eccellente
linda
Viaggio di gruppo
3 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Our recent stay at the Mayfair Hotel was delightful. The hotel is comfortable and sylis
linda
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks so much, Linda! Happy to hear that you enjoyed your stay with us.
8/10 Buono
Cara
3 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cara
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks for the rating, we appreciate it!
10/10 Eccellente
Deborah
Viaggio di gruppo
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Deborah
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Walls are super thin
The next door was having a party or something
And we could hear there whole conversation through the wall
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 6 mar 2020
Thanks for the feedback, we appreciate it. Please accept our apologies that the noise from other guests negatively affected your stay. We will be sure to discuss your comments with our management team and do what we can to address you concerns. I do hope that you will consider giving us another chance to better serve you in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel and absolutely wonderful staff. My young daughter and I traveled to LA for the first time ever. The hotel we originally booked was so awful we never even checked in. We found the Mayfair and the service we received was incredible. They took what was turning into an awful trip and turned it around one hundred percent. I highly recommend this hotel. The staff is amazing and so accommodating. And the beds are so comfy!!! Definitely five star
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 mar 2020
Thanks so much for this lovely review and great rating! We're so happy that we could be a positive part of your trip to Los Angeles and that you had such a good time during your stay. Please come back and see us again soon!
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 mar 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 mar 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.
8/10 Buono
Scott Janet
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Scott Janet
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 mar 2020
Thanks for the rating, we appreciate it!
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
1 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean and the bed was comfortable. Bathroom was tiny. That is my only complaint. Staff was very friendly, and overall everything was satisfactory. I would stay here again.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 mar 2020
Thank you so much for this review and rating, we appreciate it! We look forward to your next visit.
6/10 Soddisfacente
Olga
Viaggio di gruppo
1 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Ok
Stay went well, room still had stuff left over from previous guest. But service was nice, options are great around.
Olga
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Rose, Marketing Director, il giorno 2 mar 2020
Thank you for the feedback, Olga. We will be sure to address this with our housekeeping staff. I do hope that you consider staying with us again in the future.