Una scrivania, postazione laptop, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito

Recensioni per Royal Stay Hotel

2 out of 5
Royal Stay Hotel
3830 Crescent St, Long Island City, NY

Recensioni

5,2
Valutazione di 10 - Eccellente. 100 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 181 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 200 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 186 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 333 su 1000 recensioni" "

5,0/10

Pulizia

5,6/10

Personale e servizio

4,4/10

Servizi

5,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

4,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Hotel non in buone condizioni da risistemare(tende nelle camere rotte).Cercare di insonorizzare l'ascensore che fa un rumore tremendo ogni volta che si muove e nelle camere almeno la nostra si sentiva molto.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Assunta

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Posizione strategica ed economica
La posizione dell'albergo è perfetta per chi vuole stare un po' fuori dal centro di New York e risparmiare. È a due fermate di metro dalla 5th ave e, volendo ci si può anche andare a piedi. Le linee della metro vicine all'albergo sono 4 (N,W,7 e altra fermata un'altra che non ricordo). In zona c'è una grocery ben fornita e,altri posti dove mangiare o in alternativa è permesso portare in albergo quello che si compra e consumarlo nella zona dove si fa colazione con possibilità di scaldare quanto acquistato. La pulizia e l'ordine in generale lasciano un po' a desiderare, più che altro l'albergo si presenta poco curato.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019

8/10 Buono

Alberto

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buono, ma...
É la seconda volta che soggiorno in questo hotel; nel complesso non é male, appena fuori NY, a 5 minuti a piedi da 3 stazioni della metro. La colazione é un po' povera, solo caffé/thé/succo e ciambelle/cereali (il caffé non é il massimo), personalmente dopo il primo giorno ho iniziato a comprarmi la colazione al market. Per quanto riguarda la pulizia, avviene regolarmente ogni giorno, ma le signore che puliscono non parlano inglese e sono piuttosto invadenti (anche se si espone il cartello di non disturbare, bussano per voler pulire); la stanza é un po' datata, moquette vecchia, porte che pur chiuse, non si chiudono completamente, e federe dei cuscini/lenzuola con macchie. Diciamo che se si trova l'offerta come capitato a me, per quanto riguarda la qualitá/prezzo, non é male, ma se lo si paga a prezzo pieno, aimé c'é di meglio.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2018

2/10 Terribile

Enrico, Asti

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Camera sporchissima,lenzuola mai cambiate,mai passato l'aspirapolvere (c'è la moquette dappertutto), ci facevamo la pulizia della camera ogni giorno, per 3 volte siamo andati alla reception per farci rinnovare la chiave ed ogni volta ci veniva chiesto quando era il checkout....,attenzione alla colazione, se chiedete di aggiungere qualcosa, aspettatevi avanzi del giorno prima. Non chiedete mai un taxi a loro, chiameranno loro amici e pagherete il doppio di un taxi giallo...
Soggiorno di 9 notti a maggio 2018

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
albergo comodo e vicino ma vecchio con una moquette sporca e polverosa. servizio neanche sufficiente: non esiste sala colazione (è nell'androne di ingresso con i posti a sedere scomodi e limitatissimi), la scortesia alla reception è stata pessima; la notte si dorme poco per gli altri ospiti £"senza orario né rispetto". lo sconsiglio.
Soggiorno di 7 notti a maggio 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Onesto rapporto qualità prezzo
Per chi non ha troppe pretese, buona posizione vicino metro
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2018

4/10 Scarso

Alessandro

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiornato 2 notti , buona posizione metro per Manhattan, albergo meglio non commentare , dopo la prima notte rientriamo alla sera alle 10 in albergo e la camera non era stata neanche guardata , letti da fare asciugamani da cambiare .Alle nostre rimostranze ci è stato detto che la camera viene rifatta ogni 2 giorni . Mai visto in nessun albergo . Area per la colazione insufficiente.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Evitare al massimo.!
non ho mai dormito in un albergo tanto sporco, quando siamo arrivati di sera c'era l'involucro di in condom vicino al letto per terra , asciugamani rotti,moquette extra sporco. Abbiamo dovuto chiedere in due occasione di pulire la polvere, certamente pagando 145 euro a notte , non potevamo andare a cercare un'altro albergo.<<avevo gia pagato online.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2017

2/10 Terribile

Lasma Frianty

When I arrived at the hotel, the hotel had been shut down. And a couple hours before I arrived, i got an email from expedia which said that my reservation had been cancelled, so i reaches out to expedia travel agent at the expedia apps. And I informed the agent regarding the email, and the agent said that my reservation still on going and they sent me recofirmation and they said that I will not have any problem and just go directly to the hotel. And I went as told to the hotel and arrived there. And the hotel is shut down for a refuge camp for the last two months. And I reached out to expedia by email and chatting, and couple replies and said they are still checking on the matters. And until now i havent got any answer.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2023
Risposta di Manager, il giorno 1 mar 2023
Hello Lasma Frianty,We apologize for your recent stay. We are saddened to hear that you didn't enjoy yourself while with us. It is our goal to meet all our guests expectations. We hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future.

2/10 Terribile

Karla Janeth

Soggiorno di 6 notti a gennaio 2023
Risposta di Manager, il giorno 7 mar 2023
Hello Karla Janeth,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.

2/10 Terribile

Aliaa

Risposta di Manager, il giorno 7 mar 2023
Hello Aliaa,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.

6/10 Soddisfacente

Mickey

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
No continental breakfast, Three dollar 💵 sodas
Risposta di Manager, il giorno 24 dic 2022
Hello Mickey,We appreciate the comments, especially with regards to your opinion of our breakfast. We hope to someday have another opportunity to host your stay.

2/10 Terribile

Evangelos

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 24 dic 2022
Hello Evangelos,We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an another stay. Please keep us in mind for a future stay.

2/10 Terribile

Didimo

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Yo llegue al hotel con la reservacion y el muchacho del hotel fue muy rudo diciendo que como yo hize la reserva con un third partie no habia habitacion para mi por favor necesito mi reembolso
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 22 dic 2022
Hello Didimo, I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. I do want you to know that we take guest comments very seriously and that all the issues you have brought to our attention are being promptly addressed. Our guest satisfaction is vital to our success and your feedback will promote needed changes. I hope that you will consider staying with us again so that we can have a chance to provide you with a superior experience and change your perception of our hotel and services.

6/10 Soddisfacente

Marien

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 22 dic 2022
Hello Marien,We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.

10/10 Eccellente

Didimo

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 23 dic 2022
Hello Didimo,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.

2/10 Terribile

Diana

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr dreckig, alt, heruntergekommen. Fenster und Türen undicht, laut, kalt, miserabler Zustand des Hotels.
Risposta di Manager, il giorno 22 dic 2022
Hello Diana, Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you had with the room and surrounding cleanliness, encountered during your stay. We are continuously improving upon our services and accommodations while addressing our policies and procedures for minimizing and attending to these situations. We appreciate the feedback and will use it to address our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

2/10 Terribile

Yu

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Noisy heat system. Candy and trash left on the ground. Yellow fluid on the toilet. Big dirty stain on the blanket, so as the curtain.
Risposta di Manager, il giorno 19 dic 2022
Hello Yu, Thank you for your review, your feedback, and your comments regarding your stay. We want our guests to enjoy their stay and find our AC and heat amenities to be clean and in perfect working condition. Our ultimate goal is for our guests to be comfortable both in the summertime, and in the winter. Our maintenance staff has a regular schedule dedicated to checking the working order of appliances, the state of the furniture in the rooms, and bathroom fixtures. I am sorry that we failed to do this during your most recent stay. I am especially upset to hear that the situation was not addressed right away.

10/10 Eccellente

Didimo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 18 dic 2022
Hello Didimo,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.

2/10 Terribile

Ruben

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 16 dic 2022
Hello Ruben, Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.

2/10 Terribile

David

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pesimo
Mal estado del establecimiento, sin personal, personal del front desk rudo, problemas serios con luz, se encendía cada 2 horas, no lograron resolver, subieron a arrancar la luz y la dejaron colgando, no resolvieron
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 15 dic 2022
Hello David, I am sorry for any rudeness that you encountered and I assure you that your comments have been addressed with our entire staff and management team to ensure that no similar incident occurs in the future. Our housekeeping staff is held to a very high standard and we appreciate that you've informed us of a need to address housekeeping policies and procedures. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

2/10 Terribile

Jarrett

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Run-down Hotel
I prepaid for the room and when I checked-in the required a $60 cash deposit to get back in the morning. I was initially sent to a room and when I entered there were bags of trash on the floor but then realized someone was in the shower and that it was occupied. I was given another room with stains on the carpet and just generally run-down and unclean. I'm surprised Wyndham would put their name on a hotel of this quality.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 13 dic 2022
Hello Jarrett, Thank you for taking the time. Your feedback is especially important to us, and I am saddened to hear of your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
DO NOT BOOK
When you arrive you can tell it just looks dirty. We did not necessarily care to much about that since we said it may be nicer on the inside but we were wrong. They took a cash deposit of $60 from us and stated we would get it back at checkout. Checkout time came and we had a early flight and no one could be found so we waited until we couldn't anymore because we didn't want to miss our flight. I left the key upfront nd then they had the audacity to call me while at the airport asking if we were going to come back for it. I explained to him that we looked for him and could not wait any longer or find him. He offered no way to get to give us our money back. No one ever came and cleaned our room, there was tape over the fire alarms, heat unit was broken. Overall just horrible place to stay.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 13 dic 2022
Hello Guest, We are sorry to hear about those issues, if it was reported to us during your stay, we would have time to resolve it. We make sure that our cleaners adhere to the guidelines, especially during this pandemic, we would appreciate it if these things can be reported to us as we do not want this to happen again.

6/10 Soddisfacente

Namnei

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 13 dic 2022
Hello Namnei,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.

2/10 Terribile

Luz

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 15 dic 2022
Hello Luz, Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.

4/10 Scarso

Nilton

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Insatisfeito/ ruim.
Ficamos decepcionados com o atendimento, equipe despreparada e que demonstram pouca empatia com os hóspedes. A limpeza dos quartos não acontece diariamente, dias sim e dias não, mesmo assim uma limpeza ruim. O Hotel não oferece café da manhã nem área para estacionamento de carros. Não vLe o custo e benefício, melhor pagar um valor à mais e se hospedar em Manhattan.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 13 dic 2022
Hello Nilton,We appreciate the time you've taken to rate your stay. Thank you for your feedback regarding our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.

2/10 Terribile

Max

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pésimo
Estado muy malo, sucio, alfombras sucias, no hay mantenimiento, en la habitación se encendía la luz cada 2 horas durante toda la noche, nadie pudo resolver el problema, una persona, simplemente nos pidió desconectar la luz, después llegó él a arrancar y dejar la luz colgando, sin sensores contra incendios, todo bloqueado y desconectado, sucio
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 12 dic 2022
Hello Max, Thank you for taking the time to write a review. We are saddened to hear that we fell short of your expectation due to the service you received from the hotel staff during your stay. We always desire for our valued guest’s experience to be outstanding. Your feedback is greatly appreciated. We hope that you will give us the opportunity to redeem ourselves and deliver a seamless experience on your next stay.

8/10 Buono

Liliana

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 7 nov 2023
Hello Liliana,Thank you for your feedback! We appreciate you taking the time to share your experience. If there's anything else we can assist you with, please feel free to contact our management directly. We're here to ensure your satisfaction.

4/10 Scarso

Charles

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Never again for this hotel.
The first room offered had a broken lock, and the room was filthy. The smell was heavily chemical laced. The attendant refused to provide anther room at first. When the manager joined us another room was provided. The overall attitude of the staff was combative. The overall "ambiance" was that of a Bowery SRO. In short, never again for this hotel.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 11 dic 2022
Hello Charles, I am terribly sorry to hear of your disappointment with our hotel. It is disheartening to learn that you did not enjoy your stay and that the room was not properly and thoroughly cleaned and maintained according to the high standards of our housekeeping and maintenance staff. Thank you so much for taking the time to share and to give us the opportunity to address this error and make things right.

2/10 Terribile

Cristian

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
the receptionist was very very rude ( nasty rude), he keeps throwing the keys on me , room wasn't clean at my arrival. I wouldn't recommend this place
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 11 dic 2022
Hello Cristian, We greatly appreciate that you've taken the time to share your rating of our hotel. I am very displeased to hear that anyone was treated in a rude or unprofessional manner at this property. I do thank you for bringing this matter to our attention and I assure you that this is not the standard that we hold our staff to. We will be correcting this issue for improved convenience in future visits. I hope you will accept our sincerest apologies if you were not greeted with a smile with every communication.

2/10 Terribile

Robert

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quitting Hotels.com because they’re useless
This was the worst experience I’ve ever had at both a hotel AND with Hotels.com. Dirty, smelly room that was falling apart(curtains were shredded up, carpet horrendously dirty, and unfinished construction in the bathroom-not to mention the dirty rag on the bathroom floor and unclean sinks and bathtub), shady hotel practices ($60 cash deposit with a $30 late checkout fee that magically dropped to $20 with NO OFFICIAL INVOICE/RECEIPT to be provided). And all that for almost $200 for the night!!! I can understand this sort of thing for a $75-$100/hotel room but for $200? Seriously, don’t think so. Hotels.com customer service was ridiculously unhelpful. I was more upset with hotels.com for their complete lack of competence (First lady to help CONFIRMED THE BEST CALL BACK NUMBER THEN WHEN WE HAD A SOUND ISSUE AFTER SHE TALKED TO OTHER DIVISIONS TO HELP SORT OUT MY SITUATION, SHE TOLD ME TO CALL THEM BACK! WTH? Second/third customer service rep kept citing hotels.com policy in that no refund is possible and that hotels.com could do nothing to help with my situation. Gold status is a joke. Completely useless. I told that rep I’m quitting hotels.com based on this experience.
Dirty rag discovered right before my first and last shower
Tub looked dirty and needed a thorough cleaning.
Hole in ceiling that never got patched up. Based on how dirty the place was, I’m assuming roaches could easily come in from here.
Box springs that don’t even match the bed. Wth?  $190/night for this?!?!?
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 11 dic 2022
Hello Robert, We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your feedback pertaining to your experience at our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

2/10 Terribile

Jeffrey

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 11 dic 2022
Hello Jeffrey, We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.

8/10 Buono

Luis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Situado muy cerca de Manhattan. Personal del hotel no muy agradable
Risposta di Manager, il giorno 9 dic 2022
Hello Luis,Thank you for taking the time to share your comments regarding our hotel. Our goal is for every guest to have a convenient and accommodating experience so we thank you for sharing.

2/10 Terribile

Marcio

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Check in horrível
Recepcionista estava mal humorado e nao encontrava nossa reserva que ja estava paga, ficamos uns 30 min na entrada do hotel, até que após muuta insistência encontrou...
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 8 nov 2023
Hello Marcio,We apologize for any inconvenience you experienced with our receptionist. We strive to provide excellent customer service and will address this with our team. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 Buono

Glenn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent Budget Hotel
Wow....very nice property...all these negative reviews are hilarious...if these idiots didn't want a budget hotel..maybe they should stay in times square instead Now....let me tell you the truth about this hotel...nice folks when you ck in ....the room was very clean.... comfortable bed and nice bathroom and shower.... surrounding neighborhood looks fine and very close to Queensboro subway....perfect for a short stay in New York
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 7 dic 2022
Hello Glenn,We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your experience and comments pertaining to our bed and your insights regarding our shower. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.

6/10 Soddisfacente

FNU

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Had to keep $60 deposit… Food was not available and staff was rude sometimes not all of them though
Risposta di Manager, il giorno 6 dic 2022
Hello FNU,We are so sorry to learn about this incident during your recent stay. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with an enjoyable experience is of extreme importance to us and for that reason we are incredibly sorry that we failed to meet your needs. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.

10/10 Eccellente

Gustavo

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 7 nov 2023
Hello Gustavo,Thank you for taking the time to leave a positive review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We strive to provide exceptional service and make our guests feel comfortable. Your kind words mean a lot to us and we hope to welcome you back in the future.

4/10 Scarso

Asante

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia
Unacceptable bathroom cleanliness
The bullet proof glass surrounding the front desk was a bit discomforting. I was wondering are they protecting themselves from the guests? That alone was not a demerit however, as parts of NY can be rough. what really turned me off was the toilet. It had fecal material and urine left on the seat from a previous guest upon entering the room for the first time. I balled up a glob of toilet paper and cleaned it myself, as not to have to wait for them to send someone in order for me to use the bathroom in my own room. the carpet could use a stain removal attempt also.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 8 nov 2023
Hello Asante,We appreciate your feedback regarding the bullet proof glass, as it is important for our staff's safety and for protecting our guests in certain areas. We apologize for the inconvenience you experienced with the cleanliness of the toilet and carpet in your room. Our housekeeping team strives to maintain high standards, and we will address this with them directly. Thank you for bringing it to our attention.

2/10 Terribile

Michelle Lily

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gateway to Hell
This is the worst Hotel in the world! I have been to hundreds if not a thousand hotels in my years of business and leisure travel. My comment above is not an exaggeration. Never ever have I seen such s*thole. Beware: they will extort and blackmail you for money upon check-in. They ask for $60 dollars cash and if you don’t give them the cash, they won’t give your room key even if you have full paid for the room. They will ask you to go to the ATM, conveniently in the lobby to take cash, i cute fees and charges and will not give you receipt for your cash. It seems they are running a tax evasion scheme as if you do t check by 11am, they steal your cash. Also, you will get bedbugs. Guaranteed. In the winter, you might freeze to death. You are better off at the homeless shelter. It is this bad.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 5 dic 2022
Hello Michelle Lily,We appreciate that you have taken the time to share your recent experience and find this very distressing. Our primary goal is always to provide our guests with an enjoyable experience. For that reason we're sincerely sorry to have failed to meet your needs. We certainly take this very seriously and have forwarded it to management. We appreciate that you've taken the time to leave advice for our future guests.

4/10 Scarso

Lizeth

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty and not friendly.:(
Risposta di Manager, il giorno 1 dic 2022
Hello Lizeth, I am terribly sorry to hear of your disappointment with our hotel. It is disheartening to learn that you did not enjoy your stay and that the room was not properly and thoroughly cleaned and maintained according to the high standards of our housekeeping and maintenance staff. Thank you so much for taking the time to share and to give us the opportunity to address this error and make things right.

10/10 Eccellente

Jose

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very good place good staff
Risposta di Manager, il giorno 30 nov 2022
Hello Jose,Thank you for being a valued guest and for providing us the feedback regarding our staff. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.

8/10 Buono

YUDERKIS

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 27 nov 2022
Hello YUDERKIS,Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.

2/10 Terribile

Anwaar

Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 28 nov 2022
Hello Anwaar, Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.

2/10 Terribile

Fabio

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not clean. Lot of cockroaches in the room
Risposta di Manager, il giorno 26 nov 2022
Hello Fabio, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

2/10 Terribile

Raphael

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 21 feb 2023
Hello Raphael, Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.

8/10 Buono

ANLLY

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 19 feb 2023
Hello ANLLY,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.

2/10 Terribile

Marijana

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 20 feb 2023
Hello Marijana, It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.

2/10 Terribile

Diana

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Not good
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

2/10 Terribile

Jozef

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
there was no hanger in the closet, so it was unusable.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

2/10 Terribile

Raymond

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022