Esterni

Recensioni per Fortuna West

3 out of 5
Fortuna West
Mrkvickova, 2, Prague, PRG

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 37 su 345 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 118 su 345 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 120 su 345 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 43 su 345 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 27 su 345 recensioni" "

7,2/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

5,4/10

Servizi

6,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

8/10 Buono

Enrico

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 Terribile

ettore

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ho passato la notte tra il 18/12 e il 19/12.il personale è gentile.Comunque la cosa schifosa è che all'indomani mi sono svegliato alle ore 4 con decine di bolle pruriginose sulla pelle..Arrivato in Italia ,mi reco al pronto soccorso, e mi riscontrano che sono dovuti a morsi di cimici o pulci.Pertanto se disgraziatamente dovreste pernottarci fate molta attenzione.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Classico hotel dell'Est Europa
Hotel pulito e personale molto disponibile e gentile, camere spartane con letti separati e senza lenzuola, solo un piumino ripiegato sul coprimaterasso con cui avvolgersi. Le tende ombra tutto fanno tranne che il loro dovere, all'alba ti trovi con la luce sparata negli occhi! Bagno essenziale ma funzionale. La cosa migliore di questo hotel...L'ascensore! Velocissimo, in un attimo ti ritrovi al 10 piano! Posizione non molto comoda, in estrema periferia, ma almeno è collegato bene al centro con il tram...25 minuti x arrivare alla fermata di Andel. Tutto sommato non è così male, considerati gli standard locali, ma se dovessi tornare ne sceglierei sicuro uno centrale!!!

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hotel per una notte.
Ho fatto solo un pernottamento e credevo fosse più curato. Già l'impatto iniziale veramente caotico, camera sporca e bagno senza doccia schiuma, solo un misero sispenser si sapone sul muro. Non c'è neppure un bar che invogli a soffermarsi per bere qualcosa!!!! Molto scarso.

10/10 Eccellente

Lorenzo, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
RAPPORTO QUALITA' PREZZO PIU' CHE OTTIMO!!
Non è precisamente come nelle foto, in cui sembra di un lusso assurdo, è un po più cupo, la moquette è un sporca, l'ascensore un po vecchiotto e le porte hanno una normale serratura con la chiave ma tolto questo il resto era perfetto, il personale è molto gentile, paziente e sorridente, in camera ho trovato uno schermo piatto samsung invece del tubo catodico, la stanza era abbastanza accogliente, il bagno era semplice ma c'era tutto, certo c'era solo una saponetta però non avendo trovato in nessun posto un flaconcino di shampoo e bagno schiuma da portare sul aereo quella saponetta mi è più che bastata, l'unica pecca della stanza può essere il letto che è un po scomodo. Per quanto riguarda il bar, non ho mai preso niente e non mi sono messo mai seduto ai tavoli quindi non saprei cosa ci si poteva trovare ma a occhio mi è sembrato pulito e accogliente, niente di tanto appariscente comunque, per chiudere c'è da dire che per usare il wi-fi bisogna pagare per averlo, 1 giorno costa 75 kc, 3 giorni 150 kc e 7giorni 300 kc. Per quanto riguarda la collocazione sul territorio si può dire che è molto ben collegato con tram e bus per ogni direzione, anche alle 4 di notte ci sono sempre dei tram che passano e dovrebbero essere il numero 53 e il numero 54 se mi ricordo bene, è un po distante dall'aereoporto ma si raggiunge con facilità. Leggendo le altre recensioni mi ero un pò spaventato, invece mi sono dovuto ricredere!!!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
buon rapporto qualità prezzo
ho trascorso 3 notti e mi sono trovata bene: ottimamente collegato al centro di praga (un solo tram da prendere), spartano (nel bagno solo due saponette) ma pulito. colazione come si deve, personale gentile e disponibile. ottimo come base per pernottare in occasione di una visita turistica di qualche giorno.

10/10 Eccellente

Andrea, Pegli, Genova

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel nella periferia di Praga
Colazione inclusa e servizio ristorazione a pagamento. Personale efficiente. Connessioe wifi libera nella lobby e servizio wifi a pagamento in camera ma segnale basso che va e viene, per lo meno in alcune camere.

8/10 Buono

Roberta, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
A 20 minuti dal centro, ma buono.
a 20 minuti dal centro, ma ben collegato coi mezzi, buona la colazione,e soprattutto pulito. lo consiglierei

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia
Hotel Fortuna West
La posizione dell'hotel è ottima. Con i tram 9 e 10 si raggiunge il centro in circa quindici minuti.Le camere sono abbastanza ampie, la colazione non particolarmente varia ma sufficiente, la pulizia globale dei locali può e deve essere migliorata.

8/10 Buono

garofalo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
un po fuori mano, ma centro di praga a 10 min. di tram personale ok in particolare la sig. anetta gentilissima il fiore all'occhiello dell'hotel. pulizia ok servizi ok, rapporto qualità prezzo eccellente ritornerò!!

4/10 Scarso

tommaso, napoli

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
è lontano dal centro,e il personale antipatico....
è un po lontano dal centro,circa 30 minuti di tram.....il personale alla reception è molto poco disponibile......non lo consiglierei per quanto riguarda l'hotel è decente!!!!!!

2/10 Terribile

francesca, roma

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Peggiore Hotel in cui abbia mai soggiornato
Lontanissimo dal centro e dai luoghi di interesse. Si mangia malissimo, colazione e servizio ristorante sono pessimi. Le camere pur essendo pulite sono piccole, poco curate e di conseguenza anguste. I servizi offerti dall'Hotel sono veramente precari, come ad esempio quello della TV che strasmette soltanto le reti locali in lingua ceca. Doveva essere un soggiorno romantico il mio e soprattutto il regalo di compleanno per mio marito. Questo Hotel ha decisamente rovinato tutto.

8/10 Buono

SHIGERU

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good breakfast and fine conditions. Perfect place with free parking.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 13 mar 2020
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 3 mar 2020
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Eva

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 24 gen 2020
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 Eccellente

Ralf

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Einfaches Hotel in der Nähe vom Flughafen! Sehr nettes Personal, Hotelzimmer sauber!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 23 dic 2019
Dear Guests, thank you for your stay at Hotel Fortuna West as well as for your very kind feedback. We would like to welcome you back in our hotel next time. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Eli Gjoervad

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Grei standard, i nærhet av flyplass
Hadde en natt på hotellet. Fint, romslig og rent rom/bad, behagelig seng. Hotellet ligger nært flyplassen, og har døgnåpen resepsjon, noe som passet oss utmerket i og med vi kom sent og skulle reise videre tidlig neste morgen.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 19 dic 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
怖い
ドライヤー有料 Wi-Fi 有料 部屋が少し暗くて怖かったです
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 29 nov 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. A hairdryer is available at the reception free of charge, rent for the return of deposits. WiFi connection in the lobby and the reception hall is free of charge, WiFi in the room is charged from 75 CZK/day. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Amelia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 26 nov 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Suomenkielinen asiakaspalvelu oli mukava ja odottamaton bonus täällä
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 21 nov 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Yusef, Barcelona

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Antiguo pero buen hotel, limpio,atención agradable
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Markéta Kempfová, il giorno 30 ott 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 25 ott 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 Scarso

*unseremeinung*, Germany

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Leider habe ich bisher kein Punkt gefunden, was uns gefallen hat. Eher im Gegenteil.... Auf den Fotos schaut es toll aus! Dies wurde warscheinlich nur für das Foto prepariert worden. Es gibt viele Punkte die ich jetzt erwähnen könnte, dafür reicht das Feld gar nicht aus. Wer auf Hygiene, Gastfreundlichkeit und das Umfeld Wert drauf liegt, sollte sich nach einer anderen Unterkunft umsehen. Wer die böhmische Küche mag, der mag auch das Frühstück dort. Viel "andere" Auswahl gab es leider nicht. Wände sind sehr hellhörig, Mobiliar fleckig, Bad klein, in dem Ecken /Wänden nicht sauber.... Ecc pp.... Schade, daher kein Punkt von uns (Familie mit 2 Kids)
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 25 ott 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 Terribile

Andrés

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Decepción
Cuando reservé el hotel decía aparcamiento gratis, wifi gratis y desayuno incluído. Al llegar al hotel, la recepcionista nos atendió de mala manera, y nos encontramos que el aparcamiento era en la calle y el wifi en la habitación había que pagar por día. Por el contrario a la tarde siguiente nos dieron el parking y el wifi en la habitación tal como indicaba la reserva.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Markéta Kempfová, il giorno 30 ott 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Zimmer ok! Sauberkeit ok! Alles zusammen aber nur Durchschnitt!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 7 ott 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel. With kind regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 Terribile

Poul-Erik

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Too cheep
This hotel was maybe modern in the late 1970
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 17 set 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 Soddisfacente

richard

Viaggio con la famiglia
Prague trip
ok for the money - wifi kept restarting - no A.C or fan
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Marketa Kempfova, il giorno 17 set 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 5 set 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Petit déjeuner copieux. Hôtel très bruyant. L'avantage est d'être situé près d'une station de tram.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 5 set 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Het was oud, erg gehorig, muf en viezig! Absoluut geen aanrader!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 5 set 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr gut und sehr nett. Gutes essen s, gutes Restaurant. Bin sehr zufrieden und immer wieder. Sehr gut !
Soggiorno di 10 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 5 set 2019
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 5 set 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 Terribile

Antonino

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hiway Robbery
Our flight was cancelled and the hotel would not cancel or reschedule my rooms and we lost our money!!
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Halpa ja suht hyvää, keskustaan ratikalla pääsee tosi helposti noin 15 min
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
The hotel is very old. The mattress are dirty. The sink doesn't work. The breakfast was poor and the coffee machine didn't work. Overall, don't stay in this hotel!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Katarina, Katka D and the head housekeeper are the only staff members who were willing to help you. Others, especially Veronica at reception, the blonde woman on the bar and the “security guard” were absolutely appallingly rude. We had no power for an entire night and after basically begging for a different room for just that night were given a ground floor room with disabled amenities - couldn’t even open the window and it was about 28o. Breakfast absolutely disgusting and all food was either cold including that which had just been bought out of the kitchen, stale or inedible - the slab of eggs were actually black/green in the middle!!! I could go on but don’t have enough room. Can not believe Expedia is associated with such a shoddy hotel and an disgusted that it rips people off by placing them in this hotel. Will never use Expedia again!
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
My family has traveled a lot and stayed at a lot of hotels and apartments but this is thus far the most terrible accommodation that we’ve stayed at, luckily it was for only one night. The pictures of the hotel don’t look so bad and I really don’t mind if the place is outdated as long as it is clean. Once we arrived at the lobby the carpets and the walls were already showing sign of a hotel that is not kept up very well. When we walked into our room the carpet was even worse with lots of stains and the bed frames are upholstered with fabric that had more stains. I immediately requested another room that was somewhat better with less stains. I will not return to the hotel and would not recommend it to anyone
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 Buono

Bojan

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia
Handtücher dreckig und mit Haarbüschel, Check in war OK aber keine Möglichkeit ein Frühstückspaket zu bekommen, angeblich waren wir zu spät.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We are able to arrange breakfast package, must be ordered by 8 pm. the day in advance. Breakfast is served from 7 am to 10 am. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 Eccellente

Sami

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bra
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Det var inte så fint och det fanns sand eller liknande på golvet i rummet
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 21 ago 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 29 lug 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel.

6/10 Soddisfacente

Anders

Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 29 lug 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Billig pris. Dårlige senge, kedelig og ensformigt morgenmad.
Soggiorno di 6 notti a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 26 lug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Personalet var flatt og lite imøtekommende, det var veldig skittent på teppene på gulv og dører osv. Måtte gå med sko inne fordi teppet på rommet var så skittent. Renhold på bad og sengtøy var greit nok.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 26 lug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Preis/Leistung hervorragend. Mehr kann man für diesen Preis nicht erwarten.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 26 lug 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel. We hope that you were satisfied in Prague.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Ok til en enkelt eller to overnatninger
Hvis det er til et par overnatninger, så er stedet okay. Det ene af værelserne var ikke helt rent, da vi ankom, men ellers ok værelser. Receptionen havde vi lidt problemer med den ene aften, da hun ikke forstod engelsk. Vi blev hurtigt enige om at det var et hotel for unge, da der var en del larm om aften.
Soggiorno di 7 notti a giugno 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 26 lug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

4/10 Scarso

Alex

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Hotel OK no shuttle or wi-fi in room as advertised
Hotel OK, clean, and good service. No AC, so not comfortable when out temp is 36C. no airport shuttle or wi-fi in room, contrary to what advertised. You need to get taxi to get to airport, front desk is happy to do this, but the price is double overpriced, so you better do it yourself. It is not easy - the room phone don't work (always busy signal) - come to front desk to and ask to call the number, they do it- reason for I put a poor score.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 26 lug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

6/10 Soddisfacente

Todd

Mi è piaciuto: Personale e servizio
No Airport Shuttle
Part of the reason I booked a room here is because I was the last of my group to leave the country, and their site advertised an "airport shuttle". When I arrived I was told they didn't have one but the could arrange a "flat rate" transport to the airport for 500 Koruna, which is about USD$25. To go THREE MILES! Rooms were super basic, no AC, so I just sort of sat there and sweated for a day waiting for my flight. They did accommodate me early, which was cool, and there are some hiking trails and restaurants near by, so not a total loss, but I HATE when places advertise falsely. Oh yeah, and it was the only place in Europe that we stayed over nearly a month that made you pay for wifi access. It was fairly cheap and close to the airport, so I can't complain.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Marketa Kempfova - General Manager, il giorno 26 lug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.