Esterni

Recensioni per The Lodge Hotel - Putney

4 out of 5
The Lodge Hotel - Putney
52-54 Upper Richmond Road, Putney, London, England

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 418 su 859 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 320 su 859 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 84 su 859 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 23 su 859 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 14 su 859 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Giulia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Favoloso!!
Ho soggiornato nella struttura per un weekend lungo (4 notti) e mi sono trovata benissimo, come a casa. Colazione ottima sia dolce che salata. Letto e cuscini comodissimi. Doccia e bagno spazioso. Molta attenzione ai dettagli quali fornitura giornaliera di acqua, shampoo e bagnoschiuma. Lenzuola candide e perfette. Posizione top a pochi passi da metro east putney e qualche minimarket per ogni esigenza. Raccomando di portarsi l'adattatore, sono presenti solo prese uk. Staff italiano attento alle esigenze dei clienti: ho apprezzato che, una volta fatto notare che la stanza non era ancora stata sistemata è stata prontamente riassettata in modo da consentirci di riposare nel primo pomeriggio. L'unica cosa che cambierei è la moquette, ma a londra è un must. Consiglio vivamente la camera superior. Grazie a tutti!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 28 nov 2019
Dear Giulia, Thank you for taking the time to share your experience at The Lodge Hotel, and thank you for your special words and Fabulous comments, I am delighted to read that you enjoyed your stay with us. Looking forward welcoming you back at The Lodge Hotel in the very near future. Kind Regards, Younis Hassan General Manager

10/10 Eccellente

Gianluca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ci tornerò
Molto gentili all'arrivo,camera confortevole e silenziosa.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 28 mag 2019
Dear Gianluca, Thank you very much for your lovely words, much appreciated. Kind regards, Younis Hassan General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Le foto raccontano un ' altra realtà...
Personale disponibile e gentile..ma la camera nel seminterrato con vista sui bidoni dell ' immondizia...la brutta e ristretta fotocopia delle ampie camere pubblicizzate sul sito
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 25 set 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback, we are looking into your comments and will try to find a solution to prove the service. Kind regards, Younis Hassan General Manager

8/10 Buono

Maurizio, Roma

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The lodge
Carino, comodo, vicino alla metro. Quartiere tranquillo. Servizi ok
Soggiorno di 3 notti a settembre 2018
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 11 set 2018
Dear Maurizio, Thank you for your your lovely words, much appreciated, we look forward to welcoming you back again at The Lodge Hotel in the very near future. Kind regards, Younis Hassan General Manager

8/10 Buono

mac, torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bino hotel non centrale ma comodo tube e treni colazione cara

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Tutto carino bagno piccolo ottima posizione comoda tube

8/10 Buono

Nicola, Varese

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un buon albergo.
Unico neo: nella nostra camera non c'era il frigo bar. Bagno piccolo ma pulito. Avrei gradito che trascorsa la prima notte l'albergo avesse messo a disposizione una nuova confezione mini di shampoo e bagno schiuma. Ma per un viaggio veloce è una buona scelta.

8/10 Buono

Honest

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Comodo underground
Bell'albergo e buona posizione. Però nelle prime tre notti l'allarme anti incendio ha suonato ripetutamente durante la notte.

8/10 Buono

enrico, milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
hotel best wesyern london
bene rapporto qualità prezzo. però manca ascensore.

10/10 Eccellente

Peter

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Top notch!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 19 apr 2024
Dear Peter, Dear Calvin, Thank you very much for your post and scores.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

kenneth

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 4 mar 2024
Dear Kenneth, Thank you very much for taking the time to post your feedback, very much appreciated.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Watch out for parking charge.
Having stayed here many times over the last 37 years I had no complaints about the hotel and staff. However parking is now paid and this change wasn’t clear when booking.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 6 feb 2024
Dear Paul, Thank you for your continued loyalty and feedback. We're glad you enjoyed your stay and the service provided by our staff. We apologize for any confusion regarding the parking policy change. Your feedback helps us improve, and we'll work on ensuring clearer communication in the future. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Elizabeth

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 22 mar 2024
Dear Elizabeth, Thank you very much for taking the time to rate your stay, very much appreciate it.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

SIMON

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very comfortable hotel
We enjoyed our stay at the Putney Lodge Hotel. The bedroom was very comfortable, the breakfast was delicious and there was a great choice of quality food. The staff were also great and welcoming.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 6 feb 2024
Dear SIMON,Thank you for sharing your positive experience at the Putney Lodge Hotel! We're thrilled to hear that you found your bedroom comfortable, enjoyed the delicious breakfast with a great selection of quality food, and received excellent service from our staff. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

John, Hythe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
It was a lovely clean, comfortable hotel but no lift. It was good to have tea and coffee-making possible in the room, as well as bottled mineral water and a small fridge with mini-bar, but I would have appreciated a half-pint of fresh milk and more choice of herbal tea (eg camomile, lemon&ginger, and nettle).
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 6 feb 2024
Dear John, Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found our hotel clean and comfortable, and we're glad you appreciated the in-room amenities. Your suggestions regarding the provision of fresh milk and a wider selection of herbal teas are noted and will be taken into consideration for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back for another pleasant stay.Warm regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Graeme

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 22 mar 2024
Dear Greame, Thank you very much for taking the time to rate your stay.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Annie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room nicely decorated with Nespresso machine and walk-in shower. Great options for breakfast.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Annie, Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the nicely decorated room with amenities like a Nespresso machine and walk-in shower. It's great that you found our breakfast options appealing. We look forward to hosting you again for another enjoyable stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Simon

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Simon,Many thanks for taking the time to share your feedback. Your perfect score of 10 out of 10 is greatly appreciated.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

David

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear David, Thank you very much for taking the time to score your visit and for 10 out of 10. very much appreciated.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

S J

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel
Nice hotel and with a good price for location
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear S J, Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found our hotel nice and with a good price for the location. We look forward to hosting you again for another pleasant stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Jonathan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lovely stay in very convenient hotel
Lovely stay - hotel undergoing major renovations but not too disturbing
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Jonathan, Thank you for your kind feedback! We're pleased to hear that you had a lovely stay despite the ongoing renovations. Your understanding is appreciated, and we hope to welcome you back to experience the improvements in the future.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Heather

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing
We stayed to celebrate our anniversary and chose this hotel due to its great location. It has on site parking (£15 for the night or free for blue badge holders), 6 minute walk to East Putney tube station and has a co-op and sainsburys nearby. We watched Hamilton and played darts at Flight Club, both in Victoria and a 20 minute tube journey. Room was spotless, loads of room. Only criticism is the pillows, they were very soft and I prefer a harder pillow, would have been nice to have a range of pillows available. Can’t fault this place and would definitely stay again.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Heather, Thank you for choosing our hotel to celebrate your anniversary! We're thrilled to hear that you enjoyed our great location, on-site parking, and proximity to East Putney tube station. It's fantastic that you found the room spotless with plenty of space. We appreciate your feedback on the pillows and will certainly consider offering a range of options in the future. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Hugh

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Hugh, We appreciate you taking the time to score your stay.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Joanne Louise

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely, comfortable hotel with friendly staff.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Joanne, Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our hotel lovely and comfortable and that our staff was friendly. We look forward to hosting you again for another enjoyable stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Ruby

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Ruby, Thank you very much for your post and the 5 out of 5. Much appreciated.Kind regards,Younis Hassan

10/10 Eccellente

Hayley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Almost Perfect!
This place really took me by surprise! It’s much bigger and far better than I thought it would be! The decor is so welcoming, as are the staff, both on arrival and at check out. The room was spacious (Deluxe queen) with a very very comfortable bed! The soft dressing gowns are a really nice touch too. The room had great soundproofing, which in London, is a must. You can’t hear other guests and the road noise is barely noticeable. Perfectly located just 5 minute walk from East Putney station. I honestly can’t wait to go back! This really is a lovely hotel :) Just one thing to note, parking is £15 a day, which isn’t clear on check in or on any booking sites so keep that in mind. Although for London, £15 a day, is a bargain!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 29 gen 2024
Dear Hayley, Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that our hotel exceeded your expectations, from the welcoming decor and spacious room to the comfortable bed and soft dressing gowns. It's great that you appreciated the soundproofing and our convenient location near East Putney station. We're looking forward to welcoming you back, and we appreciate your note about the parking. We'll work on making the information clearer for our guests.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Chelsea-Ann

Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 4 mar 2024
Dear Chelsea-Ann, Thank you for taking the time to score your stay, very much appreciated.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Rene

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Very thin walls between rooms made it less private. Dust on room table
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 15 dic 2023
Dear Rene, Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by thin walls impacting your privacy and the presence of dust on the room table. Your comments will be addressed promptly to enhance our guests' experience. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for an improved stay.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Lee

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 15 dic 2023
Dear Lee, Thank you for taking the time to leave your feedback and for the 5 out of 5 scores, very much appreciated.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Foussen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
best
Currently the best hotel I've made
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 15 dic 2023
Dear Foussen, Thank you for your wonderful compliment! We're thrilled to hear that our hotel is currently the best you've experienced. Your satisfaction is our priority, and we look forward to providing you with exceptional service during your future stays.Best regards,Younis HassanGeneral Manage

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 7 nov 2023
Dear Maria, Thank you for your perfect 5 out of 5 score! We truly appreciate your support and hope to welcome you back soon.Warm regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

duncan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room good but could not stand up in shower in bath due to low ceiling
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 7 nov 2023
Dear Duncan, Thank you for your feedback. We're pleased to hear that you found the room good. We apologize for the inconvenience caused by the low ceiling in the shower in the bath. Your comments are important, and we'll take them into consideration for potential improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more comfortable experience in the future.Best regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Cuau

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Esta todo muy bien, limpio, cómodo, lo recomiendo.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 11 ott 2023
Dear Cuau,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found everything at our hotel to be clean and comfortable. Your recommendation means a lot to us. We look forward to welcoming you again in the future.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Jelena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location is superb, quiet at night with excellent access to restaurants & underground. Bonus is a car park £15 per day. Staff is exceptionally nice. Food is great too. This is my n-th stay there.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 25 set 2023
Dear Jelena, Thank you for your valuable feedback! We're delighted to hear that you've had another enjoyable stay with us. Your continued support is greatly appreciated.Warms regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Julianne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect! And the most genuinely nice staff
Really Great! I don't normally take the time to write reviews but I had to give these guys their due credit. The lady on the reception desk was so genuine and lovely and nothing was too much trouble. On top of this, the hotel far surpassed what I was expecting for London at this price point. Gorgeous decor, luxury comforts, fantastic breakfast and all clean and comfortable. I highly recommend this venue.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 12 set 2023
Dear Julianne, hank you so much for taking the time to write such a positive review! We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. It's fantastic to know that our reception team provided excellent service and that you enjoyed the decor, comforts, and breakfast. Your recommendation means a lot to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Glenn

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 12 set 2023
Dear Glenn,Thank you very much for taking the time to score your stay with us.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfortable and Stylish
Very comfortable and stylish property. Would happily stay there again.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 12 set 2023
Dear Paul, Thank you very much for your post.I'm delighted to hear that you found the property comfortable and stylish during your stay. It's always great when guests have such positive experiences. We look forward to welcoming you back in the future if you choose to stay with us again. Warm regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

martin

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 12 set 2023
Dear Martin, Thank you very much for the 10 out of 10 score, very much appreciated.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Kelly

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Property is close to everything. The bar and food were great. The room was clean. We expected something a little bit bigger based on the pictures but it was still good. We’d definitely recommend.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 12 set 2023
Dear Kelly,I'm glad to hear that you had a positive experience with the property's bar and food, as well as finding the room clean. It's not uncommon for the size of a room to differ from what's shown in pictures, but it's great that it still met your expectations overall. Thank you for your recommendation! We look forward to welcoming you back to The Lodge Hotel in the future.Warm regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 31 ago 2023
Dear James, Thank you for taking the time to leave your feedback and for the 10 out of 10 score, very much appreciatedKind regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Ayse

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 12 set 2023
Dear Ayse, Thank you for taking the time to score your stay with us at The Lodge Hotel, very much appreciated.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Laura

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 31 ago 2023
Dear Laura, Thank you for taking the time to leave your feedback and for the 5 out of 5 scores, very much appreciatedKind regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Peter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 31 ago 2023
Dear Peter,Thank you for taking the time to leave your feedback.Much appreciatedKind regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Mahesh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 31 ago 2023
Dear Mahesh, Thank you for taking the time to leave your feedback.Much appreciatedKind regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Ashleigh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Smallest room ever
The room was tiny. It seemed that it had originally been one room made in to one. Bathroom was so small you struggled to shut the door as you squeezed yourself in. Bed was a standard double bedding was lovely and comfortable. Tiny window in the room which felt a little claustrophobic to me and looked out onto a white wall. For a one night stay it was fine but i don't think I'd return.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 31 ago 2023
Dear Ashleigh, Thank you for taking the time to post your feedback, I really hope you will give us another chance to improve our service, perhaps we can allocate a superior double on your next visit as they are very spacious.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 14 lug 2023
Dear Guest, Thank you very much for the 10 out of 10 score, very much appreciated.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

Rachael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lovely small hotel
Really lovely stay. Staff very helpful & welcoming. Rooms clean Perfect for our visit to Wimbledon. I don’t think you should have to pay for parking if staying at the hotel.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 14 lug 2023
Dear Rachael, Many thanks for taking the time to post your comments, glad to read that you enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back to The Lodge Hotel soon.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

mark

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 31 ago 2023
Dear Mark, Thank you very much for the 10 out of 10 score, very much appreciated.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

8/10 Buono

vance

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfy and convenient
The Lodge is comfortable and convenient. Larger than it seems, but feels like a boutique hotel.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 14 lug 2023
Dear Vance, Thank you very much for taking the time to post your feedback, very much appreciated.Kindest regards,Younis HassanGeneral Manager

10/10 Eccellente

Nate

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fabulous stay
Fabulous hotel! We chose this location due to proximity to Wimbledon (we attended the tournament 2 days), but it was a very short walk to the underground to get to city centre. The staff were fantastic - took our bags to the room and let us check in (very) early for a small fee which was much appreciated after a long flight. The room was spotless and they have fanatic toiletries. The breakfast was not included but we did eat a few days and the spread is very expansive and imo worth the £15. There is a grocery store close by as well, with a mini fridge in the room.
Soggiorno di 6 notti a giugno 2023
Risposta di The Lodge Hotel, il giorno 11 lug 2023
Dear Nate, Thank you for your excellent review of The Lodge, Putney. Feedback like yours is why we are passionate about being hoteliers. Kind regards,Younis HassanGeneral Manager