Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 1629 su 2912 recensioni" "
10 - Eccellente
1.629
Valutazione di 8 - Buono. 583 su 2912 recensioni" "
8 - Buono
583
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 314 su 2912 recensioni" "
6 - Soddisfacente
314
Valutazione di 4 - Scarso. 185 su 2912 recensioni" "
4 - Scarso
185
Valutazione di 2 - Terribile. 201 su 2912 recensioni" "
2 - Terribile
201
8,8/10
Pulizia
8,6/10
Personale e servizio
8,2/10
Servizi
8,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,4/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
stefano
Viaggio di lavoro
12 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Hotel Iconico di Los Angeles.
Bar aperto H24, dentro c'è un po' di tutto, ristoranti, negozi, sale per conferenze. Le camere sono un po' datate. Consigliato anche solo per il panorama mozzafiato che si gode dagli ascensori
stefano
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Customer Service, il giorno 16 dic 2023
Stefano, grazie per aver espresso il tuo apprezzamento per The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, una vera icona di Los Angeles. Siamo lieti che tu abbia apprezzato la varietà di servizi all'interno, inclusi punti ristoro e negozi al dettaglio. D'ora in poi, prenderemo in considerazione il tuo commento sulle camere mentre lavoriamo per miglioramenti. Il tuo feedback, soprattutto sulla vista panoramica mozzafiato offerta dai nostri ascensori, è davvero apprezzato. Speriamo di darvi il benvenuto presto.
8/10 Buono
Maurizio
Viaggio di coppia
24 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
struttura datata in contesto business ma nel contesto buona sistemazione
Maurizio
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
8/10 Buono
Ivan
25 ago 2022
Ivan
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
10/10 Eccellente
Indra
25 feb 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was good
Indra
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022
Risposta di Marianna, il giorno 25 feb 2022
Thanks for the great score. We appreciate your business!
10/10 Eccellente
Chastity
Viaggio con la famiglia
2 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I enjoyed the dining options as well as the spa, gift shop and hair/nail salon.
Chastity
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 2 mag 2024
Chastity, it's delightful to learn that you enjoyed various amenities at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We strive to provide a wide range of conveniences and services for our guests to make their stay more luxurious. Next time you visit, do explore the rest of our excellent facilities as well!
4/10 Scarso
shannon, seattle
Viaggio di gruppo
2 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
The hotel was totally unprepared for our convention of 2000 people. There were hour long waits for food service. They were understaffed. They consistently ran out of food and beverages. The LA Prime restaurant overcooked the sea bass and the drinks were poorly made. The only saving grace was that the rooms were comfortable.
shannon
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 2 mag 2024
Shannon, we regret that your experience during the convention did not meet expectations. We acknowledge the delays in service and appreciate your patience. The issues with the food and beverages at our restaurant are concerning and we will aim for improvements. It’s encouraging to hear, however, that you found the rooms to be comfortable. We're committed to offering a better service for future conventions. Thank you for your feedback.
10/10 Eccellente
Mercedes
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
convenient location
Mercedes
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 1 mag 2024
Mercedes, it's terrific to hear you found The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles to be conveniently situated. We're grateful for your feedback and look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Buono
Keping
Viaggio con la famiglia
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Good location close to Metro Union Station, the bed is terrific, very comfortable. The building is a bit old.
Keping
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 2 mag 2024
Keping, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites in Los Angeles and taking time to share your positive review. We are thrilled to know you found our location convenient and appreciated the comfort of our beds. As for our hotel's style and architecture, while it carries an element of distinct charm, we constantly strive to maintain and update our facilities for the optimal guest experience. Looking forward to your next visit.
10/10 Eccellente
Caitlin
Viaggio di coppia
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The lobby was gorgeous! The rotating restaurant at the top was so cool! The staff was incredibly helpful and kind.
Caitlin
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 1 mag 2024
Caitlin, it's delightful to hear about your wonderful experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're thrilled you appreciated our stunning lobby and unique restaurant at the top. It's also fantastic that our team members were able to assist you and provide kindness throughout your stay. We hope to serve you again in the future.
2/10 Terribile
Raenisha
30 apr 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia
Raenisha
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 3 mag 2024
Raenisha, we're genuinely sorry to hear that your recent experience with us did not meet expectations. We would appreciate any details you could provide about what could have been better during your stay, as we're always looking for ways to improve our services. Thank you.
10/10 Eccellente
Patty
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Patty
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 1 mag 2024
Patty, it's wonderful to hear you had a memorable experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We appreciate your fantastic rating and look forward to the opportunity to serve you again in the future. Safe travels!
4/10 Scarso
Kashif
Viaggio di coppia
29 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The place is good to stay but the restaurants did not have good service and food!
Kashif
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 1 mag 2024
Kashif, it's disappointing to hear that you were not entirely satisfied with your dining experiences. We constantly aim to deliver exceptional service and quality at our eateries. Your feedback helps us focus on what needs improvement. We hope to have another chance to make a better impression on you in the future.
10/10 Eccellente
Armando
Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
29 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Would stay again!!
Armando
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 30 apr 2024
Armando, it's wonderful to hear that your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles was enjoyable enough to have you consider returning. Our team appreciates your kind review and we're already looking forward to your next stay!
10/10 Eccellente
CARLOS LUCIANO MARTINEZ
Viaggio con la famiglia
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Excel rente muy recomendable
Solo que el precio del estacionamiento es muy elevado en eso podrían mejorar mucho
CARLOS LUCIANO MARTINEZ
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 30 apr 2024
Carlos, es fantástico saber que tuvo una estadía recomendable en The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Ángeles. Le agradecemos que nos indique áreas en las que podemos mejorar nuestros servicios, en particular, analizar nuestras tarifas de estacionamiento. Su satisfacción es nuestra prioridad y sus comentarios son parte integral de nuestros esfuerzos de mejora continua. Esperamos ansiosamente su regreso.
10/10 Eccellente
Veronica A
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Veronica A
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 30 apr 2024
Thanks for the outstanding rating, Veronica!We're delighted your time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.
10/10 Eccellente
JAMES
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Came for the restaurant as well! La prime, great service!
JAMES
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 29 apr 2024
James, thank you for sharing your experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're delighted to know that you enjoyed dining at La Prime and appreciated our friendly team members. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
2/10 Terribile
Lady
Viaggio di gruppo
27 apr 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The suite was horrible. The couch bed had no sheets and a dirty mattress. The shower drain was severely clogged and filling up with water. Disgusting
Lady
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 27 apr 2024
Lady, it's regrettable to learn about the inconveniences you encountered during your stay. We strive to offer our guests a great experience, and it's clear that we fell short in this instance with cleanliness and maintenance. This feedback has been noted and brought to the attention of our team so improvements can be made. We value your input and are hopeful we'd have the opportunity to serve you under better circumstances in the future.
8/10 Buono
Matthew
Viaggio di coppia
25 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall it was a decent stay. Only stayed for one night but didn’t have any issues
Matthew
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 26 apr 2024
Matthew, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles during your visit. We're glad to know that you had a trouble-free stay, even though it was brief. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for a more extended stay in the future.
6/10 Soddisfacente
Fernando
24 apr 2024
Parking fees
Fernando
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 25 apr 2024
Fernando, it appears there was discontent regarding parking fees. Please note, our aim is to provide competitive rates while maintaining superior services. We appreciate your input and take all feedback seriously for future improvements. We hope to welcome you back soon for a better overall experience.
10/10 Eccellente
Anna
Viaggio di coppia
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The suite was wonderful, and the view at night was AMAZING.
All staff employees were friendly, especially those is the Bonaventure brewery.
It was a great was to celebrate my husband’s 50th birthday!
Anna
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 24 apr 2024
Anna, it's wonderful to know that The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles lived up to your expectations for your celebrations. It's heartening to hear that the suite and stunning night views added plenty to your experience. We're glad our team members, particularly at the Bonaventure brewery, added warmth and friendliness to your visit. We hope to see you again in the future for more memorable celebrations.
10/10 Eccellente
Simran
23 apr 2024
Simran
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 25 apr 2024
Simran, it's wonderful to hear you had a fabulous stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We immensely appreciate your stellar rating and are thrilled that your experience left a positive mark. We're keen to provide the same delightful experience on your future visits. Safe travels!
8/10 Buono
Matthew, New York
Viaggio di lavoro
21 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good hotel, the area is not the hotel’s fault but was very unsafe with a too many homeless people.
Matthew
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 23 apr 2024
Matthew, we're pleased to hear you found The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles to be satisfactory. Your remarks about the external surroundings are regrettable. While this falls outside our control, we understand your concerns. We trust that inside the hotel, our dedicated team ensured you felt secure. Your feedback is greatly appreciated.
10/10 Eccellente
Otis
19 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
…
Otis
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 apr 2024
Thanks for the perfect rating, Otis!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles.Have a wonderful day!
10/10 Eccellente
Melanie
19 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Melanie
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 apr 2024
Melanie, thank you for leaving a top-rated score for The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We are pleased to learn that your stay met your expectations. Please consider us for your future visits to Los Angeles, as we would be delighted to continue providing top quality service.
10/10 Eccellente
Slaton
18 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely place
Slaton
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 19 apr 2024
Thank you for this excellent rating, Slaton!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.
10/10 Eccellente
Sahana
16 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean property with comfortable beds near downtown LA.
Sahana
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
4/10 Scarso
Kimberlee
Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
16 apr 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
My experience was terrible. The hotel cancelled my reservation even though Expedia had it confirmed on their end. No one had proper reasoning as to why it was cancelled and I had to rebook the day of and pay extra. No one as helpful. Wifi was terrible and made me go downstairs to get the "password" and when I got downstairs, they stated I could dial '0' on the phone and it would have been given to me. Everything had been such a hassle and inconvenience to me that day. I would never come back.
Kimberlee
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 apr 2024
Kimberlee, your experience of reservation issues and inconsistent communication is not reflective of the smooth service we aim to deliver. While it's disappointing to hear about the trouble you had with obtaining the Wi-Fi password, we can assure you that we are taking your comments seriously. We would appreciate a chance to make your next stay free from complications and to deliver the hassle-free experience you expect from us.
10/10 Eccellente
Marco
Viaggio con la famiglia
15 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Daily fine to park valet
Marco
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 15 apr 2024
Marco, it's wonderful to hear that you had a positive experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We take note of your feedback about valet parking services. We strive to offer a balance between premium services and cost-effectiveness. It is our hope this service brings added convenience to your stay. We look forward to your next visit.
10/10 Eccellente
Giselle
Viaggio con la famiglia
15 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good hotel
Giselle
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 15 apr 2024
Giselle, it's wonderful to hear that you found the Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, to be a great choice for your stay! We hope to have the opportunity to welcome you back soon for another pleasant experience.
10/10 Eccellente
Dilip
14 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dilip
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 apr 2024
Dilip, it's fantastic to hear that your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles met your expectations. We hope to be your choice of accommodation on future visits to Los Angeles.
10/10 Eccellente
Charles, Middlesex
12 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Charles
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 14 apr 2024
Charles, thank you for choosing The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles, and for taking the time to rate us. We're delighted to see we met your expectations and look forward to your next visit.
8/10 Buono
Anand
Viaggio di coppia
12 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Decent hotel. Good location
Anand
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 14 apr 2024
Anand, it's wonderful to hear you found the location of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles advantageous. We appreciate your feedback and hope we can welcome you back in the near future. Thanks for choosing us!
2/10 Terribile
Amal, South ozone Park
12 apr 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Property is old and smells
Amal
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 13 apr 2024
Amal, thank you for sharing your insights. It's unfortunate that your experience didn't meet your expectations. We continually strive to maintain and improve our facilities, ensuring we meet the diverse needs of our guests. Your comments about the property will guide us as we aim to enhance our guest experience.
10/10 Eccellente
Christian
Viaggio di coppia
10 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Elegant lobby, only downside was the price for overnight parking.
Christian
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 12 apr 2024
Christian, we're glad to hear you appreciated the sophistication of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles' lobby. We understand your concern about the overnight parking costs. Rest assured, we continually assess this part of our hotel services to make sure we provide the best balance of quality and cost-effectiveness for our guests. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Eccellente
Teanna
10 apr 2024
Teanna
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 1 mag 2024
Teanna, thank you for your excellent rating of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're delighted to know your stay was enjoyable. We're looking forward to your next visit.
8/10 Buono
Deepti
10 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Deepti
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 12 apr 2024
Deepti, it's great to see you enjoyed your stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Nothing makes us happier than knowing our guests are leaving with delightful experiences. We hope to host you again in the future for another memorable visit.
10/10 Eccellente
Amanda
10 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Amanda
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 12 apr 2024
Amanda, we're delighted to know you had a five-star experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Our team members work hard to ensure our guests have exceptional stays. Next time you’re in Los Angeles, we look forward to welcoming you back for another stellar visit!
10/10 Eccellente
Wichuon
9 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wichuon
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 12 apr 2024
Thank you for the perfect rating, Wichuon!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!
8/10 Buono
Rodrigo
9 apr 2024
Rodrigo
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 30 apr 2024
Thank you for the great rating, Rodrigo!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We'd like to share an even better experience with you soon.
8/10 Buono
Angel
7 apr 2024
Angel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 29 apr 2024
Thank you for the 4-star rating, Angel!We are delighted to see that you had a wonderful time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you!
10/10 Eccellente
Jacy
Viaggio di gruppo
7 apr 2024
Mi è piaciuto: Servizi
Beautiful clean property
Jacy
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 8 apr 2024
Jacy, it's delightful to read you appreciated the cleanliness and beauty of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Thank you for sharing your experiences, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
10/10 Eccellente
katsuzawa
7 apr 2024
katsuzawa
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 27 apr 2024
Thank you for the 5/5 rating, Katsuzawa!It's excellent you enjoyed your time at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.
10/10 Eccellente
William
6 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Classy hotel with striking distance of many cool things in DTLA
William
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 7 apr 2024
William, thank you for your kind words about The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We're thrilled you enjoyed our convenient location and found our establishment to be stylish. It’s our hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
10/10 Eccellente
Ismael
Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
6 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Is a good place clean easy access the side walk really clean I hope don’t permit getting dirty area I like to walk around the building.
Ismael
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 6 apr 2024
Ismael, thank you for your appreciative review of The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. Our focus on cleanliness and providing easy access is meant to ensure every guest's comfort, and we're thrilled that you enjoyed exploring our surroundings. We continuously strive to maintain the cleanliness of our proximity. Your feedback is priceless, and we look forward to welcoming you back soon.
6/10 Soddisfacente
Ryan
5 apr 2024
Mi è piaciuto: Servizi
Just had a lot of problems with room… really love the views . But room needs update while I was there I went to open shade whole thing fell down just. Not great.
Ryan
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 5 apr 2024
Ryan, thank you for your feedback. It's unfortunate that you experienced issues with your room; your comfort is always a top priority. However, we're glad you were able to appreciate the splendid views our location offers. We'll take your comments into consideration as we continually strive to enhance our guest experience.
10/10 Eccellente
Paul, Keene
5 apr 2024
Paul
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 25 apr 2024
Paul, thank you for your recent stay at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles and for sharing your perfect rating. We're thrilled to see that you found our hotel to your satisfaction and we hope we'll have the chance to host you again in the future.
10/10 Eccellente
Gabriel
5 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Convenient location to Dodger game
Gabriel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 6 apr 2024
Gabriel, it's wonderful to know you found The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles's location advantageous for attending a Dodger's game. Thank you for letting us know. We sincerely hope to welcome you back for any future games or visits to our city!
8/10 Buono
SAEKO
4 apr 2024
SAEKO
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 25 apr 2024
Saeko, it's excellent to see that you had a positive experience at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles. We are grateful for your rating and hope to make your next visit even more memorable.
8/10 Buono
marìa, tampico,
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
3 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
LAS HABITACIONES SON PEQUEÑAS.
MUY BIEN UBICADO Y TODO LO DEMÁS EXCELENTE
marìa
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 6 apr 2024
María, gracias por tu reseña. Nos alegra saber que la ubicación de The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Ángeles le resultó conveniente y que su experiencia general fue excelente. Si bien nuestras habitaciones están diseñadas pensando en la comodidad, entendemos que las preferencias pueden variar y nos aseguraremos de que sus comentarios se tengan en cuenta. Apreciamos sus comentarios y esperamos darle la bienvenida pronto.
10/10 Eccellente
cesar sergio espronceda
1 apr 2024
cesar sergio espronceda
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 apr 2024
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Cesar! We hope to see you again soon at The Westin Bonaventure Hotel & Suites, Los Angeles so we can share yet another amazing experience!