Esterni

Recensioni per Motel 6 Oceanside, CA

2 out of 5
Motel 6 Oceanside, CA
3708 Plaza Dr, Oceanside, CA

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 287 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 202 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 175 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 141 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 201 su 1006 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

5,8/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Fabrizio, Milano

Non mi è piaciuto: Servizi
Il motel è nella media…le camere erano pulite, ma il Wi-Fi era inesistente. Non prendeva nelle camere!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 24 ago 2023
Ciao Fabrizio,Qui al Motel 6 cerchiamo sempre di fare meglio. Siamo spiacenti di apprendere che non ti è piaciuto il tuo recente soggiorno e vorremmo scusarci per il fatto che la tua esperienza non è stata buona come avrebbe potuto essere. Ci piacerebbe avere la possibilità di farci perdonare, quindi speriamo di rivederti presto.Lilith#Team6

4/10 Scarso

AJ

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Room seemed dirty and bed was uncomfortable!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Lourdes

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Felt very unsafe. Hotel gets the job done for a quick in and out but people all night walking around, arguing, smoking. Obvious, illegal activity going on. Place is outdated and dirty.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

4/10 Scarso

Andres

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was to small and alot of drugies in area
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 apr 2024
Hi Andres, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Erica

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
The guests in the room next to us continuously banged on the walls and were smoking pot all night. It was so bad we checked out a day early and found another place to stay.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Erica,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Mary

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Poor wifi signal
Soggiorno di 14 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Mary,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Spencer

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Austin

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I checked in room looked like it needed swept. There was no microwave or mini fridge. After bout three minute after calling front desk about fridge and microwave. I went and checked out. And was not able to get refunded. Still waiting to hear from Expedia about refund.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Christopher, San Diego

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Christopher, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Chris

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s a motel 6, you get what you pay for. Stained sheets, outdated rooms, fighting neighbors at 2am. Loud tvs all night. Homeless people on the grounds. I certainly wouldn’t put my family here, but if cheap and a shower is all you need this is your place!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Hilary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Senyo

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Wouldn’t even know where to start. I’m just thankful the front desk was helpful in refunding the rest of my money after the first nights stay. Ugh never again!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Mary

Wifi connection weak and intermittent. Frustrating.
Soggiorno di 14 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Mary,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Rina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This place was very dirty and the staff was unwelcoming and rude. Worst experience!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Rina,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

8/10 Buono

Javier

It was okay:)
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 apr 2024
Hi Javier, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Jleigh

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 4 apr 2024
Hi Jleigh,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Kevin

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 4 apr 2024
Hi Kevin, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Jleigh

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Jleigh

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We arrived late...11ish pm. The clerk said my reservation was cancelled because we didn't call or check in by 6pm. I had no idea we needed to check in by a certain time. 😳 Thankfully we were still able to get a room. The motel seemed a little sketchy the night we arrived. There was people out and about in the parking lot. A guy waiting outside on a bike. After reading other reviews, I was a little on edge about our stay. The rooms were very small. The sink was clogged. They gave us 3 towels for 4 people. The beds felt extremely used. When we sat on our bed, it felt like we hit the box spring. I had 2nd thoughts about our stay after we checked in. But I already paid in full. And didn't want too look for another room elsewhere. After all it was just a place to sleep. So we stayed. Although it felt unsafe, we had an ok stay. Minus the uncomfortable beds. We stayed an extra night because family came into town. I asked for our room to be cleaned but they didn't clean our room. We went to the beach & wanted to come back to shower & get ready. But I had to go to the office to get some clean towels & tissue. Our floor had sand from our previous beach day. It was annoying but we made it work. Overall, we got what we paid for. $80 a night. A place to sleep. Even if it was with one eye open. 😬
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Jleigh,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Veronica

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Our beds had stains, the shower had hair in it. The shower and toilet we're nasty, we went and got bleach to feel clean. The floors were full of dirt and crumbs.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Veronica,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Tina

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 mar 2024
Hey Tina, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Nohely

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 mar 2024
Hi Nohely,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 Scarso

christina

Mi è piaciuto: Personale e servizio
I have not received my deposit.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Ceci

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Martin

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 mar 2024
Hi Martin,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Laura

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This is a grubby motel.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 mar 2024
Hi Laura,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Erica

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean and quiet
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi Erica,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Tenaya, Spring Hill

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
You couldn’t pay me to come back to this place.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi Tenaya,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Hilary

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Easy parking was great The mattresses on both beds were totally uncomfortable lumpy and hard could feel the springs. The bathroom smelled awful (like crap and the room smelled like cigarettes
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi Hilary,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Brian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The area is littered with homeless and right when you pull up they start walking around checking you and your belongings out. Super sketchy and I dont recommend staying here.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi Brian,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Keia

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

4/10 Scarso

Evelin

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The A/C didn’t work lol
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Evelin,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Ghada

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 mar 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Steven

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Too small
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 20 feb 2024
Hi Steven, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Colleen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This hotel is terrible.. I didn’t feel safe to go outside at night and the room was not very comfortable or clean. Will not go there anymore.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 20 feb 2024
Hi Colleen, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Al

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room was SO FILTHY it was incredible. With my body heat the bed got warm & then the most INCREDIBLE ROTTEN SMELL STARTED TO COME OUT. So bad, that it woke me up. Even for free, nobody should stay at this DUMP!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 13 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Eccellente

Gerard

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Kim, Fresno

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Horrible property. The mattress was destroyed, the shower so small that I couldn’t lift my leg to wash without falling (I’m 175 lbs), and vagrants walked the property all night. Will never stay here again. The area was nice though.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 6 feb 2024
Hi Kim, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Jacob

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I left my Fitbit there. The cleaners went in after to clean when we checked out. I called and told them I know I left it there and they said the cleaners didn’t see anything. Which the front desk lady even stated the wrong room number back to me. So I know they’re lying. I didn’t expect anything more from that place though.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Enrique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Veronica

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Alexis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Gina, Calimesa

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Lots of homeless lingering the area. People in cars. I wasn’t bothered by any one of them. Person next door was smoking cigarettes in their room. I knocked on door and told them to smoke outside. The smoke was coming in my room. Obviously it’s a no smoking area. The room did NOT have heating. Office gave me a portable heater that did NOT work. Rooms need to be checked periodically. Check the mattresses as well. I stayed the prior week and had to sleep diagonally because I would have fell off the bed due to mattress damage like broken springs. I was visiting out of town. Definitely won’t be staying there again. No compensation for nothing. Do better Motel6. Worst visit and I did NOT enjoy my stay. I will NOT be back.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 20 gen 2024
Hi Gina, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Blake

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

4/10 Scarso

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Anthony

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

4/10 Scarso

Kujo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Top 5 worst motels I’ve stayed in. Property had moldy dog feces all around the perimeters. Our room was covered in dust (we took photos and videos, it was that bad.) There was a DISGUSTING white/yellow substance on the bed ruffle, easy for anyone to see. There were dusty bunnies and hair under the sink area. The floor of the shower was stained like someone had dyed their hair in there and they didn’t both trying to get rid of it. One bed was completely sagged in and springs in our backs. Thankfully we had a second bed that wasn’t nearly as bad, but it was next to the window. The person above us was smoking in their room and paced nonstop from 12-5 am. When we had finally had it, we called the front desk to ask them to intervene, they were completely rude to me. They said “you should have called about smoke smell when you checked in” when I clearly stated it was happening AT THAT MOMENT. they hung up on me when I tried explaining how the person above us was making so much noise all night it was disturbing us and our dogs. I’m surprised this property and the one we stayed at the night before are even capable of holding the “motel 6” banner.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Kujo, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6

10/10 Eccellente

Irvin

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Veronica

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Elizabeth

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dont stay here
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 2 gen 2024
Hi Elizabeth, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6