3 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Recensioni per Select Club at Sandos Caracol All Inclusive - Adults Only Area

4 out of 5
Select Club at Sandos Caracol All Inclusive - Adults Only Area
Carretera Chetumal Pto Juarez, Km295, Solidaridad, Playa del Carmen, QROO

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 273 su 789 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 246 su 789 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 144 su 789 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 75 su 789 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 51 su 789 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,2/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2020
Risposta di Warren B, il giorno 31 gen 2020
Muchas gracias por haber elegido Sandos Caracol como destino vacacional y por el tiempo empleado en compartir sus comentarios. Warren B Web Relations Manager Sandos Caracol Eco Resort

8/10 Buono

CONCETTA, NAPOLI

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
TUTTO PERFETTO AD ECCEZIONE DELLA SPIAGGIA
E' STATA DAVVERO UNA BELLA ESPERIENZA, RESORT COMPLETO IN TUTTI GLI ASPETTI E PERSONALE CORDIALE ED ATTENTO. L'UNICO NEO E' RAPPRESENTATO DAGLI SCOGLI PRESENTI A BORDO BATTIGIA CHE LIMITAVANO L'USO DELLA SPIAGGIA MA IL RESTO DAVVERO PERFETTO
Risposta di Sandos_Caracol, il giorno 23 ott 2015
Muchas Gracias por sus comentarios, nos alegra saber nuestro staff y servicios pudieron contribuir para brindarle unas excelentes vacaciones. Esperamos tenerle de vuelta pronto en su próxima visita al Caribe Mexicano. Saludos Cordiales.

8/10 Buono

Domenico, Cosenza

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel particolarmente interessante e gradevole per la sua collocazione nella natura locale. Grande la disponibilità e la gentilezza del personale. La ristorazione è stata più che accettabile.
Risposta di La Gerencia, il giorno 2 ott 2015
Estimado Domenico, ¡gracias por alojarse con nosotros! Nos preocupamos mucho por hacer que la estancia de nuestros huéspedes sea lo más agradable posible, por lo que agradecemos sus comentarios.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Consiglio alla grande
Non mangiate al ristorante giapponese,per il resto e' un resort stupendo. Consiglio la formula only adults per chi rientra nella fascia di età.

10/10 Eccellente

lucky, milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Paradiso unico nella giungla
Posto meraviglioso, pulito, ampio, moderno, cibo ottimo, stanza bellissima e pulita, servizi impagabili, natura incontaminata, organizzazione davvero ottima. Ricco di ristoranti, piscine, passeggiate da fare, intrattenimenti, ristoranti, natura e animali bellissimi. Ci tornerei subito e non trovo difetti a questo resort. Forse dovrebbero far rimuovere le rocce davanti alla spiaggia per rendere più accessibile il mare. Basterebbe una ruspa e un piccolo investimento.

10/10 Eccellente

Andrea, Cagliari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissima struttura
Comincio la recensione consigliando assolutamente di acquistare una camera del pacchetto SELECT CLUB (piscina dedicata, zona mare dedicata, reception dedicata e servizio in camera 24h mangiare compreso, free frigo bar in camera, e vasca idromassaggio in camera secondo il tipo di camera scelta. Questo per chi non viaggia con bambini e per chi passa molto tempo nel resort. Altrimenti salto a Playa del Carmen, in taxi 14 $, ed acquistate le escursioni dai ragazzi italiani di CARIBE VIAGGI, 5 avenida, incrocio calle 32 o 34, non ricordo bene, praticano ottimi prezzi e forniscono ottimi consigli. Sempre da loro puoi acquistare il trasnfer da e per Cancun. Tornando al Sandos la struttura è pulita il personale stracortese, lavorano in funzione di non far mai mancare niente al cliente. Il resort è immerso nella foresta ed è pieno di animali (scimmiette, coati, ecc...). Solo è un può fuorimano da Playa... Tornando ai ragazzi della CARIBE, vi consiglio di acquistare le escursioni da loro. Hasta luego.... Andrea

10/10 Eccellente

Riccardo & Ross, Dublino, Co. Dublino, Irlanda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Una vacanza meravigliosa uno staff eccellente
Un resort davvero bello, stanze spaziose,nuove e pulitissime. Noi abbiamo soggiornato nel Select Club davvero consigliato se volete spazi tranquilli inclusa la colazione e il pranzo a la carte nel rist Brasiliano e settore esclusivo in spiaggia con beach club. Ottima qualità del cibo in tutti i ristoranti con una particolare eccellenza nel Riviera (Seafood)) e nel los lirios, davvero elegante. All inclusive nel vero senso della parola con abbondanza e qualità nei cibi e anche nelle bevande, Mojito a go go, grazie Oscar del bar in spiaggia Club Select. Una nota negativa è che per pranzo non c'e nulla vicino alla spiaggia,bisogna andare al buffet Laguna o Toscana o bar Nido che si trovano nella zona ricevimento, una lunga camminata se sei in spiaggia a prendere il sole e nel Beach Club Select a disposizione c'e solo un piccolissimo beffet di paninetti e tramezzini che a mio parere andrebbe seguito meglio, infatti era sempre mezzo vuoto. Grazie a tutto lo staff che e la vera differenza di questo resort,tutti gentilissimi, col sorriso e sempre pronti a servirti in ogni modo, e con una mancettina c'e anche una marcia in piu. Grazie Ingrid (Ricevimento club select) Abel e Hercules del centro nautico, grazie al gentilissimo Roberto Rist. Brasiliano e ai ragazzi delle colazioni Club Select Paty,Mario Isidro Rene e Adriana. Grazie mille per il trattamento speciale avuto da Cesar del Rist Riviera e al mitico e gentilissimo Humberto che ci ha coccolato durante tutto il soggiorno Grazie!

10/10 Eccellente

Mauricio Garcia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Muy relajante viaje de fin de semana muy rico todo
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 3 mag 2024
Queremos agradecerle mucho por compartir con nosotros sus comentarios respecto a su reciente estancia en nuestro hotel, fue realmente un placer haber sido su anfitrión y esperamos que nuestros servicios y equipo de trabajo hayan estado a la altura de sus expectativas.

8/10 Buono

Yolanda

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La propiedad es muy bonita y la comida muy buena. La recepción y registro fue tardado y el personal de recepción y servicio al cliente fue deficiente y muy poco amable
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 25 apr 2024
En nombre de nuestro equipo, le agradecemos por tomarse el tiempo para reunir los detalles de su experiencia de vacaciones en Sandos Caracol Eco Resort en este momento. Su opinión honesta es una referencia valiosa para otros clientes que están pensando quedarse con nosotros, por lo que agradecemos profundamente el tiempo que se está tomando para compartirla.

6/10 Soddisfacente

Karl

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The Eco aspect was pretty cool however the aging property shows its age with broken walkways, sunken access and trip hazards. It was a little strange how early the bars closed and how often they ran out of ice. Also the warm beer was definitely an issue. The only ice cold beer was from our rooms bar fridge and our trip to Cozumel. We paid for the Adults Only side that is supposed to include Select Club check-in however we were turned away when we got there because he was closing. They sent us back to the main lobby to get in line for the general check-in. That's not a big deal but very inconvenient for our older family members with limited mobility.
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 10 apr 2024
On behalf of our team we thank you for taking the time to put together the details of your vacation experience at Sandos Caracol Eco Resort.We apologize for any impression you may have at our hotel at this time, our priority is to provide excellent customer service throughout your stay.All your observations have been sent to the General Management of the complex since guest satisfaction is our priority and rest assured that we will constantly strive for excellence in our services.

6/10 Soddisfacente

Claude

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Chambre au premier niveau disponible. Près de la piscine, par contre un peu loin de la plage. Chambre propre mais très ordinaire, toilettes trop petite et douche beaucoup trop petite, pas très pratique. Très déçu de nos chambres. Le personnel très gentil et souriant et très accueillant.
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 11 apr 2024
Realmente sentimos leer que no cumplimos con sus expectativas, como parte de una familia única siempre nos esforzamos por ver nuestros puntos fuertes y trabajar en equipo para mejorar en los débiles, por favor tenga la bondad de aceptar nuestras disculpas si en algún momento no la hicimos sentir como esperaba.Agradecemos su confianza y puede tener la seguridad de que haremos nuestro mejor esfuerzo para mejorar cada día aun más.

6/10 Soddisfacente

Richard

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
We arrived at 8:30 PM and where not told we could not check in at the Adult Only check in as they where closed but we where staying that area. We where in the Adults Only area of the resort, there is no buffet for evening supper forcing you to the regular buffets with all the kids running around. At night you had to go to the regular bars or all the way to the beach for a drink. You can only book A La Cart resturants on the day you want to go forcing you to stay up past midnight and then using there app that most senior's do not now how to use.
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 11 apr 2024
On behalf of our team we thank you for taking the time to put together the details of your vacation experience at Sandos Caracol.We apologize for any impression you may have at our hotel at this time, our priority is to provide excellent customer service throughout your stay.All your observations have been sent to the General Management of the complex since guest satisfaction is our priority and rest assured that we will constantly strive for excellence in our services.

8/10 Buono

Eric, Bryson

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This is a very large resort and lots of walking is required. Very quiet at night, no real place to sit and have a nice drink after hours. Pretty much a ghost town after midnight. They are very happy to give rides if required and staff will a friendly!
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 10 apr 2024
What a wonderful pleasure for us to know that you fully enjoyed a wonderful vacation, it is a true pride, since it makes us feel full of energy to continue working every day to provide the best service.At the same time we greatly appreciate your comments to improve some of our services, it is through comments like yours that we can improve all aspects of the resort.

6/10 Soddisfacente

Elaine

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Check in took over 3 hours! And it was difficult to make reservations at the restaurants. The property was great but it's huge. We stayed in the adults only section and it was a long walk to meet up with family members with kids.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 10 apr 2024
What a wonderful pleasure for us to know that you fully enjoyed a wonderful vacation, it is a true pride, as it makes us feel full of energy to continue working every day to provide the best service.At the same time we greatly appreciate your comments to improve some of our services, it is through comments like yours that we can improve all aspects of the resort.

8/10 Buono

Nokoni

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The resort property was amazing with lots of native wildlife and beautiful plants. Very much enjoyed the adults only sections and the food was good. Only complaint was the difficulty getting reservations, particularly difficult at the fogo de Brazil and teppanyaki restaurant, a separate reservation process and huge lines in the heat. Other reservations cannot be made a head of time and had to get on the app at midnight to find availability. Staff was very friendly and a special shout out to Ignacio at the adults only bar on the beach!
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 18 mar 2024
Thank you for sharing your experience about the positive aspects of your stay, such as the native wildlife, adults-only sections, and delicious food.We will follow up to improve the reservation system in restaurantsWe are happy to know that the staff provided you with excellent service, such as Ignacio at the adults-only bar on the beach.Thank you for being part of us and we hope to welcome you once again in this your home.

8/10 Buono

Toni

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 18 mar 2024
Muchas gracias por su valoración, nos hubiera encantado conocer su opinión. Esperamos darle la bienvenida nuevamente.

2/10 Terribile

Andrew

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Might want to control wild animal population. Buffet was filled with chaos…rude visitors, rude kids. Would be nice to have another buffet for adult only side. Food was better at the adult pool side but every meal, breakfast and lunch took an hour or more. My wife and I have been to many parts of Mexico and this was the worse resort we have been too. Spend your money elsewhere…
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 4 mar 2024
We appreciate the time you take to give your feedback, as it helps us reinforce and improve different areas.

2/10 Terribile

Laura Lee

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There was no hot water multiple days and the whole resort smells like sewer, the food in buffets is terrible and often not at proper temps and no labels! There is no traditional Mexican food whatsoever. Not even rice and beans. Staff doesn’t speak fluent English. We had a flight cancel and we called they said they would hold the reservation and we showed up they said we got marked as a no show! The cenotes are man made and you must wear a life jacket which are all broken buckles and in poor condition. Flies in food everywhere and the drinks are sugared up. Kids in adult only areas and food was left out all day and horrible! You must stay up till midnight to possibly get a booking in the restraints or wait in long lines to book only two days in advance. We booked a 10 day stay and left after 6 to another hotel. Nothing is as advertised! Do not go here! We have been trying to get a refund for our days we left and we are struggling to even have someone call us! You cannot get room service or anyone on the phone. We tried to get room service and had to call bell boy and then got reprimanded by the food service ppl when they called us and then waited an hour and a half for very very unappetizing food most days there was no bread or coffee and other amenities that should be provided at an all inclusive save your money. Do not stay here.
Soggiorno di 10 notti a febbraio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 29 feb 2024
We appreciate the time you take to give your comments, they will all be taken into account, as they help us improve and strengthen the service.

10/10 Eccellente

john

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a wonderful time at this property. We went in February. We stayed in the adults only section and I'm glad we did because the other reviews say it stinks near the swampy area and it did, probably from the sulfur of the swamp. The signage needs work as we had no idea what to do, or where to go for dinner. Breakfast and lunch, we ended up going to the Brazil place and we were told that it needed no reservations for dinner, but for dinner, it did. We ate at the Mexican buffet for the most part as the International buffet was not good. Those are the only 2 place you can eat dinner without reservations. The app refused to work for us, so we eventually went to the info place next to the fun center (with the Foosball and ping pong tables), and we did get reservation there for all the days remaining. We ate at the Mediterranean place one night, the Brazil Place the section night and the Teppenyaki (Japanese hibachi) place the next night. All these places severed the most excellent food. We did end up going to Tulum for a half day and it was quite busy but we still had a good time. We did book a bed on the beach for $99 dollars US, but it was unclear where we were to get that, so we ended up in the adults only section until lunch when we asked about that and we were in the wrong place. There are 3 beds in the other section that were reserved, so we ended up moving to that section and we got chicken wings and fries, chocolate covered strawberries, champagne and about 8 beers.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 29 feb 2024
We appreciate the time we dedicated to giving your experience and we know that we met your expectations. Thank you for your choice at Sandos Caracol.

6/10 Soddisfacente

Van

Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 20 mar 2024
Muchas gracias por su valoración, nos hubiera encantado conocer su opinión. Esperamos darle la bienvenida nuevamente.

8/10 Buono

Randall

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 10 notti a febbraio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 23 feb 2024
We appreciate the time we took to give you your experience and we know we met your expectations. Thank you for your choice at Sandos Caracol.

10/10 Eccellente

Celline Cardoso Almeida

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The resort is beautiful, lots of nature and animals (monkeys, turtles, coatis, iguanas, etc.). Sometimes it felt like I was in a cottage in the middle of the forest. Staff was very nice and helpful. The Los Lírios restaurant is amazing, the others not so much and it’s really hard to book the à la carte restaurants if you are not Royal Elite.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 15 feb 2024
Thank you for sharing your experience and knowing that I enjoyed your stay and nature, the application for restaurants is for everyone or with concierge support.

4/10 Scarso

Dale E

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very scenic. However the place was very smelly. Kids everywhere other than adult pool. Adults only in a very small area. Food was quite bad. Staff was great. Drinks were below average.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
Thank you for sharing your experience and we will follow up on each comment to provide better service.

10/10 Eccellente

Lorraine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I enjoyed the resort. Good food options for celiac. Managers and chefs really took care of that for me. I found the Adults Only areas to be fairly quiet and relaxing which is just what I wanted. Great snack and drink options at Adults Only beach bar. Awesome breakfast and lunch right at the poolside restaurant as well. There were a lot of animals roaming the resort and I really enjoyed that, and pretty much everything else about this place.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We appreciate the time we spent giving your comments and we know that we met your expectations. Thank you for your choice at Sandos Caracol.

4/10 Scarso

Deidra

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Property is nice and well maintained. The animals were a joy. Most staff is friendly. Getting food is horrible. They make you use an app that doesn't work. When you try to request a reservation in person always a long line and then told sorry nothing available. We only had 1 reservation for 7 nights. Also had to request towels every day. They never left enough, especially the night the water cooler leaked all over the floor. Also a long wait for a waitress for drinks. They did not have enough staff.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We are very sorry for not having met your expectations, we will follow up on each comment with the areas involved in order to grow as a hotel and provide better service.

6/10 Soddisfacente

Yevette Bates, pollocksville

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
This was our 7th time to the resort. Beautiful grounds and lots of unique animals. The shows are good have seen them multiple times and they have havent changed over the years. Still some super sweet employees. Downfalls are you have to stay awake to book restaurants on app which is very hard to do unless your up at midnight to book them. Or have to stand in long lines to book the ones not on the app. While we were there they were constantly out of certain foods so you had to keep changing what you wanted on the menu to order. The buffet lines were really long and people had to wait for hours to get meals. The toliets kept getting clogged so you had to wait for people to come your room to fix it. Wasn't the resort we were used too. Premium alcohol was very scarce. And Raquel at los liros the hostess was extremely rude and had worst attitude for being a hostess. Arguing with people and puffing in there faces. Even tried to make her smile and got a mad eye roll. The amount of tables vacant at restaurants we were able to book over our 10 day stay shows that staff were scarce making it harder on the ones working and the customers eating. Overall enjoyed the pool and seeing some of our friends but probably will not be returning unfortunately. We really have enjoyed this resort in the past just sad its gone downhill like it has.
Soggiorno di 8 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We are very sorry for not having met your expectations, we will follow up on each comment with the areas involved in order to grow as a hotel and provide better service.

2/10 Terribile

Helen

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We are very sorry for not having met your expectations, we will follow up on each comment with the areas involved in order to grow as a hotel and provide better service.

2/10 Terribile

gabriel

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Muy mal servicio de restaurante no avían abiertos asiendo línea y área de adultos es mentira porque ahí se mezclan con niños
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
Lamentamos mucho no haber cumplido con sus expectativas, daremos seguimiento a cada comentario con las áreas involucradas para poder crecer como hotel y brindar un mejor servicio.

2/10 Terribile

Nicholas

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We are very sorry for not having met your expectations, all comments are of utmost importance as they help us grow and strengthen different areas.

4/10 Scarso

David

Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We are very sorry for not having met your expectations, all comments are of utmost importance as they help us grow and strengthen different areas.

2/10 Terribile

Patricio Traversone Di

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We are very sorry for not having met your expectations, all comments are of utmost importance as they help us grow and strengthen different areas.

8/10 Buono

josh

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
Agradecemos el tiempo que dedico a dar su puntuación y saber que cumplimos con sus espectativas. Gracias por su elección en Sandos Caracol.

10/10 Eccellente

Cesar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I loved everything with the only one exception I was expecting a nice beach area and that was not the case
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We appreciate the time we spent giving your comments and we know that we met your expectations. Thank you for your choice at Sandos Caracol.

2/10 Terribile

shawn

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dirty rooms, no bottled water, they had a big office style water thing in the room that was broken. With the air conditioner on at full blast we were still sweating. The worst of all this is when we asked for help after a full day of traveling THEY DID NOTHING. We left after 24 hours of an 8 day paid stay. The blackmailed us to sign a form stating I wouldn’t review the property in order to get a refund. (Dirty play boys) then after all that they never gave us the refund. - if they dare refute any of this I will post pics, email conversations, and the “contract” they made us sign and never honored. Proving every word I have stated.
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
Thank you for sharing your experience and we apologize for the inconveniences we presented and rest assured that each point will be followed up so that it does not happen again with the areas involved.

8/10 Buono

Robert, Olathe

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We appreciate the time we took to give your rating and we know that we met your expectations. Thank you for your choice at Sandos Caracol.

8/10 Buono

Jean K, RICHMOND

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
We appreciate the time we took to give your rating and we know that we met your expectations. Thank you for your choice at Sandos Caracol.

6/10 Soddisfacente

Maria

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Lighting in the room was not good. The buffet needed more variety of food and maybe adding two lines so you don’t have to wait half an hour in line and the food needs lots of improving.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 feb 2024
Thank you for giving us your comments, as they are of utmost importance to us and to be able to provide us with better service.

4/10 Scarso

Claude Lawrence Hayes

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
As usual the property was nice but none rocky access into the ocean, some sand beach. Never had issues with bug bits before in 24 years of going to Riviera Maya area, this place I had 20 bug bits! when it rained at night ALL of the 5 restaurant that we went to the roofs leaked 4 of them leaded really bad. We had salmon one night it was the only meal that tasted good but it was not hot just warm. Bacon was rationed . The buffet was terrible. The service at all the restaurants / bars was poor at best. The indoor theater roof , Sports Bar area roof ,Lobby bar/Check in area roofs leaked . We were in the adults only section and there is no swim up bar at the pool and the Bar person was mostly missing, poor service.
Soggiorno di 10 notti a novembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 4 dic 2023
We appreciate the time you took to give us your comments and we deeply regret the inconveniences you had, we will follow up on each comment, as they help us to strengthen different areas and to provide a good service.

10/10 Eccellente

Carwain

Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 27 nov 2023
We appreciate the time you took to give us your rating and know that we met your expectations. Thank you for choosing Sandos Caracol.

8/10 Buono

Joseph

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
A little rough around the edges. Some moldy areas and building construction / renovation going on. Tip: walk around and see where they are working before you choose your room. The rooms are showing their age a bit - most of staff are very friendly.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 23 nov 2023
Dear Joseph. We greatly appreciate your comments and are working to improve and renovate the hotel, all comments are of utmost importance for our focus on improvements. Thank you for choosing Sandos Caracol.

2/10 Terribile

Julie A

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I will never stay here again. The only way to eat other than the buffet was to make reservations through the app and the app was not working and staff wouldn't help make reservations.I was there two weeks and did get one. But had to eat at the buffet which was not good. I complained about reservations but they didn't seem to care. Was the worst. This was my second stay here, I wanted to give this property a second chance, the first time was during COVID and thought it would be better. Boy was I wrong. I wouldn't recommend this property. And not much beach left.
Soggiorno di 14 notti a novembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 20 nov 2023
We are very grateful to receive your comments, as they are of utmost importance to improve or reinforce different areas. We will follow up on your comments.

6/10 Soddisfacente

Melinda Beth

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 20 nov 2023
Estimada Melinda. Agradecemos el tiempo que dedico a dar su puntuación y lamentamos no haber cumplido con sus espectativas.

6/10 Soddisfacente

MONICA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Deberian de poner más atencion en la comida
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 11 ott 2023
Estimada Mónica. Agradecemos mucho sus comentarios y estamos trabajando en ese punto para mejorar para ustedes. Gracias por compartir su experiencia.

6/10 Soddisfacente

Sandra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
The property is run down. There is only one cenote you can get into as the others are full of bugs and not clean. The water being stuck everywhere causes lots of bugs and mosquitoes. Needs to be cleaned. Service in the restaurants are not great. Waiters are not very friendly. They seem to be bothered when you ask for items or they don’t bring them.
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 16 set 2023
Dear Sandra. First of all, we very much appreciate the time you take to give your comments, we will follow up on each one of them, since all comments are of utmost importance.

10/10 Eccellente

Sonya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best !
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 19 ago 2023
For Sandos Caracol, satisfaction is very important and we are pleased to know that we achieved it during your stay. Thank you for your choice in us.

6/10 Soddisfacente

Maria Dolores Rodriguez de los

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
To much noise for the construction and not enough information about things we allow to do
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 19 ago 2023
Thank you for giving your opinion, I inform you that before making any renewal, the agencies are notified in advance, at the time of check-in they are explained that they must use the application, where the activities and schedules come from. We also have a concierge where they can help you for information.

10/10 Eccellente

Claudio Emilio Aguirre de la

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 15 ago 2023
Estimado Claudio, Es un placer saber que cumplimos con sus espectativas y esperamos pronto volver a hospedarlo. Gracias por su elección en Sandos Caracol.

8/10 Buono

Fransheska

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Resort is huge, lots of stuffs to do, food needs improvement, they need a different system to make reservations to the restaurants, some staff members needed more training on customer service.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 2 ago 2023
Dear Fransheska. We greatly appreciate your feedback and rest assured that we will follow up on each point. We will provide training to reinforce customer service, since your satisfaction is very important to Sandos Caracol.

8/10 Buono

Kristopher lee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 5 ago 2023
Thank you for spending your time to give your score, for us the satisfaction of the guests is very important. We hope to host you again in the future. Thank you for choosing Sandos Caracol.

8/10 Buono

Olha

Soggiorno di 9 notti a luglio 2023
Risposta di Sandos Caracol, il giorno 14 ago 2023
We appreciate the time we spend giving your opinion and knowing that we have met your expectations. Thank you for choosing Sandos Caracol.