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Valutazione di 10 - Eccellente. 350 su 1003 recensioni" "
10 - Eccellente
350
Valutazione di 8 - Buono. 327 su 1003 recensioni" "
8 - Buono
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Valutazione di 6 - Soddisfacente. 149 su 1003 recensioni" "
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149
Valutazione di 4 - Scarso. 82 su 1003 recensioni" "
4 - Scarso
82
Valutazione di 2 - Terribile. 95 su 1003 recensioni" "
2 - Terribile
95
8,0/10
Pulizia
8,0/10
Personale e servizio
8,0/10
Servizi
7,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,6/10
EcosostenibilitĂ
Recensioni
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
14 dic 2019
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 9 notti a dicembre 2019
Risposta di Gabriel Torre, Hotel Manager., il giorno 16 dic 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay, we look forward to welcome you back.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
27 giu 2019
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tutto stava ben organizzato. Gentilezza e una colazione a buffet eccellente.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
4/10 Scarso
Maria Grazia
10 apr 2019
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia
Condizionatore rumoroso , poco pulito
Maria Grazia
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Hector Perales., il giorno 7 mag 2019
Caro Maria,
Vorremmo ringraziarti per il tempo dedicato a darci la tua opinione sulla tua esperienza. Siamo spiacenti di non aver soddisfatto le vostre aspettative e vi preghiamo di accettare le nostre piĂč sincere scuse per gli inconvenienti durante il vostro soggiorno. Tutti i tuoi commenti sono presi in considerazione al fine di migliorare la nostra gamma di servizi e strutture.
Cordiali saluti,
10/10 Eccellente
Dario, Milano
1 gen 2019
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel
Ottimo hotel in Cancun Centro, comodo per raggiungere in bus la Zona Hotelera
Dario
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018
Risposta di Hector Perales., il giorno 21 gen 2019
Cara Dario,
Apprezziamo il tempo che hai dedicato per esprimere la tua opinione sul tuo soggiorno con noi; Ăš stato un piacere averti come ospite.
Siamo lieti che tu abbia apprezzato il tuo soggiorno e che tu abbia approfittato della nostra posizione.
Grazie per averci scelto come ospiti della tua vacanza. Non vediamo l'ora di darti il benvenuto.
I migliori saluti,
8/10 Buono
Federico
1 gen 2018
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Smart
5 notti in un albergo con personale gentile ma in fase di ristrutturazione. Comunque i lavori vengono effettuati senza disturbare gli ospiti. Le camere fronte strada sono rumorose! Rapporto qualitĂ prezzo molto buono.
Federico
10/10 Eccellente
Andrea
9 set 2017
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastico
un piccolo angolo di paradiso a Cancun! ottimo anche il ristorante interno!
Andrea
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017
10/10 Eccellente
Ariela
4 mag 2024
Ariela
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
10/10 Eccellente
Alfredo
3 mag 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buena atenciĂłn y buenas instalaciones
Alfredo
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
10/10 Eccellente
Zacnicte
Viaggio di lavoro
1 mag 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy buen servicio, cĂłmodo, bien ubicado, el personal muy amable, en especial las chicas de recepciĂłn mu.amabserviciales,
Zacnicte
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 2 mag 2024
Estimada Zacnicte,En primer lugar, queremos agradecerle por elegirnos como anfitriones de su estadĂa aquĂ en CancĂșn. Nos alegra mucho saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros, destacando la amabilidad y el servicio de nuestro personal, especialmente el de las chicas en recepciĂłn. Nos esforzamos por ofrecer un ambiente cĂłmodo y un servicio excepcional, y es gratificante recibir comentarios positivos como el suyo. Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente muy pronto. Gracias por compartir su experiencia.
8/10 Buono
Beatriz
23 apr 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Beatriz
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 24 apr 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 29 apr 2024
Dear Elissa,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.
6/10 Soddisfacente
Kamee
7 apr 2024
Mi Ăš piaciuto: Personale e servizio
Kamee
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 10 apr 2024
Dear Kamee,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,
10/10 Eccellente
aamr
Viaggio di coppia
25 mar 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un des meilleur hotel que jai resider
Tres bien pour le prix
aamr
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 25 mar 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Buena
Salvatore
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 20 mar 2024
Estimado Salvatore, Nos alegra saber que su estancia le motivĂł a compartir su experiencia sobre sus recientes vacaciones en nuestro hotel.Estamos encantados de que haya vivido una buena experiencia con nosotros y que haya podido disfrutar de nuestros restaurantes, asĂ como, instalaciones en general y el servicio por parte de nuestro equipo de trabajo.Esperamos que nos brinde el honor de servirle nuevamente.Saludos cordiales,
10/10 Eccellente
Salvatore
Viaggio con la famiglia
18 mar 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buena
Salvatore
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 19 mar 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Old in the room
Linfeng
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 4 mar 2024
Dear Linfeng,Thank you very much for taking the time to share a review of our hotel, it is very important for us to know the opinion of our guests.We look forward to receiving you again on your next visit to Cancun.Best regards,
10/10 Eccellente
Svetlana
Viaggio di coppia
1 mar 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I am the return customer, it means that the place fits my needs and expectations. I'd like to praise the people who work there, thanks for your service!
Svetlana
Soggiorno di 9 notti a febbraio 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 4 mar 2024
Dear Svetlana, It is a pleasure to know that you have enjoyed your vacations in our hotel and that you received such excellent service.We are completely honored to make every visit so enjoyable, after reading your detailed review it is a pleasure to know that we are still meeting your expectations, that you enjoyed our dining options, facilities, and especially our excellent service by the team.It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon.Kind regards,
10/10 Eccellente
aamr
22 feb 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
aamr
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 23 feb 2024
Dear guest,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,
2/10 Terribile
Peter
Viaggio di gruppo
21 feb 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi Ăš piaciuto: Personale e servizio
The check in process took 40 minutes
Peter
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 22 feb 2024
Dear Peter, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.Regarding your comments about the waiting time at check in, we offer an apology, we are working on making improvements to our hotel and reducing waiting times.We look forward to welcoming you once again.Kind regards,
8/10 Buono
shanice
5 feb 2024
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
shanice
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 6 feb 2024
Dear Shanice,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,
6/10 Soddisfacente
David
Viaggio di coppia
24 gen 2024
Mi Ăš piaciuto: Personale e servizio
Non mi Ăš piaciuto: Servizi
Poor water pressure. Inconsistent availability of hot water and wifi. Unfunctional gym equipment. Nice and calm pool area. Staff are mostly very nice. Area is not pretty but there are many convenient stores restaurants and grocery stores nearby. Property needs a face lift but I would still come back.
David
Soggiorno di 9 notti a gennaio 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa., il giorno 29 gen 2024
Dear David, First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay here in CancĂșn. We're glad to hear that you enjoyed the nice and calm pool area, and that our staff contributed to a positive experience during your stay. However, we sincerely apologize for the issues you encountered with the water pressure, inconsistent availability of hot water and wifi, and the unfunctional gym equipment.Rest assured, we are actively working to address these concerns to ensure a more comfortable and seamless experience for our guests in the future.We look forward to welcoming you once again.Kind regards,
8/10 Buono
Mahmoud
20 gen 2024
Mahmoud
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 13 feb 2024
Dear Mahmoud,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,
6/10 Soddisfacente
MARIA DEL CARMEN
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
2 gen 2024
Su internet en habitaciones es inexistente, el restaurante tiene pocas mesas disponibles para el servicio de desayuno, tienes que hacer fila y esperar de 30-40mins para que te asignen una mesa.
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
It's the worst hotel I've been to in Cancun. There is a big problem with WiFi there, be ready for not having internet in your room. The coffee machine was broken. Every time wgen i asked to replace it, tge sraff promised to do it within 10 minutes but it took all day to get it replaced.
Maryna
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di al, il giorno 2 gen 2024
Dear Maryna, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We offer our sincere apologies for the inconveniences that you had with the Wifi and the coffee mamchine, our stall is alreday working on the situation to fix it as soon as possible and privede a better service.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing.Kind regards,
2/10 Terribile
Christine
Viaggio di gruppo
27 dic 2023
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No wifi available and would not provide an extra blanket
Christine
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 28 dic 2023
Dear Christine, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We regret that the Wifi service didn't work properly, our team is working to fix the service as soon as possible in order to avoid complaints.We reiterate once again our sincere apologies and we hope you give us the opportunity of welcoming you back shortly.Kind regards,
10/10 Eccellente
Dan
27 dic 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dan
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 27 dic 2023
Dear Dan,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,
10/10 Eccellente
Luisa Fernanda
22 dic 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
EstĂĄ excelente el lugar solo que el horario de la alberca es muy corto
Luisa Fernanda
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 27 dic 2023
Estimada Luisa Fernanda, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir comentarios sobre nuestro hotel.Agradecemos sus amables comentarios, nos complace saber que ha tenido una agradable estadĂa en nuestra propiedad, en cuanto a sus comentarios sobre el horario de la piscina, los tomaremos en cuenta y estaremos trabajando en darle el mejor servicio.Esperamos recibirle nuevamente.Saludos cordiales,
2/10 Terribile
Kishore
3 dic 2023
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Its cold water...heater wasnt working. Elevator was super narrow and it was forever wait.
No dining. You got to wait forever.
Internet was super slow.
I would never recommend.
Kishore
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 7 dic 2023
Dear Kishore,Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We regret to hear about the issues you faced with the water temperature and the malfunctioning heater, as well as the prolonged wait times for the elevator. We understand the importance of these amenities for a comfortable stay and are disappointed that we fell short of your expectations in these areas. Your feedback is invaluable to us, and we will address these concerns with our respective teams to make necessary improvements promptly.We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us.Kind regards,
10/10 Eccellente
Manuel
Viaggio di gruppo
27 ago 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfecta para lo bĂĄsico
Manuel
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 28 ago 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Accesible para todo
Maria del Consuelo
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Alfre, il giorno 18 ago 2023
Estimada MarĂa, Nos alegra saber que su estancia le motivĂł a compartir su experiencia sobre sus recientes vacaciones en nuestro hotel.Estamos contentos en que nos comparta sus comentarios respecto a su reciente visita y que la ubicaciĂłn haya sido de su agrado y poder visitar la ciudad de CancĂșn.Esperamos que nos brinde el honor de servirle nuevamente.Saludos cordiales,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
14 ago 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 15 ago 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent location and service!
Roxanna
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 25 lug 2023
Dear Roxana, It gives us great pleasure to know that you enjoyed your stay with us.We are glad to know that you enjoyed the location of our facilities, which are centrally located in the beautiful downtown.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Sincerely,
10/10 Eccellente
Amani
16 lug 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi Ăš piaciuto: Personale e servizio
Amazing but the security front door who welcoming guests are terrible
Amani
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 17 lug 2023
Dear Amani, Thank you very much for taking the time to share a review of our hotel.We appreciate your kind comments about your recent stay and you enjoyed our property. Regarding your comments about the security we will take them in account to improve our service.We look forward to receiving you again on your next visit to Cancun.Best regards,
2/10 Terribile
Gal
Viaggio con la famiglia
7 lug 2023
Staff was very rude and not helpful, room without towels!!
Gal
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di A, il giorno 10 lug 2023
Dear Gal, We take this important means to thank you for choosing our hotel. We are sorry that this visit did not meet your expectations, we are always working to provide you with a better service, we will take your comments into account in order to improve and avoid future complaints.We reiterate once again our sincere apologies and we hope you give us the opportunity of welcoming you back shortly.Kind regards,
8/10 Buono
IRWIN JORGE
4 lug 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The area is under remodelation the time of our stay, and make it difficult to find the place.
Other thatn that everything was OK.
Luis
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 10 lug 2023
Dear Luis, We would like to thank you for sharing your comments with us and with all the team.Thank you for let us know your experience in our property, we regret the inconveniences that you had during your stay, althought, our team is working to keep the facilities in good condition.We look forward to welcoming you once again.Kind regards,
8/10 Buono
Nadia
Viaggio con la famiglia
2 lug 2023
Mi Ăš piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Todo muy bien calidad precio, el buffet es bueno, la atenciĂłn en el restaurante es muy buena, solo que de tres dĂas dos me dejaron sin toallas de baño.
Nadia
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 3 lug 2023
Estimada Nadia, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir comentarios sobre nuestro resort.Nos complace saber que disfrutĂł del variado desayuno y el servicio que recibiĂł por parte de nuestros colaboradores en el restaurante.Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente en su prĂłxima visita a CancĂșn.Saludos cordiales,
2/10 Terribile
Selina
Viaggio di coppia
29 giu 2023
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
No cold water so the showers were to hot to shower in⊠was dirty.. staff was rude,
Money went missing, didnât have towels in our room to begin with and when we asked they never brought for the pool even . And was freezing asked for extra blankets never brought any
Selina
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 30 giu 2023
Dear Selina, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We apologize for the situation, since it is not the type of service that we are used to providing, we have shared your comments with the corresponding departments in order to implement the necessary changes to provide a better service.We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us.Kind regards,
4/10 Scarso
Lynn
Viaggio con la famiglia
24 giu 2023
Mi Ăš piaciuto: Personale e servizio
Non mi Ăš piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The electiricity went off several times. Elevators were not working for most of a day and walking up to the 7th floor in the very hot stair wells was very uncomfortable.
There is a problem with some kind of virus or bacteria which caused almost all of our very large group to have gastrointestinal illness. This lasted days and meant people could not participate in activities or enjoy their time.
Lynn
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 26 giu 2023
Dear Lynn, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We offer you an apology for the inconveniences that happened with the electricity and elevators, our team is always working to solve the situations as soon as possible. On the other hand, it is important to mention that our hotel is audited and certified by an English company that measures and ensures the high quality and hygiene of our ingredients; in addition, a monthly sampling of laboratory tests is performed.We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us.Kind regards,
10/10 Eccellente
Carlos Alberto
Viaggio con la famiglia
17 giu 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente Hotel
Excelente hotel, personal de servicio sĂșper atentos y amables, alberca genial, todo muy bien.
Carlos Alberto
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 22 giu 2023
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excelente ubicacion.
mariane
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 9 giu 2023
Estimada Mariane, Nos alegra saber que su estancia le motivĂł a compartir su experiencia sobre sus recientes vacaciones en nuestro hotel.Nos complace que haya disfrutado de su estadĂa y que haya aprovechado nuestra ubicaciĂłn.Esperamos poder servirle pronto nuevamente.Saludos cordiales,
2/10 Terribile
Damir
9 giu 2023
Damir
Risposta di Alfredo GarcĂa, il giorno 29 giu 2023
Dear Damir,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,